Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Fara probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    corect, Marian, de aia am si zis ca e un pic prea devreme sa spunem ca la 7000km intr-un an, masina e o masina buna. aia 20-30000 au fost un exemplu tinand cont ca din ce-am citit pe loganclub in 2 ani de zile, cam dupa 20000 incep neplacerile. acum unii ori nu mai pot de grija masinii, ori unele au probleme. eu personal am facut cu loganul 54000km si n-am avut nici o problema din cele descrise de majoritatea userilor dupa 10000km. poate am avut si bafta de masina buna, poate nu aud eu orice zgomot (desi in masina altora, le aud, vai-vai cat de bine le sud si le simt ca "joaca ceva"); am prieteni cu loganuri care dupa 100000km au schimbat doar niste capeti de bara si rulmentii si masinile alea isi iau "omorul" zilnic, adica mers cu schimbari dupa 6000rpm si participari in campionatul judeteam de raliuri, alergate pe circuit, gropi, etc...poate si ei au avut noroc, nu stiu...daca e sa ne luam dupa forumuri, nu exista masini bune ideea e ca trebuie sa treaca ceva kilometrii si timp peste masina ca sa poti spune ca-i ok, pe cand ca sa zici ca-i rea poti spune dupa primul kilometru. mi-ar placea sa cred ca sandero o sa se comporta la fel de bine ca loganul, de dorit ar fi sa fie ceva mai bun, dar realist vorbind, masina asamblata in aceeasi fabrica, cu aceleasi componente, de catre aceeasi oameni, are toate sansele sa se comporte ca fratele de uzina. asta nu e rau, in principiu, ce ma ingrijoreaza e ca am vazut clar diferente de calitate intre loganurile 2005-2006 si cele 2008-2009, aici e hiba celor de la dacia. dar in principiu sunt masini ok. exceptii sunt si-n bine si-n rau, ramane de vazut in timp cum se vor comporta. cum am ami zis, sper ca cel putin la fel de bine ca loganul. de dorit, ca loganurile din 2005-2006
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      Este corect ce spui, Many a pus corect titlul acestui threads ,,fara probleme,,, cat de buna va fi ramane de vazut iar in ceea ce priveste; plasticurile, cum trage motorul, ca se misca schimbatorul si alte nemultumiri din dotarea masinii, acestea nu cred ca isi au locul pentru ca, oricare dintre noi am vazut masina si am facut un drive-test pana sa o cumparam. Deci sa nu se inteleaga gresit, nu vorbesc despre problemele aparute dupa cumpararea masinii, este foarte bine fie cunoscute de catre noi toti, mai ales daca aflam cum au fost remediate acele probleme.

      Comment


      • #18
        Seba asa in mare, poti sa ne dai o lista cu diferentele care crezi tu ca sunt intre cele doua editii (2005-2006 si 2008-2009) ?
        Sa stim asa informativ cam ce s-a schimbat.
        Asa cum ai spus Sandero este "surioara" mica a Logan-ului si ambele cu acceasi "mama".
        Cum ce iese din pisica, soareci mânca...

        Comment


        • #19
          din ce-am vazut eu, imbinarile se faceau nu cu alte materiale, dar cu ceva mai multa grija la inceput. au aparut din loc in loc, mai ales pe unde nu se vede, suruburi lipsa. de exemplu la borduri, unde fixarea trebuie sa se faca normal cu 4 suruburi, se folosesc 2, ca tine si asa, ce-i drept, imbinarile plansei de bord cu captuseala stalpilor oblici ai parbrizului, problemele cunoasucte cu gunoiul ala de simering de la distributie, greierasii sunt la ordinea zilei, deci nu stiu daca mai are rost sa-i pomenesc , apoi rugina sub chedere sau in ambutisarile aripilor, triplele spate care fura curent de la frana si dau la ceata, ambreiaje care zdrangane, injectoarele si pompele de injectie delphi la dizale, senzorul de turatie care se imbacseste, motorasul pas cu pas de la clapeta de acceleratie, casetele de directie la masinile fara servo. astea sunt hibe aparute in general dupa 30000km. poate multi din cei cu loganuri din 2005-2006 le-u semnalat in 2008 ca atunci au facut kilometrii repsectivi, asta nu mai pot sa spun. ce am vazut clar la borduri si la unele imbinari, e asamblarea gen "las' ca merge si-asa"...nu pot sa zic ca cele enumerate mai sus sunt grave, cu exceptia ruginii (problema rezolvata de dacia prin rechemarea intregului lotu de fabricatie in service), a distributiei (care si aia din cate stiu a fost rezolvata) si a injectoarelor/pompelor de injectie de dci (aici e de acuzat si calitatea motorinei). ce am mai observat, ph2 care are interior de sandero e mai predispus la greierasi decat ph1 cu interiorul ala, sa zicem "spartan" ; a, era sa uit, o alta metoda de rezolvare a problemelor la dacia si de reducere a costurilor in acelasi timp e sa se renunte la gadgeturi sau la dotari, pastrand sau chiar crescand pretul de vanzare al masinii. de exemplu, s-a renuntat la consumul instant, butoanele de geam cu impuls, bara antiruliu, reglajul lombar al scaunului soferului...in conditiile in care din 2004 pana in 2009 pretul masinii a crescut. acum vad ca sandero 1.6 se bate ca pret cu clio3 1.4_16v si dotari cat sandero si logan la un loc...ori clio3, la materiale, motorizare, tinuta de drum, dotari, performante, chiar si fiabilitate, cu scuzele de rigoare daca se simte cineva jignit, bate la curu' gol un sandero. ma rog, asta e alta problema, revenind la subiect, repet, nu cred ca sandero va fi mai prost sau mai bun decat un logan de aceeasi generatie, am senzatia ca daca fac raportul vanzari/probleme la ambele masini, iese cam acelasi lucru. tot o senzatie e ca in 2005 se faceau loganuri o idee mai bune,dar mai ieftine decat aceeasi varianta de echipare de acum.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            Si a mea si-a revenit si nu mai imi da batai de cap. Sper sa nu mai am probleme cu ea ca destule am avut, cred eu am avut cele mai multe dintre toti pana acum. Cred ca aceea a fost perioada critica si acum s-a "vindecat". In sfarsit a venit si ziua in care sa spun ca sunt multumit de ea. Am 10.000 de km facuti pe drumuri de toate felurile, unele extrem de rele si a facut fata cu brio. Sunt curios la revizie daca va fi "cuminte". Acum am o singura problema la ea...imi joaca tetiera de la scaunul soferului pt ca nu sta fixata. Sper sa o pot rezolva si asta. Drumuri bune si noroc!

            Comment


            • #21
              Poate si pt ca era la inceput...toti ochii erau pe Dacia, pe model, pe cum se comporta.
              Au trecut 4-5 ani au vazut care ii situatia si acum cine o cumpara stie la ce sa se astepte.
              "Daca tot suna dupa 30.000 km mai bine nu punem numa 2 suruburi sa sune dupa 3.000 si nu tinem soferul in suspans pana la 30.000"
              Eu cred ca masina fara probleme nu este. Ca apar mai tarziu si mai mici asta-i altceva dar sa fie masina fara probleme ii o utopie.
              Sincer inainte sa iau Sandero m-am tot documentat si am tot citit forum-urile si am vazut ca si cele straine se confrunta cu arhimediatizatii GREIERASI, cu apa scapata pe la chedere, cu pete de rugina, probleme cu injectia si alte cele care le avem in "Gradina Dacia".
              Asa ca la un calcul simplu, in timp cam aceleasi probleme le au amandua. Ce-i drept la celelalte pe bani mai multi si mai rar, aici mai des si mai ieftin.
              Cei care pot sa-si permita masini scumpe au parte de mai putine probleme pt restu "cat costa atata face".
              Referitor la pretul Sandero care sufla in ceafa Clio3 ii destul de interesant.
              Poate cei de la Renault vor totusi sa ne lamureasca sa trecem la Clio3
              Daca buzunarul ne permite sa achitam un Clio3, sa-i platim un Casco de Clio3 si revizii de Renault atunci de ce nu. Daca nu...Sandero

              Comment


              • #22
                SEBA,te rog frumos...aici vorbim de Sandero nu de logan...si daca imi aduc eu aminte parca tu Loganuri rasturnai nu?!!! Deci vorbim despre Sandero,nu?

                Dupa 30000 apar problemele ?? Pai cum unii fac 30000 in 3 ani ,si cum peste trei ani o masina noua poate costa la jumatate fata de cat costa acum,de ce crezi ca l0ar mai interesa pe om cum se comporta la 30k ??? Cine isi mai cumpara masina pentru o viata??? 3 ani daca este buna sunt fericit,pe urma o ducem la baieti luam alta si platim in continuare......Nu mai fi carcotas ca Sanmdero este mai reusit decat Loganul iar defectele de fabricatie (in mare parte ) de la logan nu mai sunt prezente la Sandero...


                PS.Sandero nu se rastoarna..ca Loganul....(face mai putine tonouri)...)

                Comment


                • #23
                  offtopic: am fost intrebat, am raspuns; nu vad de ce sa nu comparam doua masini identice, nici una nefiind clar superioara celeilate, avand aceeasi platforma, aceleasi dimensiuni, subansamble, mase, motorizari, materiale, finisaje. am senzatia ca cineva e fanatic cu sandero-ul. chiar nu-i superioara cu nimic loganului. ia un logan ph2, aceiasi varianta de echipare si fa comparatia. eu le-am condus pe amandoua...unul l-am rasturnat la 120, sandero era sa se duca peste cap la 80. stiu ca nu ma ridic ca nivelul tau de experienta in conducere; nu merg la raliuri, nu particip la curse; ce sa zic, esti un guru in condus sandero, astept o demonstratie de stabilitate la sandero. daca scapi, sa postezi filmuletul pe youtube...a, apropo, sa stii ca in logan nu ploua pe la hayon, pt ca n-are...
                  inca ceva: mi-am permis (rusine mie, cum de-am avut nesabuintasa compar jegul de logan cu masina de lux sandero?) sa arat unele dintre problemele loganului tocmai ca sandero e masina derivata din logan; de fapt e >90% logan...pt cine poate sa vada dincolo de scobitorile din ochi cum ca masina lui e cea mai bestiala dacie facuta vreodata, problemele aparute la logan ii pot face o imagine cam ce sa urmareasca la masina lui. e mai usor sa previi decat sa repari. somn usor in continuare, masina ta e cea mai smechera din gama dacia. mai ales ca-i albastra
                  un ultim comentariu: nu toti suntem patroni de firma de avocatura si nici nu muncim toti la microsoft, ca sa ne permitem sa schimbam masina la 3 ani. unii dorim s-o pastram chiar si 5-6 ani, si tot unii dintre noi isi cumpara masina sa se foloseasca de ea, nu s-o tina bibelousi sa-si impartaseasca vasta experienta cu super masina de 5 ani si 7000km. si atunci conteaza zecile de mii de km...chiar te intereseaza fiabilitatea unei masini, ca doar n-o iei pt impresii, o iei sa te folosesti de ea.
                  acum putem sa continuam cu topicul si sa lasam la o parte chestiile personale?
                  Last edited by Seba; 29 May 2009, 15:08.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Subscriu si eu desi am ceva probleme (parbriz crapat, incuietoare blocata): Daciile din zilele noastre sunt modele cu fiabilitate peste medie deoarece au piese Ranault care au fost ameliorate din timp de taticul francez. Nici eu nu regret ca mi-am cumparat Sandel nou si nu un BMW sau Vw de cativa ani si 100000km.

                    @ Seba: Intru-totul de acord, Sandero si Logan= aceeasi platforma, aceleasi motoare, aceleasi finisari, doar ca una e tricorp, iar cealalta in doua volume.
                    Doar ca in Franta, pe Sandero au pus un motor de 1,2l 16v in loc de 1.4 MPI si sincer cred ca e o alegere mai buna.
                    Last edited by adgavril; 31 May 2009, 01:02. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      @adgavril : sa vezi cat o sa-l injuri tu pe taticu' francez pt piesele lui ameliorate cand o sa ai de schimbat (pe banii tai, nu pe garantie) un chitibus cat de mic la masina. Cand o sa dai aproape un milion jumate pe o bucata de cauciuc pe care scrie "pieces d'origine" si "made in france" si ar fi putut foarte bine sa fie facuta in Romania si sa coste cel mult jumatate.......o sa te mai gandesti (sau, poate, vorba lui Seba, unii or fi patroni, caz in care replica mea nu li se adreseaza catusi de putin);
                      p.s. - din pacate (cred eu) Dacia incepe sa se indeparteze de conceptul ieftin si fiabil care era - pe langa piesele esentiale Reno - motor, cv, etc, au inceput sa puna din ce in ce mai multe nimicuri frantuzesti pe masini, care fac intretinerea mai scumpa - deja mai bine iei reno si gata...macar stii la ce te astepti.
                      Last edited by vic24; 31 May 2009, 07:05.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Spanu View Post
                        eu am 25 000-9 luni si nu am treaba. sper sa nu am nevoie decat de ulei si benzina.
                        de unde ai luat "ploapele" pentru faruri si la ce pret sunt???

                        Comment


                        • #27
                          Ce faci Seba ..te-ai suparat ?? Eu nu am nea ,,chestii personale cu tine "...doar ca nu esti omul potrivit sa critici Sandero....Asta este ,te-ai tepuit ca ti-ai cumparat Logan...se intampla ,nu toata lumea este perfecta..Aici credeam ca sunt intre posesori de Sandero,sau nu sunt?!!

                          PS- ghinuion : la mine nu ploua in masina ,,rasturnaretzule"..

                          Comment


                          • #28
                            @VIC 24: Nu cred ca gasesti o alternativa conceptului de ieftin si fiabil mai buna decat Dacia, cel putin in Romania. Nu-s deloc patron si am ales Sandelul tocmai pentru asta, caci am locuit multi ani in Vest si am avut destul de multe masini pe mana, si noi, dar mai ales ocazii. Cele mai fiabile mi s-au parut japonezele (o Honda Civic si o Mazda 6), precum si Volvo - schimbi piesele foarte rar...INSA atunci cand o faci te ustura portofelul de nu mai poti (450€ un rulment de Volvo, ca nu il gaseam decat la reprezentanta, 1200€ cureaua de distributie pe Mazda). In rest, din cate am vazut in Romania, pentru masinile straine service-urile sunt rare si foarte ocupate, pana iti schimbi o piesa, mergi cu metroul sau cu taxiul (care, de obicei, tot bunica Logan e!).
                            Cu un singur lucru sunt de acord cu tine; am avut si vreo 6 sau 7 Renault-uri (ca deh, am trait in Franta), si intr-adevar m-am ruinat in intrtinere nu pentru ca ar fi fost mai scump, dar pentru ca trebuia sa merg des cu ele la service (in afara de Clio 1, Clio 2 si Renault Kangoo, toate cu motor 1,9diesel -am avut mari probleme cu celelalte, mai ales tot ce tinea de plasticuri si cauciuciuri).
                            Cat despre Sandero, imi place sa cred ca e fiabila masina asta (nu perfecta), dar intr-adevar, am prea putini km la bord (doar vreo 6 mii) ca sa pot da un verdict; mai vorbim peste vreo 6 ani
                            Drum bun.
                            Last edited by adgavril; 1 June 2009, 14:55. Reason: greseala

                            Comment


                            • #29
                              Departe de mine critica fiabilitatii. Eu m-am legat de unele nimicuri scumpe, care puteau fi ieftine, facute in Romania, de exemplu, si nu de import (un cheder - vezi patania mea, vorba ta "plastice si cauciucuri"). Cred ca iesea mai ieftina ca achizitie si ca intretinere. Atat.

                              Comment


                              • #30
                                nu stiu unde sa postez, asa ca intreb aici, ca sa nu deschid alt thread:
                                masina e ok, si nici nu pot sa spun nimic altceva, pt ca nu ma calific printre... veterani.
                                am o singura ... neclaritate: la denivelari, sau gropi, trancane chestia pe care nici nu stiu cum o cheama din spate, legata de hayon, pe care se pun cateii aia de dau din cap la fiecare miscare a masinii, si care e exasperanta ca orice ai pune acolo, cand deschizi portbagajul, iti cade in cap, sau pe bancheta din spate.
                                daca are cineva termenul, sa ma ajute, ca ma simt blonda rau in clipa asta, da... nu stiu cum sa explic altfel.
                                si mai ales, daca e cineva care experimenteaza sunete din astea, cum le rezolva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google