Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Antidemaraj Electronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    traction control a fost experimentat de ford pe fiesta/focus, cu tractiune fata. da, e un subsistem al esp-ului (denumirea generica data de bosch sitemului ce include abs, ebd, afu, esr, hh, tc, etc....)
    eps nu e servodirectie, e altceva servo electric e un motoras ce invarte o pompa de ulei, pe cand eps inseamna ca motorasul electric actioneaza direct coloana de directie. si in care sistem, gradul de "amestec" in directia masinii al motorului electric se face in functie de viteza masinii si de unghiul volanului.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      HAHAHHAHAH....chestia asta este cea mai mare prostie pe care au inventat-o oamenii din mileniul 3....deci...eu nu am solicitat un astfel de sistem,nu am stiut de existenta lui pana cand nu mi s-a intamplat.Asta iarna am facut cateva rotocoale pe gheata cu frana de mana si am turat motorul putin mai tare sa intre in derapaj...M-am plictisit de chestia asta si am parcat masina si am mai stat la o tigara la o vorba cu baietii...cand dau sa ma urc sa pornesc motorul--probleme gogule---nu pornea masina --ii dadeam cheie si electromotorul invartea dar motorul nu se aprindea..patina asa in gol..dupa 5-6 chei a pornit.A doua zi am mers la astia la dacia si leam explicat ce se intampla...si ei..au stat si sau uitat la mine putin si cica: da...e un sistem foarte performant care se blocheaza atunci cand au loc derapaje.Bine Bine---dar ce sistem e asta care iti face masina impracticabila...eu nu am solicitat si nu am platit un astfel de sistem---aia cia..poi da ca ABS-ul si asta sunt gratuite...da...ABS-ul lasa-l ca e obligatoriu sa fie montat pe masini din 2007 parca.....Deci asta am inteles eu prin sistemul antidemaraj...ca nu trebuie sa ma joc deloc cu masina si sa merg babeste su mosnegeste fiindca niste tineri ingineri de la uzina dacia si-au facut mila de mine si mi-au montat gratis un sistem performant anti demaraj!OMG

      AGAPi ..am turat-o pana in capat si iam dat drumul..si sincer....rotile fac foarte foarte foarte mult scart..insa nu ai aderenta si nu pleci prea repede...Turantia de plecare in viteza cu maxim de aderenta si putere e undeva la 4300-4500
      Last edited by diabolick_superior; 11 May 2009, 19:46.

      Comment


      • #18
        Eu stiu ca sistemul antidemaraj se refera la recunoasterea cheii de catre sistemul montat deasupra contactului, adica fiecare cheie are un cod, daca acesta nu este recunoscut nu porneste masina.

        Comment


        • #19
          au asa stiam ca dupa ce pun contactul trebuie asteptat pana la stingerea led-ului rosu din mijloc (fapt ce indica ca cheia era recunoscuta). Dar data trecuta cand am fost la service am constatat cu mirare ca mecanicul imediat dupa ce a urcat in masina a si pornit-o (adica n-au trecut 2-4 secunde pt a recunoaste cheia). Dupa aceea am incercat si eu, si e adevarat, ca nu trebuie sa astept sa se stinga led-ul, motorul porneste imediat. Oare e defectiune sau chiar nu trebuie asteptat stingerea led-ului...
          "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

          Comment


          • #20
            Asa stiam si o perioada destul de lunga de timp am procedat asa cum spui pana cand a facut fimiu scoala de soferi si intructorul i-a spus sa nu mai astepte acele cateva secunde. Acum este greu sa ma dezvat

            Comment


            • #21
              Antidemarajul nu permite pornirea masinii cu alta cheie: cheia masinii are un chip in ea, daca UCH masinii nu detecteaza codul unic al cheii, nu porneste.
              Nu confundati antidemarajul cu antiderapajul.

              In privinta ledurilor din cate stiu eu este recomandat ca pornirea sa fie facuta dupa ce aceste leduri se sting.
              Sigur, porneste si inainte de a se stinge led-urile insa tine de o recomandare.

              Comment


              • #22
                Este adevarat ca se poate porni masina imediat dupa introducere....dar e indicat sa asteptati stingerea lor ..nu stiu de ce..dar la toate masinile cica trebuie facut asa....ce..la dacie nu?doar e renault..si nu de acum cand a aparut loganul sau sandero...ci mult mai demult...si sincer...in cheie nu se gaseste absolut nici un cip...asa ca la voi...probabil ca ati dat bani mai multi..insa....imi dau cu parerea si eu in legatura cu asta.Eu ,ca si voi am fost interesat sub ce forma sunt facute aceste chei, ele pot fi copiate foarte usor.Am vorbit cu baietii de la reprezentanta dacia-inginerii de acolo- si au zis ca o copie a cheii originale poate porni masina sau deschide usa-insa cea mai mica abatere de la simplitatea cheii originale duce la blocarea usilor in cazul incercarii de a le deschide si la fel si din interior..daca incerci sa pornesti motorul ti se blocheaza usile si volanul.Insa eu va spun ca nu am incredere in ei pana nu vad...sau nu confirma si altcineva..nu cred ca cei de la Dacia care abia abia au reusit sa schimbe pplasticul de la chei sa puna un dispozitiv de mare acuratete in chei...parerea mea

                Comment


                • #23
                  In cheie este un dispozitiv magnetic care are imprimat un cod, deci nimic electronic, parte electronica de descifrarea codului se afla pe masina.

                  Comment


                  • #24
                    @diabolick superior, pune mana si citeste manualul de utilizare si nu te mai da destept. cheile au chip rfid in ele, chiar si aia fara baterie. arunce pastila aia mica neagra cat un bob de orez de langa surubul ce tine lama cheii si poti sa-ti f*** masina ca n-o sa porneasca motorul. toti suntem prosti numai tu nu crezi pana nu incerci. nu-ti doresc sa stai si tu sa cauti cipul in iarba vreo 3 ore ca sa te convingi ca fara cacatul ala de plastic de cativa milimetrii te uiti la masina ca la un tablou de picasso si nu intelegi de ce nu porneste... rfid=radio frequency identificator. nu are treaba cu patinarea rotilor, aia e BULLSHIT. eu am ars 10 litri de benzina pe gheata anul trecut si al dracu', ce sa vezi? a pornit la sfert de cheie. apropo, chipul ala nu e cea mai proasta inventie a mileniului 3 pt ca si-n caz ca uiti masina descuiata, nu poate fi furata. intelegi acum la ce foloseste? fara cheia masinii stai si ascuti creioane la butucul cheii, ca de altceva nu e bun...
                    @marian66v: chipul e o memorie eprom. butucul cheii emite prin bobina aia de langa butuc o frecventa ce alimenteaza o bobina din chipul cheii si acesta incepe sa-si transmita prin radio seria de identificare. butucul cheii receptioneaza acea frecventa, uch face decodarea si daca "pusca" cdul cheii cu codul din uch, se transmite la ecu injectie autorizarea de pornire motor. ecu injectie deblocheaza injectoarele si bobinele de inductie si porneste motorul. am zic asta ca sa nu se interpreteze cumva ca cipul din cheie e un fel de banda magnetica asa cum e la cardurile bancare. doar ca sa nu faca lumea confuzie...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Multumim Seba pt explicatii.
                      Adevarul ii ca stiam ca asta ii raspunsul, doar ii frumos cand ii spus "din gura" unui profesionist.
                      Sistemul de antidemaraj este valabil la Dacia incepand cu Dacia SuperNova din cate stiu eu.
                      Am auzit si cazuri ca si-au aruncat cheia uitata de la balcon si a cazut pe beton si apoi nu a mai pornit masina chiar daca FIZIC la "dinti" cheia nu avea nimic.

                      Comment


                      • #26
                        Seba...eu am inteles ce ai spus si nu am spus ca nu e adevarat...insa eu nu am citit cartea tehnica fiindca nu ma intereseaza...ci am dus-o direct in service si voua v-am spus ce miau spus aia de acolo...o sa incerc sa vad treaba cu cheia ..sa ma convig si eu!

                        Comment


                        • #27
                          Greu mai intelege omul...nu citeste cartea tehnica,dar se baga in discutii.Si inca o data: sistemul antidemaraj nu are nimic de-a face cu derapaje,gheata sau nu!
                          Chiar te rugam sa incerci treaba cu cheia,dar dupa metoda descrisa de Seba. Sa ne spui dupa aia cum a mers.

                          Iar cu pornirea motorului dupa stingerea ledurilor,corectati-ma daca gresesc,dar asa stiu ca trebuie sa dai timp (alea 2-4 sec) pompei de benzina sa traga combustibilul.
                          Last edited by sanderizer; 15 May 2009, 17:12.

                          Comment


                          • #28
                            Anulare imobilizator, programare chei noi

                            Daca aveti problema cu imobilizatorul va pot ajuta eu cu anularea lui, sau va pot face o alta cheie cu cip pentru masina dvs in cazul in care nu merge immo off.

                            Pentru anulare imobilizator sau rescriere cheie noua este nevoie sa trimiteti calculatorul de motor sau imobilizatorul , dupa caz, prin curierat rapid.

                            Predare personala in Ploiesti - Prahova

                            Avem solutii pentru toate marcile auto.

                            Pentru mai multe detalii sunati la : 0763 783 990 Gabi

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google