In sfarsit s-a aprins si la mine pictograma ,,motor" de pe bord ...C;lipea asa frumos in timp ce motorul pornit cu 3 minute in urma mergea in 3 cilindri...
Dupa inca trei minute ..o oprire de 5 minute si repornire ...mers in trei inca 50 de metri motorul si-a revenit.
Dupa repornire chiar daca mergea in 3 ..martorul nu s-a mai aprins.
Cauze posibile : sambata am spalat masina ,,gospodareste"cu jetul ca sa dau jos cele 40 kg de praf si pamant stranse din vara ... Am insistat cu jetul pe masca ..si pe dedesupt in general..Probabil am bagat apa pe la bujii,pe fisele de la bobina....oi fi avut o scama pe alimentare ....nu stiu.
De mentionat ca dupa ce am spalat masina nu am mai pornit motorul pana duminica dimineata cand doar am mutat masina 10 metri....Stie cineva ceva??!!!!!!
Dupa inca trei minute ..o oprire de 5 minute si repornire ...mers in trei inca 50 de metri motorul si-a revenit.
Dupa repornire chiar daca mergea in 3 ..martorul nu s-a mai aprins.Cauze posibile : sambata am spalat masina ,,gospodareste"cu jetul ca sa dau jos cele 40 kg de praf si pamant stranse din vara ... Am insistat cu jetul pe masca ..si pe dedesupt in general..Probabil am bagat apa pe la bujii,pe fisele de la bobina....oi fi avut o scama pe alimentare ....nu stiu.
De mentionat ca dupa ce am spalat masina nu am mai pornit motorul pana duminica dimineata cand doar am mutat masina 10 metri....Stie cineva ceva??!!!!!!



....La mine nu variaza turatia ci pur si simplu ,,se simte in schuimbator"...si nu numai ..Am vazut cu ochii mei ca multe ,,face asa" dar cum eu consider ca nu este o functionare normala a unui motor o sa cer o verificare ,doua,trei...pana o sa mearga la fel ca motorul unui prieten de-al meu tot 1.6 tot sandero..O sa mergem impreuna ca sa nu existe discutii de genul ,,toate face"...Nu ma intereseaza,sa imi schimbe bujii,sa umble in ,,computador"...sa imi creasca ralantiul la 750-800 cel putin nu la 500 de zici ca este ,,8 in V"...
Comment