Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pedala de acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    exact. rigiditatea pedalei va creste in timp...asta daca in masina mai e si niste praf care sa se depuna. daca tu stai cu aspiratorul si nu lasi praful sa protejeze asta e.
    -fara-

    Comment


    • #17
      Originally posted by Spanu View Post
      daca nu e de la toba atunci de la ce sa fie???
      asa huruie motorul asta. din cate am inteles tu ai 1.4; fii atent cum suna o solenza sau o supernova sau chiar un logan 1.4. eu am avut supernova si acum cand si-au luat parintii mei sandero mi-am adus aminte de sunetul de SN

      Comment


      • #18
        mie la logan daca apas prea tare si brusc acceleratia imi ramane blocata pedala si trebuie sa bag piciorul sub ea sa o ridic ... e de la inceput asa si mi-au zis la service ca n-au ce sa-i faca ca e parghia pedalei conceputa aiurea...

        Comment


        • #19
          @dan: am auzit problema asta la un prieten care atunci cand vrea sa depaseasca si apasa brusc pe pedala ii ramane blocata iar motorul ramane la 6000 de turatii. si inca nu a reusit sa scape de problema asta. eu zic ca trebuie sa schimbi cam tot ce tine de pedala, cablu, chiar...
          p.s. vezi sa nu fie de la pres. daca nu e original.
          -fara-

          Comment


          • #20
            presul daca nu e original nu are cum sa blocheze pedala eventual nu poti sa apesi pana jos pedala

            Comment


            • #21
              @oliseh: am la loganul lu tata presuri universale lungi si groase. pedala ramane blocata acolo in lacasul ei din cauza presului care acopera tot lacasul.
              Last edited by Seba; 24 February 2009, 12:29. Reason: Automerged Doublepost
              -fara-

              Comment


              • #22
                Presul e original... ca masura de siguranta l-am decupat in zona pedalei insa e aceiasi problema... tin sa cred in continuare ca e o problema de proiectare la parghia pedalei... am observat ca daca apas usor pedala pana la capat nu ramane blocata, ramane blocata doar atunci cand apas brusc.
                Cablul e ok...

                In concluzie trebuie sa fiu gentil cu pedala


                nu mai da "quote" la ultimul post!
                Last edited by Seba; 4 March 2009, 10:19.

                Comment


                • #23
                  eu am ajuns la 17 000 de km. in weekend o sa fac iar 1000 de km.
                  vreau sa va spun ca pedala mea s-a intarit ca naiba. deci acum simt si eu ca apas pe acceleratie.
                  -fara-

                  Comment


                  • #24
                    am si eu probleme cu pedala de acceleratie si pres..in primul rand presul e luat de la DACIA si uneori cand ii dau pana in cap pedala ramane blocata in pres ,astfel motorul turandu-se incaontinuu.Pedala imi tremura atunci cand depasesc viteza de 120-130Km dar numai in cazul in care o eliberez.Pot remedia acest aspect apasand usor pe pedala.
                    E ceva sinistru cu treptele de viteza

                    In treapta 1 - motorul da peste cap la 5500-5600RPM
                    in treapta a 2-a pot schimba la 6000-6100RPM
                    in treapta a 3-a turatia trece putin de 6100
                    in treapta a 4-a pana in 5900...nu stiu ce e cu rapoartele astea insa ma deruta foarte mult

                    M-am dat cu Mitsubishi LAncer 97Hp calculat si cu 200kg mai greu decat Sandero si m-am tinut de el la aproximativ 2 masini distanta in conditiile in care in Lancer era cineva care nu mai condusese masina acelasi lucru si in Sandero(Nu am condus eu ) care are doar 87 HP si 1180kg rezultand astfel 1Cp la 12-13kg-raportul fiind acelasi si la Lancer(200gr mai mult parca)...ar fi fost bine sa fi mers in treapta 1 pana in capat ...fiindca Laceru se tura oricum mult mai repede si nu aveam oricum nici un avantaj la plecare..insa speram ca pe parcurs sa il ajung

                    Comment


                    • #25
                      Se poate regla pedala de acceleratie sa nu mearga prea usor? Cica se intareste in timp..eu am 2 ani deja si tot usor imi merge..prea usor. Ce sa zic la drumuri lungi..fac febra musculara la piciorul drept tinandu-l tot incordat. Bun ar fi un tempomat..visez..

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google