Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum inexplicabil la Sandero 1.6 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum inexplicabil la Sandero 1.6 MPI

    Buna ziua,

    Sandero, an fabricatie 2009, August. Nu cred in coincidente. Totul a inceput dupa ce am scos masina din service (revizie anuala ce a mai inclus si o schimbare de bascula stinga, capat de bara, discuri fata, palcute, instalare filtru polen prin decupare acces undeva sub torpedo). De la un consum mediu in oras de 6.8-7-7.2 maximum am ajuns la 11.3 litri la suta. Nu am nici-un fel de atentionare in bord, rotile nu sint infrinate pt ca s-au verificat. Poate sa fie una din sondele de oxigen (lambda) dar sa nu apara in bord? Diagnosticul celor de la Dacia a fost ca trebuie sa-mi schimb... kitul de ambreiaj, desi eu nu vad nici-o problema, masina se comporta la fel ca inainte de intrarea in service. Motorul se comporta si suna normal, fara pierderi de putere sau altceva. Aveti idee ce poate fi? Cei de la Dacia refuza s-o puna pe teste pe motiv ca nu am nici-o avertizare aprinsa in bord. Nu stiu daca este consum real sau doar eroare din comuterul de bord, o sa ma dumiresc in perioada imediat urmatoare.
    Multumesc.

  • #2
    Eu am Sandero 1,6 mpi, 2011, dar in oras consuma 9%, afara 6, 3!
    Ai fost fericit cu 7%...nici la Fiesta, 1,25, nu am reusit asa consum!

    Comment


    • #3
      Cred că dacă era ambreiajul de vină ai fi simțit la porniri în rampă (fără frâna de mână) sau la schimbarea vitezelor. Ipoteza celor de la Dacia ar fi că ambreiajul alunecă și asta duce la un consum mai mare. Ia vezi dacă poți pleca în rampă doar cu motorul la ralanti, fără să îl turezi. Un ambreiaj sănătos cu motorul la ralanti poate ține mașina în rampă și chiar să o urce ușor dacă rampa este una moderată. Dacă alunecă, te vei duce în spate iar o încercare de a ridica mai sus pedala de ambreiaj va opri motorul.
      Last edited by gecmc94; 17 October 2017, 20:03.

      Comment


      • #4
        pai masina e in garantie? de ce refuza sa faca testul, ca e pe banii tai. Daca nu e destul de greu de gasit de ce consuma masina asa mult.

        Pe vremuri, la Dacia 1300 stiu ce era, reglaje de la carburator :-)

        Ca o parere personala, o Dacia pe benzina cu motor de 1.6 nu are cum sa consume de 8 si ceva la suta in oras.

        Comment


        • #5
          Nu cred ca este ambreiajul, as fi simtit, in panta nu face probleme...de fapt dpdv comportament in mers masina nu-mi face probleme de nici un fel.

          Comment


          • #6
            Dacia mea de 1.2 consuma cred vreo 7 , 7 si ceva in oras nu stiu ca nu am consum pe bord. In caz ca Resita e oras :-)


            Peugeotul cu motor de 1.6 HDi consuma vreo 6,5% in oras. Insa eu merg mai repede mai agresiv.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ascomp View Post
              Ca o parere personala, o Dacia pe benzina cu motor de 1.6 nu are cum sa consume de 8 si ceva la suta in oras.
              1.6 consuma un pahar de tuica ( in mediul urban )

              Sandero 1.6 - 9.3 L

              1.6 MPI - 10 L

              Pana si Logan consuma

              Logan 1.6i - 10.6 L

              Logan 1.6 16V - 9.8 L

              @coroma daniel - cred ca tu aveai consum mixt, dar cumva ti-au resetat sau s-a resetat computerul de bord, iar acum ai doar consumul urban
              Alta zi, alt idiot

              Comment


              • #8
                Like!
                Da' se observa usor, la pompa, o diferenta de 2 l la suta de km!!!

                Comment


                • #9
                  @coroma daniel - cred ca tu aveai consum mixt, dar cumva ti-au resetat sau s-a resetat computerul de bord, iar acum ai doar consumul urban[/QUOTE

                  Computerul l-am resetat de cind cu evenimentul de 5 ori...sau cind plec la drum lung, il resetez...nu este cazul de consum mixt sau mai stiu eu ce...stiu p[rea bine ce consum am in oras/drum lung ca sa nu fiu stresat. Acum e altceva, am consum cu cel putin 40% mai mare decit inainte, vb de oras. Si nu stiu cauza, asta e. Descrierile sint postate mai sus.

                  Comment


                  • #10
                    Sa ne intelegem...e vorba de consumul afisat sau efectiv de benzina?!

                    Comment


                    • #11
                      Chestia e ca motorul de 1.6 benzina de la Dacia consuma cam mult, toti se plang de asta pe toate forumurile. Singura salvare e sa il treci pe gaz...

                      Comment


                      • #12
                        Este vorba despre consumul mediu afisat de calculator. Nu stiu inca daca chiar consuma atita in mod real. Oricum ar fi, tot este o problema, fie la calculator fie in alta parte.

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa ajungi la o concluzie, trebuie sa sa faci mai multe evaluari prin metode diferite:
                          - Cea a plinului
                          - Regula de trei simpla: Notezi KM si L si apoi dupa ce ai parcurs o distanta c (ex. 100 km) te uiti iar la index de KM si de L. Daca faci exact 100 de KM cati litri ai consumati atata e consumu.
                          - Apesi butonu de resetat astfel incat sa-ti arate (estimeze) cati L ai in rezervor, alimentezi cu 10 L si dupa ce parcurgi o distanta considerabila de KM te uiti iar la estimarea de L si apoi faci calculele.

                          Dinte acestea, metoda plinului e cea mai independenta de ce afiseaza CB. Insa daca nu poti face un plin si astepta pana se termina, atunci celelalte metode te pot ajuta sa-ti faci o idee.

                          Daca nu si nu si nu, atunci poti incerca si o resetare de CB, e descrisa si procedura asta pe forum pe undeva (cu bornele date si contact pus).

                          Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc Goan.

                            Comment


                            • #15
                              Cu placere! ;)
                              Asteptam datele preliminare si concluziile

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google