Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Senzor acceleratie defect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor acceleratie defect

    Acum 2 luni,am intrat cu viteza intr-un lac foarte mare (eram in treapta a 3-a) si apa ajuns pe parbriz,capota...atat de mare a fost impactul....
    Imediat masina nu a mai mers normal,la relanti statea la 4000 si tot crestea pana la 5500 fara sa o accelerez.Am oprit-o de cateva ori,am sunat la asistenta (era ora 24) un domn mecanic cred mi-a spus ca s-ar putea sa fi intrat apa la nu stiu ce pompa si m-a sfatuit sa o las sa se usuce pana a doua zi (bine asta dupa ce mi-a spus sa dau presul la o parte ca sigur e pus pe acceleratie!!!!).
    Bun,a doua zi dim a plecat normal si am zis ca asta a fost tot.
    Sambata insa mi-a facut la fel imediat ce am pornit-o si astazi mi-am facut o programare in service Meridian Vest pentru miercuri dimineata.Cred ca e din soft sau de vre-un senzor ceva...
    A mai patit cineva asta????

  • #2
    Cu Sandero nu am păţit aşa ceva, dar incidentul tău îmi aduce aminte de problemele pe care le aveam cândva cu delcoul Oltcitului atunci când treceam cu maşina prin apă.
    Sunt îngrijorat de faptul că ai ales ca service Meridian Vest. Au ateliere destul de bine utilate, clădirea este modernă, dar meseriaşii lasă mult de dorit. Ţi-o spun din proprie experienţă, dar şi potrivit părerilor altora care au trecut prin acest service.

    - P.S. -
    Nu-ţi recomand alt service pentru că nu vreau să fiu înjurat după…
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • #3
      Gata,azi am lasat-o dimineata si m-au sunat pe la 10 sa vin sa o iau.
      Practic,nu au facut mare lucru insa mi-au sters erorile memorate din computerul de bord si mi-au curatat niste mufe???,asa mi-a spus cel care mi-a predat-o.Insa mi-a scris acolo ca masina e sub ';urmarire'' si daca se mai intampla asta sa vin inapoi si sa faca alt fel de teste.
      Ma rog,poate nu mai am probleme cu ea,acum ma duc sa imi pun un chip pentru a-i mari cuplul

      Comment


      • #4
        Astazi,dupa o noapte ploioasa,dimineata mi-a facut aceeasi figura.Maine iarma duc,sper sa o demonteze toata!

        Comment


        • #5
          mai degraba spera s-o remonteze si sa nu le ramana piese serios acum, stai pe langa ei si intreaba-i ce fac la masina, pt ca dupa cum se comporta, ai un contact umezit la senzorul clapetei de acceleratie, iar mizeria de acolo in conditii de umezeala devine conductiva, iar ecu "vede" pedala la podea in conditiile respective.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Nu aveam cum sa stau langa ei,trebuia sa ma duc la servici.Am sunat pe la 14 si era gata.ma duc sa o iau pe la 17 si astept sa-mi spuna ce au remediat ce au gasit si cand mauit pe foaia aia de control,scria la observatii sa am grija la covorasul de la sofer pentru ca ar agata pedala!!!!
            M-am intors la baiatul ala si l-am intrebat cum mama masii o poate agata cand astea sunt covorase tip tavita care stie toata lumea ca au si 2 suruburi din plastic care impieadica alunecarea lor.Chiar stau fixe.
            Le-am spus ca in cazul in care se mai intampla ceva de genul asta,o sa intru cu viteza la ei in curte si cu frana de mana o sa izbesc masina de cladire sa rup stalpul de sustinere si poate asa e treaba mai usoara si pentru ei,nu?
            Am mai vazut ca i-ar mi-au resetat computerul dar sunt sigur ca va face la fel pentru ca sunt la a 3-a resoftare

            Comment


            • #7
              Ai fost la Meridian? Parcă eu ţi-am zis că acolo e "caca" (pardon!)...
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #8
                De acolo am luat-o si m-am gandit ca ar fi normal.Pe de ata parte,mi-am luat o imputernicire pentru reparatie de la ei (e pe leasing) si imi scrie clar acolo ca o pot duce doar la Meridian Sud sau Vest,in caz contrar,cei de la casco nu vor suporta reparatia (e zgariata cu cheia de o tipa pe care am lasat-o prea mult sa astepte)

                Comment


                • #9
                  aia ori sunt prosti, ori nesimtiti grupa mare. cum mor...mam...lor sa se tureze singur motorul ca agata presul? presul ala are personalitate si se ridica singur si apasa pedala. mama lui de pres...nu le-ai dat cu hartia aia in cap la handicapati? reset da orice bou cand i se blocheaza solitaire-ul, chiar nu cred ca asta e solutia. ideea e sa mergi la ei intr-o zi cu umezeala mare, cand probabil va si face figura respectiva. daca nici atunci nu le iese ca senzorul de pozitie clapeta fluture are un scurt in el, eu l-as demonta acasa in fata blocului si l-as curata cu spirt sanitar. reasamblat si pus la loc, apoi mers la service si f*** in c** asa, de control, in loc de buna ziua...apoi le multumesti pt ajutor si profenialismul de care au dat dovada si-i anunti ca felicitarile o sa le trimiti la vocea clientului. faci poze, documentezi situatia si le transmiti felicitarile...macar sa-i f*** aia de la fabrica un pic
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #10
                    patesc si eu sa mi se tureze singur motorul. nu tare dar vizibil. acul urca undeva la 1500 din senin. e prima data de cind am masina de 3 luni. am fost la munte pe drumuri mai rele in weekend. sa fie ceva din cauza asta?. in plus.. dimineata mi-a pornit greu, nu la prima cheie si citeva secunde a mers parca in 2 cilindri, ca dacia veche. apa nu am luat.

                    Comment


                    • #11
                      De cateva zile am si eu aceeasi problema cu ,,acceleratia"...Se comporta ca atunci cand ramane pedala in ,,presh".Daca ii dau un tinci cu varful piciorului isi revine (mentionez ca dpdv mecanic pedala revine se pare pe pozitie )...Dupa ce merg 10-15 km nu mai prezinta simptomul asta ..Cred ca este din cauza umezelii ,la mine fiind camp deschis si masina plina de roua dimineata ..Normal nu ar trebui sa se intample asta dar ...astept revizia ca sa prin doi iepuri odata.

                      Comment


                      • #12
                        Ar fi bine sa mergeti,mie nu mi-a mai facut asa de cand am dus-o a doua oara si am mai luat si apa grupa mare

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ciomp View Post
                          patesc si eu sa mi se tureze singur motorul. nu tare dar vizibil. acul urca undeva la 1500 din senin. e prima data de cind am masina de 3 luni. am fost la munte pe drumuri mai rele in weekend. sa fie ceva din cauza asta?. in plus.. dimineata mi-a pornit greu, nu la prima cheie si citeva secunde a mers parca in 2 cilindri, ca dacia veche. apa nu am luat.
                          vezi aici ... poate te regasesti .

                          Comment


                          • #14
                            multumesc mult! Cristi XP! am fost la service si nu m-au gasit baietii nimic. nu mai am avut probleme deocamdata. Acul de la kilometraj insa citeodata mai "cade".
                            salutari numai bine!
                            ps si mie mi-au zis ca poate fi si de la benzina!

                            Comment


                            • #15
                              Tineti minte cand v-am spus ca am o problema cu ,,acceleratia"... Odata cu frigul problema a reaparut cu atat mai dureroasa cu cat fiind zapada si gheatza pe jos trebuia sa folosesc frana de motor.Frana de motor inexistanta atata timp cat mie imi ramaneasn turat motorul la 2500-3000 de turie functie de cum mergeam.Deci ,cablu schimbat , dupa o saptamana aceeasi problema ...aplicat spray siliconic lubrifiant peste tot (lantul mecanic de accelerare) ..problema dispare...prostia mea a fost ca nu am aplicat lubrifierea doar intr-o singura locatie ca sa pot elimina cauza ..Am aplicat la pedala,la prinderea cablului pe levier in compartimentul motor si la clapeta de pe galerie... A venit gerul ...a revenit problema ...Problema care s-a dovedit a fi la clapeta de pe galeria de admisie..Ramane putin intepenita ,si nu inchide conform specificatiilor ..Are ea o pozitie unde imi ,,asigura" intre 2500 si 3500 de ture pe ,,cruise control".

                              Fiind si perioada de sarbatori am apelat la ,,piesele de origine Dacia "...adica la ,,vestitul arc "ce asigura la vechea dacie revenirea axului clapetei ..cel care se fixa de contraaripa si de parghia carburatorului...rezultat : acceleratia aproape la fel de moale la apasare ..revenire garantata ...O sa apelez la garantie cand oi avea timp ..Se pare ca pe asta se bazeaza si ei ,ca nu avem timp sa stam cu masinile si rezolvam pe cont propriu..

                              La multi ani si un an nou mult mai bun si frumos decat cel vechi!!!!!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google