Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Scurgeri de ulei...au aparut ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    problema s-a rezolvat in service . pierderile erau pe la pinionul de distributie,SINTEROM - cica e romanesc si de aceea, asa mi-a spus mecanicul. am fost ieri la dacoserv sa programeze ,au facut poze ,au trimis la pitesti,azi la 11 eram deja in service ,la ora 16 problema se rezolvase. asadar daca vedeti asemenea problema mergeti ,nu neglijati. se rezolva pe garantie . si in plus ziceau ca sunt destul de multe care au venit cu problema la pinionul de distributie. unele chiar pana in 1000 de Km.mai spunea ca parca au fost deja ceva mai multe sandero decat loganuri cu "beleaua" . oricum eu sunt multumit in continuare de masina,mai ales acum ca am piese de renault erau poate si inainte ,cu exceptie pinionului ... aaa si azi alte poze facute de unul de acolo zicea ca le pune pe nu stiu ce site . am sacrificat sandelul meu

    Comment


    • #17
      Adevarul este ca lumina blitului ca si aceea a soarelui poate deteriora vopseaua, asta da sacrificiu

      Comment


      • #18
        scurgeri ulei

        Originally posted by beny View Post
        problema s-a rezolvat in service . pierderile erau pe la pinionul de distributie,SINTEROM - cica e romanesc si de aceea, asa mi-a spus mecanicul. am fost ieri la dacoserv sa programeze ,au facut poze ,au trimis la pitesti,azi la 11 eram deja in service ,la ora 16 problema se rezolvase. asadar daca vedeti asemenea problema mergeti ,nu neglijati. se rezolva pe garantie . si in plus ziceau ca sunt destul de multe care au venit cu problema la pinionul de distributie. unele chiar pana in 1000 de Km.mai spunea ca parca au fost deja ceva mai multe sandero decat loganuri cu "beleaua" . oricum eu sunt multumit in continuare de masina,mai ales acum ca am piese de renault erau poate si inainte ,cu exceptie pinionului ... aaa si azi alte poze facute de unul de acolo zicea ca le pune pe nu stiu ce site . am sacrificat sandelul meu
        Salut,

        Vrei sa pui te rog o poza cu locul <imbinarea> unde ai avut problema, respectiv unde se gaseste acest pinion.

        Multumesc anticipat,
        Luci

        Comment


        • #19
          Ma bucur ca nu am patit asa ceva.
          1.4
          sigpic

          Comment


          • #20
            totusi, o poza cu locul in cauza se poate? pentru cei in necunostinta de cauza; poate reusim sa evitam eventualele probleme la masinile noastre

            Comment


            • #21
              Originally posted by adictoma View Post
              totusi, o poza cu locul in cauza se poate? pentru cei in necunostinta de cauza; poate reusim sa evitam eventualele probleme la masinile noastre
              Nu am notiuni de mecanica atat de avansate . si eu am fost in necunostinta de cauza tocmai de aceea am ajuns in service. de fapt am stiut de problema cu mult timp inainte dar am sperat totusi sa nu fie...dar a fost. scurgerile sunt pur si simplu pe langa cureaua de distribuie. garantez ca daca exista se pot vedea destul de usor chiar si pentru un necunoscator. daca vedeti asa ceva ,nu sperati ca n-are nimic,pt ca are. nu stiu in ce masura credeti ca sa poate evita aceasta eventuala ploblema. daca ea exista se remediaza dar nu se evita. mai mult de atat n-am cum sa explic . degeaba arat eu pe unde iese uleiul,numai un mecanic poate confirma ,sau eventual cineva care se pricepe la mecanica,sau cu notiuni elementare. am mai intalnit aceasi problema la un Logan si are abea 5000 de km parcursi,asadar ceva acolo nu e pus bine. nu la toate ,doar la unele. ce ma bucura cu adevarat acum este ca acum am pinion de distributie,curele ,Renault parca e altceva

              Comment


              • #22
                Cred ca e usor de identificat in compartimentul motor - pe la cureaua de accesorii. Asa arata un inceput; daca e grav, stropii de ulei pot ajunge chiar pe capota motor sau pompa de abs. Cu toate ca, se pare ca la Sandero si L. Ph2 problema este rara. (eu am 5000 km si e uscat, desi am calcat-o de destule ori pana la 5500 rpm). Bafta!
                Attached Files
                Last edited by vic24; 19 February 2009, 08:39.

                Comment


                • #23
                  aceasta poza e facuta la Logan sau la Sandero-motor?

                  Comment


                  • #24
                    @beny: ai dreptate; doar ca sandero este al parintilor si eu ajung foarte rar sa pun mana pe el. tatal meu este genul de om "Las-o ma ca merge asa" si nu ar baga astfel de pete in seama.

                    Comment


                    • #25
                      Poza este la un Logan 1.4. INSIST sa imi explici de ce crezi ca ar avea cea mai mica importanta ?

                      Comment


                      • #26
                        pai am vrut sa stiu daca era la sandero,pt. ca e prea devreme sa apara astfel de "pete"pe la motor

                        Comment


                        • #27
                          Era foarte important sa stim daca poza e de pe Logan sau Sandero.

                          Acum 2 ore am fost la Auto Europa Timisoara, sa fac o verificare pentru chestia asta cu pierderi de ulei. Poza este foarte buna. Locul care se vede plin de ulei si un capac de plastic care se gaseste pe lateral in dreptul petei sunt locurile unde apar prima data scurgerile de ulei din cauza distributiei. Chiar am prins un mecanic bun care mi-a explicat omul tot ce trebuie. Au zis ca nu au mai vazut de mult problema asta la Logan, Sandero nu a intrat in discutie. A fost un lot de Logan-uri zicea omu', acum vreo 2 ani, care au avut toate probleme la pinionul sinterom.

                          Eu am 4900 de km si a zis ca e devreme sa imi fac griji pentru probleme de gen. Am facut si o verificare la roti, tobe+legaturi, scut(a fost strans la 3000 de km pt ca se slabise si vibra) si nu am gasit nimic suspect.

                          Sa avem parte de cat mai multi km fara incidente.

                          Comment


                          • #28
                            daca nu au intalnit problema nu inseamna ca ea nu exista,sti foarte bine. iar daca multi au mers si pe ideea laso ma ca merge si asa iti inchipui ca nici nu este depistata aceasta problema. eu zic ca mecanicul cu,care am vorbit ,cel care mi-a rezolvat problema a fost destul de sincer . ar fi putut spune ca sunt primul dar n-a zis,iar cei de acolo,in special inginerul de service a fost prompt cand a aflat pentru ce am venit. parerea mea este ca ei stiu ca problema este la mai multe dar nu fac mare galagie pentru a nu aparea un haos. ia inchipuiti-va numai asa sa apara la tv intr-o zi ca 100 de sandero au avut probleme cu pinionul Sinterom . imediat ar strica imaginea,si daca ar fi numai 100 ar fi bine. oricum in rest masina buna,se tine chiar bine pe asfalt. motor,volan si roti sa aiba ca restul sunt detalii
                            Last edited by beny; 20 February 2009, 00:35.

                            Comment


                            • #29
                              ai dreptate; mai ales la partea cu las-o ma ca merge asa pentru ca foarte multi proprietari de logan/sandero trecuti de o varsta(35-40 ani) vin de pe dacia berlina, la care stim toti ca o pata de ulei poate insemna si ca acolo a aparut rugina iar proprietarul incearca sa o mai incetineasca, sau "scartaie usa; hai sa pun putin ulei"; multi nu baga in seama unele detalii si cred ca daca se invarte roata e totul OK, nu apeleaza la service autorizat, deci nu se afla de problema. Poate asa se aud zvonuri ca "loganu' meu nu e bun ca imi mananca mult ulei".
                              Last edited by Stefan; 23 February 2009, 12:46.

                              Comment


                              • #30
                                Ufff.... redeschid discutia cu o veste trista: iata ca si la sandero, chiar fabricat dupa "vacanta de vara" se poate: inca se monteaza sinteroame cu cota gresita.....
                                Imi cer scuze colegului pentru preluarea pozelor lui fara aprobare, asadar.... priviti....
                                Alt norocos a mai depistat asta...?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google