Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme tremurat motor+schimbator viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme tremurat motor+schimbator viteze

    Salutare tuturor
    Sunt nou si nu mai am folosit forumuri niciodata.
    Am un Sandero Laureat de 3500 km, mai 2009. Toate bune si frumoase dar a inceput sa devina
    deranjanta probelma tremuratului motorului la relanti si a schimbatorului de viteze care vibreaza. Totul se amplifica cind e AC pornit.Mai intervine si rulmentul de presiune care clantzane cind e AC pornit. Ce pot face?
    Din topicurile de pe forum vad ca e buba consacrata a modelului. Chiar nu se poate remedia? Astia de la Dacia chiar nu au nici o solutie? Stie cineva ceva?
    Noutati?
    Multumesc. Flavi. Cj.

  • #2
    Orice motor tremura la relanti, chiar si al meu dar nu e absolut deloc deranjant, shimbatorul de viteze e absolut normal sa vibreze, atata timp ca e pe tija cuplat la cutia de viteze si nu pe cablu, daca la ferarri e tot pe tija, atunci la si un ferarri va tremura schimbatorul (asta daca are unul), nu inteleg ce treaba are rulmentul de presiune din ambreiaj, cu AC-ul ?

    Comment


    • #3
      cand porneste aerul uch creste putin turatia motorului de la 750 ture la putin peste 1000 ca sa poata motorul sa duca si compresorul de aer find turatia mai mare motorul merge mai in sarcina este normal ca atunci cand masina sta pe loc sa vezi ca motorul tremura in tandem cu levierul de la cutie , ca in mers nu esti atent la aceste aspecte pentru ca ochii tai sunt atenti la condus si nu la miscarea tremuratu levierului .

      Comment


      • #4
        Problemele semnalate de tine sunt normale.
        Atunci când AC-ul este pornit, ralantiul devine mai zgomotos, deoarece creşte turaţia, ajungând un pic peste1000 tr/min (aşa cum preciza şi colegul tataieb12).
        Last edited by manic_user; 12 July 2009, 10:12.
        Mama proştilor este mereu gravidă!

        Comment


        • #5
          Ciomp, astazi la 17:00 este intalnire cu cei de pe Club Sandero si Logan.
          Daca ai timp du-te si tu si o sa vezi si la ceilalti ca tot asa face.

          Comment


          • #6
            Problema cu zgomotul rulmentului de presiune s-a mai discutat cate ceva, era o problema la relanti iar zgomotul dispare la apasarea ambreiajului. Daca ai acelasi simptom nu-ti face griji, peste cateva sute de km va dispare. Tremuratul motorului ar fi o problema daca este asa de deranjant, incearca sa schimbi locul unde alimentezi si tipul de benzina pe care-l folosesti si daca problema ramane mergi intr-un service.

            Comment


            • #7
              @marian66v: Problema cu zgomotul rulmentului de presiune o am si eu,acum 2 zile am observat - foarte subtil,ce-i drept,dar aud. De cand exista,nu stiu,ca nu prea dau atentie (rusine,stiu). Am la bord doar vreo 6200 km si sunt programat la revizia de un an saptamana viitoare,o sa-i intreb - chiar daca stiu ce mi se va raspunde. Bottomline: nu stiu daca dupa cateva sute de km va disparea acel zgomot...

              Comment


              • #8
                Originally posted by bunicuta View Post
                Orice motor tremura la relanti, chiar si al meu dar nu e absolut deloc deranjant, shimbatorul de viteze e absolut normal sa vibreze, atata timp ca e pe tija cuplat la cutia de viteze si nu pe cablu, daca la ferarri e tot pe tija, atunci la si un ferarri va tremura schimbatorul (asta daca are unul), nu inteleg ce treaba are rulmentul de presiune din ambreiaj, cu AC-ul ?
                pai rulmentul "suna" din cind in cind.clantzane parca ar fi un diesel sub capota. cum mai spun si alti posesori sunetul dispare cind calci ambreiajul. doar la vechea dacie 1300 mai facea asa..dar masina aia avea 31 de ani.problema e ca la mine se "aude" mai tare cind am si AC pornit si creste si tremuratul motorului.dar nu totdeauna..e drept tehnic vorbind are o legatura chiar daca nu o consideri una directa. sunt curios daca va disparea in timp.
                va multumesc tuturor pentru raspunsuri

                Comment


                • #9
                  Si eu am avut zgomotul acela undeva prin iarna pe la 5000 de km. Am zis cateva sute de km asa de incurajare Serios, stiu ca a disparut dupa o luna, doua, nu stiu exact pt ca dupa cum spune si sanderizer nu prea stau cu urechile pe motor sau poate a aparut alt zgomot care a acoperit zgomotul din cutie, este posibil

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tataieb12 View Post
                    cand porneste aerul uch creste putin turatia motorului de la 750 ture la putin peste 1000 ca sa poata motorul sa duca si compresorul de aer find turatia mai mare motorul merge mai in sarcina este normal ca atunci cand masina sta pe loc sa vezi ca motorul tremura in tandem cu levierul de la cutie , ca in mers nu esti atent la aceste aspecte pentru ca ochii tai sunt atenti la condus si nu la miscarea tremuratu levierului .
                    La mine relantiul (cand motorul e cald) e undeva la 500 ture, e normal?

                    Comment


                    • #11
                      Nu, nu este normal, dar atenţie, prima gradaţie a turometrului nu reprezintă 0 tr/min, ci 500 tr/min.
                      Attached Files
                      Mama proştilor este mereu gravidă!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adgavril View Post
                        La mine relantiul (cand motorul e cald) e undeva la 500 ture, e normal?
                        si la mine e la prima linie sub 1, adica la jumatate pe cadran. cred ca e ok. motorul merge frumos. cind e AC pornit creste undeva mai aproape de 1.

                        Comment


                        • #13
                          Treaba cu rulmentul e arhi cunoscuta si nu are rezolvare dar nici nu pune probleme. O am si eu de cand aveam 5-6000 de km, acum am 13400 de km. Am vorbit la Dacia si mi-au zis ca au avut un client care a reusit sa obtina pe garantie de la Pitesti un kit nou de ambreaij si la fel facea acelasi zgomot dupa montaj.

                          Eu am facut in weekend 800 de km dupa ce masina a stat 2 saptamini nemiscata (una bucata picior in ghips) si nu am mai auzit zgomotul deloc.

                          Spor la km fara probleme

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut si o alta parere cum ca, zornaitul acela n-ar fi de la rulmentul de presiune ci de la arcurile de pe discul de ambreiaj, de fapt este tot un drac, important este ca nu ramai cu masina in drum.

                            Comment


                            • #15
                              da probabil ca trebuie sa ma obisnuiesc si eu. cred ca in 2- 3 mii de km nu o sa mai conteze, chiar daca se mai aude.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google