Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Antidemaraj Electronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antidemaraj Electronic

    In cartea tehnica a masinii scrie ca este dotata cu antidemaraj electric. Intrebarea este la ce ma ajuta acest antidemaraj electric, si ce face el mai exact ?

  • #2
    Este vorba de acel "cip" incorporat in cheie care nu permite pornirea cu alta cheie decat cea originala. De fapt, in contact exista o antena prin intermediul careia unitatea electronica a masinii citeste codul inscris in cip-ul cheii si, in cazul in care acesta nu coincide cu codul memorat in centrala nu permite pornirea motorului. Atentie la cartela pe care ai primit-o odata cu masina (cea pe care sunt notate doua coduri-mecanic si electronic). Fara aceasta cartela nu se poate schimba cheie, contact sau porni de urgenta vehiculul.

    Comment


    • #3
      CARE CARTELA ???? Eu nu am primit nimic de genul !!!! Am doar pe factura CODUL CHEILOR (o litera si un numar - 6/7 cifre, ceva de genul).

      Comment


      • #4
        Cartela din cheie. ;)
        Cand deschizi capota, dai de un motor:
        Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

        Comment


        • #5
          poftim ?? si cum am grija sa nu pierd cartela daca pierd cheia cand cartela e in cheie ??

          Comment


          • #6
            Simplu: nu pierzi cheia.

            Comment


            • #7
              Se face alta la dealer. Dupa V.I.N. ... Si te costa @ 180E.
              Cand deschizi capota, dai de un motor:
              Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

              Comment


              • #8
                Hai mai ca sunteti rai.... zapaciti omu' de tot.

                Sistemul exista pe Dacia de la DSN incoace. In cheie nu exista nici un fel de cartela...ci un ..."ceva" care este citit de bucsa decodoare aflata in jurul contactului. Daca codurile coincid UCH aproba scanteia si motorul porneste, daca nu dai la automat motorul se invarte dar nu porneste.

                Spun ca e un "ceva" ...pt. ca nu e chiar un cip...atata timp cat in cheia fara telecomanda nu exista baterie ci doar aceasta piesa.

                Oricum din cate stiu acest sistem permite alocarea a maxim 4 chei...adica daca esti berbec si pierzi cheia se poate face alta, se inregistreaza codul ei si gata...dar max. 4 chei, apoi treaba se complica.
                Bafta!

                Comment


                • #9
                  UCE Injectie aproba scanteia.
                  Cand deschizi capota, dai de un motor:
                  Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by yr-zbg View Post
                    ...Spun ca e un "ceva" ...pt. ca nu e chiar un cip...atata timp cat in cheia fara telecomanda nu exista baterie ci doar aceasta piesa...
                    E chiar un cip. Se alimenteaza prin inductie in momentul cand bagi cheia in contact, nu are nevoie de baterie.

                    Comment


                    • #11
                      Ei si voi acum...la partea electronica chiar sunt ...
                      Am vazut ca e ceva mic si negru ...in rest nu stiu exact cum functioneaza, dar principiul este cel descris mai sus.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        sunt cam confuz....eu credeam ca acest antidemaraj electric inseamna alteceva....nici de cum cipu din cheie....eu ma gandeam la faptul ca atunci cand vrei sa pleci de pe loc cu a intiia merge pina in 2000 de turatii apoi scade pina la 1700 apoi iara creste...si in felul asta nu poti pleca brusc..ia incercati si voi si sa aud pareri....sau cum se cheama..smecheria asta...daka stie cineva

                        Comment


                        • #13
                          Smecheria aia se numeste ambreiere.
                          Sistemul antidemaraj face ce scrie mai sus.

                          Comment


                          • #14
                            @agapi:antidemaraj e chiar sistemul ala descris mai sus cu chip in cheie.
                            ce vrei tu, se numeste "traction control" si in principiu mai scoti niste bani din buzunar pt sistemul ala. nu pe dacie, ca nu-i disponobil nici macar optional. la skoda, ford, acolo il poti plati separat. daca n-ai nici esp, de unde mila lu' Dumnezeu traction control?
                            sigur n-are dacia asa ceva, daca insisti putin, pe tr1 si a 2-a, masina sta pe loc si rotile se invart. fapt testat de cativa nebuni, nu mai e nevoie sa-si dea nimeni cu parerea
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by csebalyn View Post
                              @agapi:antidemaraj e chiar sistemul ala descris mai sus cu chip in cheie.
                              ce vrei tu, se numeste "traction control" si in principiu mai scoti niste bani din buzunar pt sistemul ala.
                              Din ce stiu eu, traction control e folosit la masinile cu multi cai putere gen Porsche, Ferrari, Lamborghini, Masserati, Bmw...etc. care au tractiunea spate(sau integrala) si care, odata activat nu permite ruperea aderentei la accelerarile violente.
                              A nu se confunda traction control cu ESP (controlul stabilitatii) sau mai rau cu EPS (servodirectie)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google