Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Fara probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by ciomp View Post
    treapta 4 mult prea lunga si nu te ajuta in depasiri si treapta 3 mult prea scurta
    E medie treapta 4, si trage bine daca ai minim 3500 ture. Mie nu mi se pare scurta treapta 3...ia da-i intr-a 3-a 5000 ture si vezi ce viteza ai

    Comment


    • #47
      Are bunicuta dreptate...iarasi. Am mers in a 3a cu 80km/h - nu stiu ce rpm am avut,iar in a 4a iar...la 5000 rpm aveam 140.Deci mi se pare ca e ok,la masinuta care este! Inca o data,sunt multumit de masina.

      Comment


      • #48
        masina urca foarte lent in treapta 4 catre 120 la 4000 ture. in treapta 3, la 80 deja ai 4000 ture si motorului nu ii place mai mult. se chinuie bine. un exemplu e urmatorul: stai in spatele unuia care merge cu 90: cu a treia se tureaza prea tare motorul fara sa ii dea avint, iar a patra iti permite doar a depasire foarte lunga si lenta la viteza aia pentru ca treapta e foarte apropiata de 5..pina ajunge masina la 110-120..eheheeee e ceva. (stil dieseluri -daca as fi iara fumator mi-as aprinde o tigara, as trage doo fumuri si as si savura pina sa depasesc) . diferenta intre 4 si 5 e de aprox 500 rot/min. si cutia de matiz mi s-a parut mai bine etajata: la 90 cu a treia rupea motorul si mai voia, fara sa il chinui. la sandero nu e asa. la 3 face doar zgomot, la 4 e balega. ma repet; e cam singura masina din cite am condus cu diferente asa mari. nu aduc in discutie aici comparatia cu opel 1,4 55 kw sau vw 1,4 aceeasi putere, e cu totul altceva. a-propos de ce spune bunicutza cred ca la 90 in treapta 3 ai in jur de 5000. acuma sa ii dau pina in 500o de ture de fiecare data , ca asa au gindit astia cutia, e prea mult ca omor naibii motorul de tinar. asta e constatarea mea. cine conduce mai agresiv stie foarte bine cum sta treaba. probabil e o cutie gindita pt romani (sau adaptata de pe un model ..ca merge 'asa) ca deh' nu au unde sa merga bietii romani pe drumurile patriei. daca ati condus dacia 1300 si renault 12 probabil stiti ce diferenta imensa era intre cutii. cu renault zburai de pe asfalt si cu dacia noastra cu aceeasi parametri iti sarea motorul afara la 70 la ora in treapta 3. dar astea is alte povesti si deviez. sa ma scuzati stimabililor. cam asta e!

        ps : nu e neaparat nemultumire ci doar o contatare din punct de vedere tehnic si a unui sofer.
        Last edited by ciomp; 16 September 2009, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          la 5500 ture intr-a 3-a ai parca 110 pe ceas.
          Nici eu nu spun ca e foarte bine etajata cutia, din contra, motorul ar putea mai mult cu o cutie mai bine gandita. Dar stai relax, ca nu omori motorul daca mergi pana in 5000 ture (il omori daca mergi cu 5000 ture intr-a 1-a, dar in nici un caz intr-a 3-4-5-a)
          ps. spui ca omori motorul de 1310 intr-a 3-a la 70 ? he,ha...la a mea in depasiri, ii dadeam cu a 3-a 90 la ora....sa vezi ce gemea motorul, dar in afara de consum, nu am avut probleme cu motorul.
          Fratilor, nu puteti conduce un benzinar ca pe un diesel, in depasiri mai scurte trebuie sa aveti minim 3500 - 4000 ture ca sa fiti siguri ca masina se infige.

          Comment


          • #50
            ar putea mult mai mult.
            referitor la discutia de mai sus faceam o paralela cu modelul de dacie clasic 1300 careia baietii i-au schimbat in fabrica pinioanele din cutie pentru romani. la 1310 e alta treaba. intimplator am avut si renault 12 si dacia 1300 (1977).
            salutari.

            ps oricum sandero e o masina "de treaba". face banii.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google