Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

2 probleme care ma sacaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai din cate am observat atunci zgomotul este la relanti si pana acum nu s-a mai auzit.Azi am umblat un pic cu ea dar nu am mai auzit.Poate se aude numai dupa ce umblu mai mult timp.Voua va agata cutia de viteze cand schimbati viteza din 1 in 2?Mie da...parca da in ceva si cateodata si suna un pic ca un fel de "crrr" da nu tare.Daca schimb din 3 in 2 nu este nici o problema.

    Comment


    • #47
      Cam la toate masinile noi agata putin cutia, mai ales la treptele inferioare. Totusi, asigura-te ca ai calcat ambreiajul pana la capat.
      Cand deschizi capota, dai de un motor:
      Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

      Comment


      • #48
        Aici alta chestie enervanta cu ambreiajul. Ca sa-l duci tot timpu' pana la capat, e obositor rau. Are o cursa luuuunga cat Amazonu'. Eu cred ca numa' cand trec in treapta I sau marsarier apas pana la capat.

        Comment


        • #49
          nu e chiar moara de vant, dar e pe aproape...
          daca se va constata ca masina nu a fost construita corespunzator, din orice punct de vedere, atunci oricine are castig de cauza. o sa revin cu detalii. pana una alta am finalizat articolele pentru presa.

          Comment


          • #50
            Te rog să ne dai şi nouă de veste când apar acele articole. Merci!
            Mama proştilor este mereu gravidă!

            Comment


            • #51
              Ok.M-am mai linistit deocamdata.Multumesc de raspunsuri si sper sa nu mai apara probleme.

              Comment


              • #52
                Originally posted by bnx View Post
                nu e chiar moara de vant, dar e pe aproape...
                daca se va constata ca masina nu a fost construita corespunzator, din orice punct de vedere, atunci oricine are castig de cauza. o sa revin cu detalii. pana una alta am finalizat articolele pentru presa.
                Eu iti urez succes, dar sa stii ca multi, chiar o intreaga firma de avocati a incercat(Vezi cateva cazuri cu Logan) si nu au reusit sa obtina nimic.
                Cand deschizi capota, dai de un motor:
                Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                Comment


                • #53
                  Tremuratul schimbatorului a inceput sa ma enerveze.Daca accelerez si trec de 1000 de ture nu mai tremura.A rezolvat cineva problema cu schimbatorul?
                  Spuneti NU drogurilor

                  Comment


                  • #54
                    vibratiile motorului se transmit la schimbator la cutiile cu timonerie clasica, adica prin parghii. la cele cu cutia de viteze actionata prin cabluri, nu se simt asa tare vibratiile. cauzele pot fi multiple, de la un ralanti setat gresit, la mizerie pe senzorul de turatie, contact prost la corpul clapeta(mufa motorasului pas cu pas sau mufa rezitentei clapetei), benzina proasta, injectoare decalibrate. cel mai probabil e benzina, apoi senzorul de pozitie arbore motor. incercati cu benzina de 98-99 din statii de incredere si in cele mai multe cazuri vibratiile vor disparea. am uitat sa spun, mai pot fi suportii motor slabiti. e normal ca atuci cand turatia creste, tremuratul sa dispara.
                    daca motorul merge bine, exceptie doar tremuratul la ralanti si nu se rezolca prin schimbarea benzinei, cred ca puteti linistiti sa va obisnuiti cu ideea, nu prea aveti ce face
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #55
                      Ms de raspuns csebalyn.Care ar fii statiile de incredere?Eu am bagat numai 95.Sa mai bag si 98?
                      Spuneti NU drogurilor

                      Comment


                      • #56
                        nu baga 98 ca la cum o sa mearga numai 98 vei baga de acum in colo. e un vis 98 la masina.merge la relanti cu 60 km/h intr-a 5-a.fara sa mai apesi acceleratia...si daca apesi zici ca ai v8 pe ea...asa se infige.repet:nu baga 98 ca nu o sa ii mai placa 95

                        nu mai cita ultimul post! raspunde cu "post reply", nu cu "quote", cand raspunzi la utlimul post!
                        Last edited by Seba; 10 November 2008, 11:09.
                        -fara-

                        Comment


                        • #57
                          eu zic sa nu minti poporul cu televizorul
                          aceeasi turatie o ai la aceeasi viteza cu orice benzina bagi in masina. n-are a face cifra octanica cu rapoartele cutiei de viteze. si hai ca nu-i v8 nici cu kerosen daca ai merge.
                          clar ca e mai buna benzina de 98/99, dar acum sa nu exageram.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #58
                            Azi am fost la service dacia langa cora pantelimon.Baietii foarte amabili,imediat au bagat-o pe tester si surpriza:nu inregistreza nici o problema laptopul.In legatura cu limba de la turometru au zis ca are o mica variatie de 10-15(plus sau minus)fata de turatia normala ceia ce este ok. Referitor la schimbatorul de viteze care tremura au zis ca nu au ce sa-i faca atata timp cat lor le arata totul in regula.O sa mai incerc si la alt service si o sa revin cu amanunte.
                            Spuneti NU drogurilor

                            Comment


                            • #59
                              pai chiar nu trebuie sa-ti faci probleme daca zgomotul motorului eok. daca si tacane pe langa faptul ca tremura, are ralanti galopant sau fumega, atunci poti sa-ti faci griji. si da, o variatie de cateva zeci de rpm fata de valoarea de referinta, nu e o problema
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #60
                                duminica am facut un drum de 200 de km, si am mers cam 100 de km cu benzina(amestecata) iar cand am ramas la o liniutza am bagat numai de 95. ideea e ca era sa fiu facut "pachet" de 2 tiruri in 2 situatii diferite pentru ca nu am reusit sa fac depasirile in timp util.(obisnuit cu demarajul pe care masina il ia cu benzina buna).deci crede-ma ca este o diferenta de la cer la pamant.
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google