Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pedala de acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pedala de acceleratie

    Nu stiu din ce cauza imi tremura pedala de accelaratie sub picior. Si asta nu numai pe drumuri denivelate sau cu gropi ori something like this, pentru ca asta am crezut la inceput. Peste tot, oriunde, pe orice fel de drum.

    Sau spre exemplu, pedala mea de acceleratie o pot ridica si "in sus" destul de mult, ca zic asa, daca bag piciorul "sub ea". E normal lucru asta si sunt eu paranoic sau... ? Asa se intampla si la voi?

    Eu am condus doar Logan pana acum, (de la aceleasi producator) dar nu era problema asta la pedala de acceleratie. Un alt Sandero nu am condus pana acum.

    Sper sa nu radeti de mine, doar intreb, pentru ca nu mi se pare foarte in regula.

  • #2
    Originally posted by A|eX View Post
    Sau spre exemplu, pedala mea de acceleratie o pot ridica si "in sus" destul de mult, ca zic asa, daca bag piciorul "sub ea". E normal lucru asta si sunt eu paranoic sau... ? Asa se intampla si la voi?
    La fel se intampla si la logan, stai linistit...Mi-a zis un baiat destept:
    "Normal, doar slabesti cablul de accel, nu tragi de el ca in conditiile normale de folosire (accelerare)."
    NU-I RUSINOS SA NU POTI, E DE C***T SA NU INCERCI

    Comment


    • #3
      Oky, thanks pentru post-ul tau, m-am mai linistit.

      Dar cu prima parte? :-s

      Comment


      • #4
        Si la mine e cam la fel cu pedala!Dar nu tot timpul!Doar la denivelari,si nu tremura,doar se lasa un pic in jos.Cred ca nu e la fel de ferma ca la alte masini.La solenza nu aveam probleme.Pe de alta parte,nici asta nu mi se pare cine stie ce,atat timp cat turatia nu se duce brusc in jos.
        Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

        Comment


        • #5
          La mine nu tremura pedala, daca motorul merge rotund sa nu ai vreo problema mecanica la pedala.

          Comment


          • #6
            numai sa nu vibreze.atunci e o problema.eu la loganul lu tata imi vibreaza pedala de la ambreiaj la o anumita turatie. are un joc de 2 milimetri si se produce un zgomot infernal.
            apropo motorul meu cand ajunge foarte aproape de 2000 de ture, scoate un huruit ciudat.apoi tace.ce sa fie?
            -fara-

            Comment


            • #7
              Huruitul de la motor de care spui tu l-am vazut la un matiz. S-a dus la service, pentru ca trebuia sa-si faca si revizia si cei de acolo i-au spus ca e de la toba, era desprinsa o tablita de acolo, sau ceva de genul.. :-??
              Last edited by Seba; 14 November 2008, 11:37.

              Comment


              • #8
                Neah,orice ar fi,nu e de la toba!Huruitul de toba e un zgomot care nu dispare.In functie de turatia motorului poate sa fie mai puternic sau nu.Dar de tacut o toba nu tace.Cat despre tobe,eu am experiente cu tobele.Dupa 60.000 de km se fisureaza in cate un punct.Am patit eu la Solenza mea si tata la Logan.eu la 62 de mii,el la 70.Si am mai auzit cazuri.Nu-i problema asa mare...dar ar trebui sa vedeti cat jeg e inauntru....te sperii la cat carbune e acolo.
                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                Comment


                • #9
                  daca nu e de la toba atunci de la ce sa fie???
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    la pedala de la acceleratie cand o apesi are la inceput un hop asha...e deranjant.e ca un nod.e o problema tehnica sau e prea noua masina?

                    Comment


                    • #11
                      Nu e ca un nod.Se tureaza motorul singur.De asta ai senzatia asta.Cat despre pedala ,sincer eu nu am vazut o pedala mai firava ca asta.Si intr-adevar poti ridica de ea in sus daca vrei

                      cand raspunzi la ultimul post, nu mai folosi "quote"!
                      Last edited by Seba; 14 November 2008, 11:39.

                      Comment


                      • #12
                        Asa e si la a mea.
                        1.4
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          pedala se regleaza - cum te uiti la filtru de aer in drepta lui este cablul de acceleratie care
                          are o mufa cu striuri si o siguranta care face pedala mai tare sau invers , adica acceleratia este putin limitata . la mine au uitat sa puna sigiliu cu vopsea si amers modificat , este acelasi principiu ca la dacia 1300 de functionare

                          Comment


                          • #14
                            si eu daca am viteza si sar un hop mi se duce piciorul pe pedala in jos.asta nu inseamna ca daca masina ruleaza, si fara sa apas pe pedala sar acelasi hop la aceeasi viteza mi se lasa pedala in jos. exclus.
                            veti vedea ca dupa ceva timppedalase va intari(se duce lubrifierea cablului de acceleratie) apoi la prima revizie iar ti se inmoaie=)). situatie probata pe logan.
                            -fara-

                            Comment


                            • #15
                              Adica daca vrem se le avem tari nu trebuiesc lubrefiate

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google