Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Scurgeri de ulei...au aparut ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgeri de ulei...au aparut ?

    Imi cer scuze daca vi se va parea aiurea topicul, dar informativ cred ca este destul de util. Se cunoaste faptul ca la Logan - cel putin la cele din primavara lui 2008, pana la ph2 - existau uneori scurgeri de ulei pe la distributie din cauza unui pinion sinterom care nu era facut exact la cota. Problema se repara pe garantie, constand in schimbarea pinionului cu unul renault, a simeringului aferent si a curelei de distributie (care se umplea de obicei de ulei). Intrebare: ati patit sau ati auzit ca aceasta poveste sa apara la Sandero? Adica... au inteles ceva cei de la Dacia din greselile facute?
    PS - sper ca nu am cautat atat de neatent incat sa se fi scris deja despre asta si sa nu fi observat.
    Deci ???? ceva scurgeri de ulei pana acum ?

  • #2
    slava DOMNULUI, nici macar o picatura.Bine ca nu am deocamdata grija aceasta ,pt. ca la fosta masina (nova)curgea cu duiumu -ulei.

    Comment


    • #3
      nu stiu ce-a invatat dacia din patania cu loganul...mai ales ca motoarele sunt identice, facute toate absolut in acelasi los, e doar sansa sau nesansa ce motor nimeresti din raft pe masina...poate ca au remediat totusi defectiunea, pt ca mai nou nici la logan nu mai apare problema respectiva. ramane de vazut, dar cum majoritatea cu sandero nu au multi km facuti, deocamdata zic ca e prea devreme sa tragem o concluzie
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        De cele mai multe ori posesorii de Logan observau scurgeri de ulei (pe cureaua de distributie/accesorii, pe capota si chiar pe abs - sub forma de stropi aruncati evident de curea) cam dupa 3000 - 5000 km. Valabil pentru toate motorizarile pe benzina.

        Comment


        • #5
          parca si la unele dci-uri au fost cazuri...oricum, sper ca dacia a schimbat pinionul siterom cu unul renault sau macar cei de la sinterom au revizuit procesul de fabricatie si acum pinioanele sunt ok. eu am avut doua loganuri, unul din 2006 si unul din 2008 si niciunul nu mi-a facut probleme, probabil depinde de norocul fiecaruia. cum sandero a fost lansat prin iunie, are ceva sanse ca primele loturi sa fi prins motoare din lunile de dinainte de lansare, caz in care daca apar probleme, respectivii posesori se pot considera ghinionisti. e de sperat sa nu se repete nici la logan nici la sandero problema respectiva
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Parca am vazut ceva stropi pe motor...sper sa nu fie despre ce vorbiti voi.Oricum trebuie sa ma mai uit.

            Comment


            • #7
              eu am un sandero laurreat si am 8000 de km.pana acum nu am observat nimic

              Comment


              • #8
                pierdere antigel

                eu am 10500 km cu sandero.de cateva zile ,sub proiectoare observ niste pete uleioase,incolore.nivelul antigelului a scazut catre minim.e normal la acest numar de kilometri?
                Last edited by Seba; 22 December 2008, 23:46.

                Comment


                • #9
                  Unde au aparut petele sub proiectoare? Pe bara, pe jos cand stationezi, sau cum ?

                  Comment


                  • #10
                    pe bara au aparut.o singura data am vazut si langa masina.din locul proiectoarelor ies .

                    cand raspunzi la ultimul post de pe topic, nu folosi "quote", foloseste "quick reply" sau "post reply", sunt butoanele din josul paginii. mersi
                    Last edited by Seba; 22 December 2008, 23:48.

                    Comment


                    • #11
                      Oana, ar trebui a verifici nivelul antigelului cand motorul e rece, sa o parchezi intr-o zona in care nu exista pete de la alte masini.
                      In cazul in care geasesti o pata pe sub masina miroase-o si vezi a ce miroase benzina, ulei sau antigel. Iti dai seama usor unu dupa miros 2 dupa consistenta.
                      Daca ai vazut ce gen de lichid e incearca sa te uiti pe la motor si vezi daca pe undeva e umed. Daca ai gasit locul sti si sursa si ce anume pica, daca nu si nu vezi nimic de la motor du-te la un service oricum.
                      Exista posibilitatea sa fie condens (dar iarna ma indoiesc).
                      Cand motorul e cald antigelul pare sa fie mai putin de cat trebuie dar cand se raceste revine la nivelul initial.
                      Oricum du-te la un service nu o sa te coste nimic.
                      Sandero in opinia mea are o mare buba, are radiatorul foarte jos am auzit cazuri in care lumea si-a spart radiatorul la uracea pe o bordura sau de la o piatra, sa speram ca nu e asa, dar ar fi o explicatie de ce ai gasit umed in zona proiectoarelor.
                      Ca un sfat fa-ti casco ca prinde bine de tot mai ales in situatii din astea.
                      Bafta
                      Last edited by gecko_nero; 22 December 2008, 15:06.
                      Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

                      Comment


                      • #12
                        Sa va faceti probleme in momentul in care lichidul de racire, de frana sau ulei nu sunt la nivel. Daca acum cand sunt noi si in garantie va faceti atatea probleme ce veti face peste cativa ani. Perioada asta de mers fara griji este scurta, cativa zeci de mii de km, asa ca, cheie si sosea.

                        Comment


                        • #13
                          acum am umplut vasul cu antigel pana la nivelul maxim .e o perioada cu ploi si nu imi mai pot da seama daca curge sau nu. am fost la service si mi-au sugerat sa vin cand e uscat afara,ca sa se poata uita de unde curge. casco am,pentru ca e luata in leasing.

                          Comment


                          • #14
                            da sunt oarecum scurgeri. m-am intrebat asta cand aveam 1500 de KM ,am observat ca pe partea curelei la pe motor la o imbinare se observa ulei,si sigur era ulei pentru ca am sters o data si apoi dupa un timp m-am uitat iar. pierderi nu sunt mari pentru ca am verificat periodic nivelul uleiului. de fapt poate s-au dus cativa mililitri dar nu se observa. ce ma gandesc eu ca e mai rau este faptul ca acel ulei sa nu afecteze cureaua,si cred ca poate chiar asta se intampla. poate sa nu mai traga masina cum trebuie din cauza acelui ulei. dar acum nu va ganditi ca e unsa toata,ci doar ca se vede ca nu este curata. acum am deja 9200 KM si nu stiu ce sa fac,as merge la service si poate cu ocazia asta schimb si uleiul. apropo,uleiul ala chiar tine 20000 de KM ?
                            Last edited by Seba; 8 January 2009, 12:04.

                            Comment


                            • #15
                              "pe la imbinarea" de care spui tu cuge uleiul... este cazul clasic se pare, pinionul sinterom de la distributie. Ca sa ne lamurim cu totii cat mai corect, te rog sa pui o poza cu locul unde curge. Si inca ceva: care este data de fabricatie a masinii?
                              PS - afecteaza cureaua de distributie, se poate ajunge la lucruri grave, deci mergi la service, dureaza 2-3 ore totul. Uleiul ala..... daca ai bani ar merita schimbat, el tine 20.000, teoretic... cum doresti, nu cred ca are ceva daca il lasi.
                              PS 2 - chiar insistam cu poza, deoarece de la 1500 km NU s-au mai pomenit cazuri... de obicei dupa 3500.... e ciudat.
                              Last edited by vic24; 8 January 2009, 06:49.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google