Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

bataie la schimbator!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tare poza,bunicuto

    Comment


    • #17
      @Goan: inteleg ce spui, dar aici nu e vorba de low cost (eu am platit pretul pe care mi l-au cerut ei, iar acum Dacia trebuie sa imi ofere un produs in stare de functionare), pur si simplu e vorba de garantia legala. Din cate stiu eu, un produs trebuie sa fie in stare perfecta de functionare. Cat despre viciile de fabricatie - am vazut cum merge treaba un Vest - pot fi reclamate chiar si dupa terminarea perioadei de garantie contractuala.
      Inteleg sa nu trateze problema in garantie daca masina ar avea 150000km (cam atat trebuie sa tina o cutie de viteze - MINMUM), sau daca as folosi-o eu astfel incat sa uzez excesiv piesa respectiva. Dar masina a avut problema aceasta la 0km, iar acum are 4800 si pare ca se agraveaza asta in conditiile in care am un stil de condus foarte suplu. Pai cum va fi peste cativa ani?

      @bunicuta : o fi cutia nesincronizata complet, dar asta nu e problema mea. Cei de la Dacia sa o rezolve, eu nu cer decat pur si simplu o cutie de viteze care sa functioneze normal. Nu e vina mea ca ei au montat pe masinile lor cutii de proasta calitate (am mai remarcat defectul asta la Peugeot -Citroen, deci se pare ca e franceza problema).

      Comment


      • #18
        Deci, cutie nu e nesincronizata complet, treptele 1-5 sunt sincrone, iar marcharierre e asincron, iar ca e si la Citroen si Peugeot, nu ma mira, am intalnit si eu la peugeot acelasi tip de cutie.
        Chestia e ca: tu daca inainte de a-ti cumpara Sandero, intrai si citeai una alta despre problemele fratelui Logan poate nu ti-ai mai fi dorit Dacia.
        Eu am dat comanda pentru Sandero stiind ca voi avea mici probleme cu mersul inapoi, eventual cu semeringul de la distributie, cu greierasi prin portiere si bord...si cu toate astea, am ales Sandero pentru ca are (sau avea - vezi oferta Clio 3) cel mai bun raport calitate/pret.

        Comment


        • #19
          adgavril s-ar putea ca tu sa ai intradevar o problema la cutie ,fugi la garantie si vezi despre ce este , cutiile astea sunt bune daca sunt aceleasi ca la solenta . eu am facut scoala pe o solenta si daca nu intra in marcharier trebuia bagata in I si mergea apoi , in ziua de examen crede ca nu avrut deloc sa intre , deloc , a incercat si examinatoru eram la intoarcerea din trei miscari si nu avrut , am intors masina cu motoru oprit impingand masina
          automat am picat examenu , am facut scandal a venit instructoru dupa aea si a demonstrat de 50 ori la rand ca intra in marcharier , cand nu vrea nu vrea si gata iar la sandelu meu e la fel cind nu intra bag I si dupa aia intra perfect sau uneori mai caraie

          Comment


          • #20
            Merci pentru raspunsurile voastre. Si eu tot pentru rapotul calitate pret am luat Sandelul, si pentru ca e romaneasca . Deci va trebui sa ne obisnuim cu o cutie capricioasa.

            Comment


            • #21
              Deci te-ai lamurit si tu ca nu ii cazul sa se aplice:
              "Am mai avut problema asta pe un Citroen Saxo in Franta si mi-au schimbat cutia in garantie, au recunoscut ca e viciu de fabricatie."
              Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea asa cum ii.
              Ieftina la achizitie ieftina la intretinut si cu un raport calitate/pret destul de bun.

              Comment


              • #22
                M-am lamurit, insa marturisesc ca sunt dezamagit oarecum. Ma asteptam sa fie mai robusta totusi, si mai fiabila. E adevarat insa ca si pe alte masini noi , nu neaparat Dacia, am intalnit probleme de genul asta, sau chiar mai grave.
                Viitoarea masina va fi o Honda, pe bune!

                Comment


                • #23
                  Bafta cu Honda !
                  Asteptam pareri si de acolo.
                  Chiar daca este forum Dacia Sandero, cred ca sunt bine venite impresii si de la alte branduri.
                  Ne impacam mai usor cu ce am achizitionat

                  Comment


                  • #24
                    Spuneam si eu vorbe la suparare, bineinteles ca ador Sandelul desi ma cam supara el acum. Mai e multa vreme pana imi cumpar eu Honda!!
                    Spuneam Honda pentru ca am avut insa una si am fost foarte surprins; era un Civic CRX din 1985, care avea cam 19 ani si vreo 280 000km cand am cumparat-o, care aproape atingea 200 la ora si pe care au condus-o multi nebuni (inclusiv eu la vremea aceea) si care nu avea nici o problema tehnica... doar pneurile trebuiau schimbate destul de des, dar din alte motive!!!
                    Si daca iti mai spun ceva, sunt convins ca nu o sa ma crezi si o sa te superi ca vorbesc despre alte masini decat despre Sandelul nostru preferat: un motor Honda din 1985, fara nici o segmentare, 4 cilindri, 1,6l cu 12 supape , consuma ceva de genul 7,5l/100 in oras, 3,8 in afara la mers normal (100 - 110), si vreo 6l pe autostrada cam la 170-190 - evident ca nu eram in Romania si era si acum mai multi ani, cand inca se putea merge tare si in Vest. Am vandut-o pentru ca am facut hernie de disc din cauza ei, avea niste suspensii ca de cart!
                    Apropo, din punct de vedere al confortului, nimic nu se compara cu suspensiile de la Dacia, e incredibil ce au reusit inginerii, sunt foarte multumit.
                    O seara buna!
                    Last edited by adgavril; 19 June 2009, 22:25.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by adgavril View Post
                      un motor Honda din 1985, fara nici o segmentare, 4 cilindri, 1,6l cu 12 supape
                      Cum adica 4 cilindri 12 supape ? poate 16 supape (sau avea 2 supape admisie si 1 evacuare ?)

                      Comment


                      • #26
                        AI DREPTATE, erau 16 supape si nu 12. Masina nu era foarte puternica, doar 105 CP parca, insa era foarte usoara si avea un Cx foarte mic.

                        Comment


                        • #27
                          revenind la schimbatorul de viteze si datul in "mansarier"... si mie imi face tot asa ...
                          caraie urat.

                          se intampla cand motorul este un pic turat - dar nu neaparat!
                          ca sa in apara caraitul la mine e de ajuns sa fac miscarea de schimbare de viteza in "mansarier" incet de tot (strict schimbarea de viteza ..nu altceva)

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google