corect, Marian, de aia am si zis ca e un pic prea devreme sa spunem ca la 7000km intr-un an, masina e o masina buna. aia 20-30000 au fost un exemplu tinand cont ca din ce-am citit pe loganclub in 2 ani de zile, cam dupa 20000 incep neplacerile. acum unii ori nu mai pot de grija masinii, ori unele au probleme. eu personal am facut cu loganul 54000km si n-am avut nici o problema din cele descrise de majoritatea userilor dupa 10000km. poate am avut si bafta de masina buna, poate nu aud eu orice zgomot (desi in masina altora, le aud, vai-vai
cat de bine le sud si le simt ca "joaca ceva"); am prieteni cu loganuri care dupa 100000km au schimbat doar niste capeti de bara si rulmentii si masinile alea isi iau "omorul" zilnic, adica mers cu schimbari dupa 6000rpm si participari in campionatul judeteam de raliuri, alergate pe circuit, gropi, etc...poate si ei au avut noroc, nu stiu...daca e sa ne luam dupa forumuri, nu exista masini bune
ideea e ca trebuie sa treaca ceva kilometrii si timp peste masina ca sa poti spune ca-i ok, pe cand ca sa zici ca-i rea poti spune dupa primul kilometru. mi-ar placea sa cred ca sandero o sa se comporta la fel de bine ca loganul, de dorit ar fi sa fie ceva mai bun, dar realist vorbind, masina asamblata in aceeasi fabrica, cu aceleasi componente, de catre aceeasi oameni, are toate sansele sa se comporte ca fratele de uzina. asta nu e rau, in principiu, ce ma ingrijoreaza e ca am vazut clar diferente de calitate intre loganurile 2005-2006 si cele 2008-2009, aici e hiba celor de la dacia. dar in principiu sunt masini ok. exceptii sunt si-n bine si-n rau, ramane de vazut in timp cum se vor comporta. cum am ami zis, sper ca cel putin la fel de bine ca loganul. de dorit, ca loganurile din 2005-2006



Comment