Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Seba View Post
    [...] dar ala e ca zana padurii, toti au auzit de el, dar nimeni nu l-a vazut.
    Cum mai? E plina Romanica de bemweuri cu 25 000 km conduse de batranei germani pana la piata si inapoi.

    Comment


    • #32
      hai sa dau apa la moara celor cu sh-uri. dar....exact ca zana padurii mai gasesti si de-astea. am un coleg ce a gasit o "castana", dar a vanat-o vreo 5 luni si s-a dus in germania dupa masina, nu i-au adus-o altii. a luat-o de la om din curte, nu de la dealer. impecabila, masina de 3 ani cu 64000km. fosta a unui ginecolog radea asta, ca nu stie cati copii s-au facut sau cate intreruperi de sarcina in masina aia, dar macar nu are tavanul zgariat de tocuri de pantofi de dama arata impecabil si merge impecabil. verificata in service, totul in regula. pret 12500, bmw 318i, full electric, trapa, abs, esp, partial piele...merita toti banii masina. dar nu e la pret de sandero si nu mai are garantie. iar daca n-ai aia 4000 in plus sa-i dai, iei ce ai bani si de restul in timp bagi benzina sau iti schimbi interiorul complet si izolezi masina, nu e problema, orice masina lasa loc de imbunatatiri. problema e ca nu avem bani de mai mult sau nu vrem sa dam semnificativ mai mult pe un pic mai mult, de aia nu suntem pe alte forumuri.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        Originally posted by Seba View Post
        man, tu nu esti ala cu punto? ce schimbare de punct de vedere...desi cam asa-i, cin situatii de criza nu-i loc de fite. pe de alta parte, un bmw de 50000km nu are de ce sa-ti ceara piese, plus ca la kilometrajul ala nu-l iei la pret de sandero. sa fim seriosi, aia e castana si-si merita banii daca o gasesti. scheiss pe el sandero, un bmw de 2 ani cu 50000km, nelovit, la banii de sandel, l-as lua cu ochii inchisi. dar ala e ca zana padurii, toti au auzit de el, dar nimeni nu l-a vazut.
        man man eu nu am avut bani nici de punto classic de aia am luat sandel chel.in mare sunt multumit de el daca nu ar fi instabil in curbe si nu ar consuma asa mult.asa ca de bmw sh in 6900 euro gaseste tu o castana si o iau eu.si ca sa ma risc la un sh de genu golf 4 sau mai stiu eu ce nu multumesc.mai bine noua.chiar si proasta.eu sunt dezamagit de sandero NU in comparatie cu cat am dat pe ea,raportu e multumitor CI in comparatie cu fostele mele masini(opel si fiat,daca alea de acum 10 ani aveau mai mult confort si performante mai bune decat una noua de acum e clar).da nah atunci nu era "criza" si cu criza asta nu stii ce ti mai e.doar e bine ca fac astia reduceri la masini da banca nu ti mai da nimic.asa ca degeaba fac.o parere personala este ca cine da masini ieftine are isi acopera cheltuielile din costurile de intretinere vezi renault citroen.masinile franceze au fost sunt si vor fii scumpi la intretinut raportat la pretu lor mic.cand iei o masina ieftina te astepti sa dai putin si la intretinere.e la renault e exact invers

        Comment


        • #34
          Aveti un fix cu instabila in curbe, ai avut masina instabila in curbe ? Ai simtit cum fuge de spate ? Cum ai redresat ? Ai incetinit, ai franat, cum de mai esti in viata daca in curba la viteza aceea mare masina a devenit instabila ?
          Am luat curbe cu 40 de km/h si curbe cu 110 km/h, depinde de curba si nu am simtit ca masina ar fi instabila. Daca din lipsa de experienta la 110 km/h in curba iti tremura mainile pe volan si ai halucinatii ca masina este instabila asta este cu totul altceva.

          Comment


          • #35
            daca vii de pe dacia 1300, sandero/logan sunt exemple de stabilitate. ia incercati o comparatie cu focus, megane, clio...parca nu mai e chiar o masina stabila, nu? e "decenta" ca tinuta de drum si daca te obisnuiesti cu suspensiile ei moi, dar pana la instabilitate mai e ceva drum, desi impresia pe care-o lasa, cam asta e, de barca.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #36
              Daca spui ca se comporta ca o barca nu vad care este problema, dimpotriva, doi intr-unu ,,ca cafeaua,,

              Comment


              • #37
                pai nu-i problema decat daca nu esti obisnuti cu ea, atunci ti se pare dezastru. in timp e ok, diferenta o simti doar cand treci pe una mai rigida si atunci iar incep adaptarile posteriorului la cealalta masina
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #38
                  QUOTE=Seba;8982]poate vii si cu un pic de suport tehnic in sustinerea afirmatiei. eu am o intrebare: de cand o masina scurta, ingusta si inalta, cu suspensii moi, e mai stabila decat una lunga, lata si joasa, cu suspensii tari? ca fapt divers, ambele masini au aceleasi punti. poate difera taria arcurilor, sandero am impresia (repet, am impresia, nu e un fapt confirmat) ca e o idee mai "barca" decat loganul. in rest, datele tehnice "lucreaza" in defavoarea lui sandero. eu sunt convins ca masinile sunt amandoua la fel de (in)stabile, la fel de (ne)sprintene, dar ca parerile sunt cat se poate de subiective [/QUOTE]

                  )_
                  Pai hai sa incepem cu inceputul;
                  1-sandero nu este mai inalt decat Loganul ( o mica privire in parcare)
                  2-Sandero are suspensiile mai tari decat loganul ,nu este nici macar cat Loganul barca.

                  Test suprem pt cine are sange in instalatia de franare: traseu ales de mine ,eu cu Sandero ...si cine este dispus cu Logan.Aceeasi capacitate,acelasi motor...masina mea cu pasager ,Loganul doar cu sofer.O ora de plimbat p4e traseu pt acomodare apoi startul...Intram pe traseu cu 60 la o distanta de 100-150m intre masini (Sandero in fata ).Daca distanta dintre noi creste la peste 300m (aprox) eu ,,castig Loganul". .....Daca distanta se micsoreaza la aprox 50-100 m pana la iesirea de pe traseu ,,pierd Sandero".Se baga cineva?Traseul are 10 km ,numai viraje (chiar si doua ,,ace"..)
                  3-pt cei care nu stiu ce au sub masina : Sandero 1.6 ARE bara stabilizatoare.

                  Ca este mai stabila sau nu o poate spune cel care circula cu ambele masini ...Daca cei de la RTR spun asta (si oamenii merg astazi cu Sandero si maine cu Logan) eu nu pot decat sa fiu de acord cu ei.Am mers pe acelasi traseu (Bucuresti-Sibiu-Arad_ si cu Sandero si cu Logan (si nu acelasi)..Diferenta de la cer la pamant..Spre deosebire de unii colegi care scot masina doua stopuri sau duminica la un gratar ..eu circul zilnic (intre 100-120 km )..Fiecare crede ce vrea eu stiu ce am PUNCT

                  PS-Goan..esti mult prea subtil,profund ...la faza cu caciulita.
                  -Seba..nu toti care conduc Logan sau Sandero vin de pe o Dacia 1300..

                  Ai fi uimit sa vezi ce masini au oamenii prin curti pe langa ,,romanesti" !!! Cat despre stabilitatea masinii tu in nici un caz nu esti omul potrivit sa faci remarci legate de acest subiect..Tu esti in stare sa rastorni si cea mai stabila masina de pe pamant. ..Cum reusesti numai tu stii.Spunea cineva mai sus ceva de experienta la volan..sa aiba dreptate?!!!

                  se pare ca am facut ceva afirmatii care nu erau sustinute dpdv tehnic:

                  Lungime [mm]: 4250 Logan - 4020 Sandero
                  Latime [mm]: 1730 Logan - 1746 Sandero
                  Inaltime [mm]: 1525 Logan - 1534 Sandero

                  Asa este ,se pare ca Sandero este MAI INALT DECAT LOGANUL CU 9 MM...


                  Si DA,o masina mai scurta,mai ingusta ,mai grea si ...mai ....ales...hatchback este mai stabila decat un Logan..Si de unde ai dedus tu Seba ca arcurile la Logan sunt mai moi decat la sandero>>>??
                  Last edited by SERGHEI; 30 March 2009, 14:46. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    pai n-am zis niciodata ca la logan ar fi arcurile mai moi, tocmai asta e. am zis ca sunt aceleasi. daca nu chiar un pic mai tari, dar aia se poate si din cauza greutatii un pic mai mici sa fie doar o impresie. iar referitor la latime, aia chiar sa stii ca nu conteaza, conteaza ecartamentele pe fata/spate, unde cele doua masini iar sunt egale

                    loganurile laureate, ambition, prestige au avut si cred ca inca mai au bara stabilizatoare. apropo, incearca tu cu sandero curba unde am iesit eu cu loganul, daca te increzi asa in masina, cred ca 2 saptamani o sa ai concediu medical de stabil ce e sandero, ca si loganul, dealtfel.

                    cat despre testul pe sosea, mersi de invitatie, daca as avea masina chiar ti-as onora-o. daca ai serpentine si ace de par, al tau sunt dar ambele masini doar cu sofer, nu tu cu pasager si eu nu; desi daca ma gandesc mai bine, nu ma bag. nu pe drum public deschis circulatiei. fa rost de o pista si acolo nu ma dau inapoi de la nimic. pobabil ca voi ajunge la al treilea logan, dar oricum nu in viitorul foarte apropiat. caz in care macar de test, la viteze normale, sa vedem ce si cum. cat despre greutatea mai mare a sandero-ului, ambitionul a avut 1090kg, prestige-ul 1170kg.
                    apropo, o masina scurta nu e mai stabila decat una lunga, vezi cazul mcv si nu numai. orice break e mai stabil decat berlina echivalenta. faptul ca e hatchback nu inseamna ca e mai stabil, forma in sine chiar nu da stabilitate decat cu o repartitie a maselor gandita pt hatcback. ori dacia nu a gandit nici una dintre masini pt stabilitate

                    in fine, nu ma mai contrazic, ca n-are rost pana nu se baga un posesor de sandero la un campionat judetean de raliu sau la o sesiune de distractie pe o pista amenajata. acolo or sa se lamureasca treburile.

                    apropo, mi se pare mie sau discutia asta ar trebui mutata la sandero vs logan? aici ar trebui sa vorbim despre problemele sandero-ului.
                    Last edited by Seba; 30 March 2009, 15:32.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #40
                      tata logan, eu sandero si 100% sandero e mai stabil in curbe(AM 20 000 DE KM CU FIECARE). dar stabilitatea e mai buna datorita gumelor continental in defavoarea kormoranelor.asta e singura diferenta. franarea e mai buna la mine tot din pricina gumelor.


                      am o noua problema...la peste 130 km/h masina incepe sa vibreze sacadat. iar daca o las sa mearga si pisc putin frana nu se duce drept..trage usor dreapta...si asta e ca de cand m-am urcat pe o bordura de 15 cm la vreo 50km/h. ce sa fie? oare tre sa ma duc sa echilibrez, sa verific presiunea in pneuri sau sa imi schimb ceva piese mecanice. astept pareri.
                      -fara-

                      Comment


                      • #41
                        stai usor, domnu' spanu, cand compari doua masini nu le echipezi identic? si atunci se comporta la fel carutele noastre, indiferent de forma coviltirului

                        revenind la topic, problema ta s-ar putea sa fie, de fapt sunt aproape sigur, ca una sau mai multe roti ale masinii, chiar daca nu par indoite, au pe interior o lovitura in buza jantei. suficient de mica cat sa nu scape aer dar suficient de mare cat sa vibreze rotile. exact asa sa comportat si loganul meu dupa ce-am iesit de pe pista la sannicolau. se indreaota janta, costa cam 60ron aia de alu si 40 aia de tabla. cea de tabla o poti face singur cu doua ciocane. mergi si verifica pe un stand de echilibrare geometria jantei si apoi echilibreaza-le
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #42
                          cit de incepator esti?

                          Originally posted by brutal View Post
                          imi pare rau ca am luat sandero sincer...consum inimaginabil,,,dupa 5000 km consuma 9% mediu?voua vi se are corect?in panta zici ca isi da duhu.nici macar o raba nu am reusit sa depasesc.interior mai bun ca la logan da tot de cacao cu plastic ieftin.tremura masina la 90km?h de zici ca se desprind tablele de pe ea.de depasiti ce sa mai vorbesc.mi e frica sa nu ma rastorn.cand am intrat intr-o curba mai periculoasa cu 60km/h era cat pe ce sa se rastoarne.efectiv nu stiu pe ce am dat banii.o sa incerc sa scap rapid de ea.cine a zis ca e proasta a avut dreptate.si au fost multi care m au sfatuit sa nu mi iau dacie.era mult mai bun un sh de dincolo.si cand zic mult ma refer la enorm.sau cred ca si alte marci erau mai bune hyundai,chevy,fiat,,un symbol poate.acum asta.
                          tata cam de cind ai masina si citi Km ai facut cu ea? e foarte important sa stii ca daca vrei sa te tuna masina, atit timp cit e in rodaj sa nu o forjezi si oricum nu o sa faca treaba prea buna pina nu treci de rodaj. o alta chestie legata de consum, sandelul meu deabia pe la 1500 km a schimbat consumul mediu la 6.8 - 6.9. pina atunci imi indica intre 11 si 13 l/100km.

                          In rest tu sa fi sanatos ca e masina noua si face treaba extraordinara la bani care ii dai pe ea.

                          Comment


                          • #43
                            Salut
                            Revin la primul post din topicul asta: sigur masina vibreaza din cauza ca ai mers tare peste gropi, sau te-ai urcat pe borduri si ori ti s-a dereglat pneurile, ori ai o problema de geometrie.

                            Comment


                            • #44
                              zgomot in bord?

                              buna! sunt noua pe acest forum si am o problema cu sandero al meu am 10.000km si se aude in bord ca si cum ar vibra ceva (nu se aude mereu doar la trepidatiile drumului sau cand nu are viteza adecvata si sa zic trepideaza masina). Va rog frumosa sa-mi dati si mie un sfat in legatura cu ce am postat! Va multumesc!

                              Comment


                              • #45
                                Esti fericita posesoare a unui greieras. Vine ca bonus la orice produs Dacia achizitionat.
                                Ca rezolvare, din pacate, nu stiu ce sa-ti spun pentru ca si eu am unu in bord de vreo saptamana si ma chinui sa-mi dau seama cum sa scap de el. Oricum e hopeless - noroc ca pot sa dau muzica tare si scap.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google