Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

2 probleme care ma sacaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sa va spun ceva.... nu este normal sa apara probleme , indiferent din ce lot fac parte. De ce trebuie sa existe probleme?..ca mai exista mici nereguli de asamblare mai inteleg, desi nici asta nu e normal..dar sunt uni care au probleme destul de deranjante...Eu iti recomand sa te mai gandesti inainte sa o cumnperi

    Comment


    • #32
      Variatie turometru si vibratie

      Dupa ce sa facut resoftarea a aparut o mica variatie a turometrului(aproape insesizabila daca nu te uiti atent dar e) si maneta de viteza tremura putin.E normal asa ceca.Cei care au facut resoftarea daca au avut aceste probleme si le-au remediat sa ma indrume ce sa fac ca la service am fost.Multumesc!
      Spuneti NU drogurilor

      Comment


      • #33
        ori fa o sesizare telefonica, ori prin email la vocea.clientului@daciagroup.com . Eu am trimis deja 4 emailuri, am fost in trei service-uri. Totusi...pentru cei cu aceasta problema...am gasit cauza. Discul de ambreiaj e de vina...cel putin asa mi-a zis o cunostiinta, in tema. am testat intre timp si alte sandero si logan v2, toate fac la fel. deci...e o problema de constructie, cel putin la primele loturi.

        P.S. da, tremura si schimbatorul.

        Comment


        • #34
          Acum am aflat. La motoarele 1.6 si 1.6 16v(asa cred) s-au schimbat tipurile de ECU, si hartile de injectie fac probleme. Atat la Sandero cat si la Logan PHII. Probabil va fii o rechemare in service pentru resoftare. Nu stiu inca seriile de ECU care vor fii resoftate.
          Cand deschizi capota, dai de un motor:
          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

          Comment


          • #35
            ok, poti sa elaborezi un pic raspunsul?. faza pe care eu am aflat-o e de la un fost inginer de service dacia si nu avea niciun motiv sa ma minta. nu ma lucreaza acolo de 2 luni de zile si mi-a zis ca renault stie de problemele la discul de ambreiaj...dar...nu pre aare de gand sa intoarca toate masinile in service asa cum ar trebui.

            Comment


            • #36
              Daca te referi la kit-ul de ambreiaj de pe Megane, avea dreptate. Sunt ... consumabile. Se strica foarte repede. Asa sunt din fabricatie, si nu prea ai ce le face. Mai ieftin este sa le schimbi.
              Cand deschizi capota, dai de un motor:
              Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

              Comment


              • #37
                Chiar nu stiu amanunte despre ambreiaj. Deci pt. ca tot vorbiti de el aveti idee de ceva caracteristici? E de 180 ca la SLZ, e de 200?...e Valeo?..sau au mai schimbat si ei firma....etc.
                Bafta!

                Comment


                • #38
                  La Sandero sau la Megane? :P
                  Ca la Sandero, este ca cel de pe Logan, Valeo.
                  Cand deschizi capota, dai de un motor:
                  Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                  Comment


                  • #39
                    Problema este ca inainte sa-mi faca resoftarea nu-mi facea asa limba de la turometrul.nu stiu ce sa zic.sunt masini noi asa ca nu ar trebui sa avem probleme k ele,

                    bnx si tu ai probleme cu a ta?

                    Foloseste functia Edit
                    Last edited by Stefan; 27 October 2008, 19:55.
                    Spuneti NU drogurilor

                    Comment


                    • #40
                      Mai ai rabdare cativa kilometri, pana se obisnuieste ECU cu hartile de injectie.
                      Cand deschizi capota, dai de un motor:
                      Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                      Comment


                      • #41
                        Din nou o problema...cred.Azi, dupa ce m-am plimbat cu masina prin oras cam o ora am observat ca la relanti se aude ceva, ca un fel de bataie (ticait) dar daca o bag in viteza nu mai suna.Pt prima data am auzit asa ceva.Parca mi se pare de la cutia de viteze sau stiu eu de la ce.Si inca ceva...Cand schimb viteza din 1 in 2 tot simt ca imi agata ceva.Sper sa nu fie o problema pt ca o sa incep sa regret alegerea facuta.

                        Comment


                        • #42
                          pai eu am deschis acest topic. Am si eu probleme, vezi pe prima pagina. Si eu am facut resoftarea, insa ea trebuia facuta numai masinilor ce nu porneau bine dimineata. Update-ul de firmware pe care ti l-au facut e de fapt un downgrade...eu am schimbat SO al computerului de bord, insa a avut ceva probleme, asa ca au revenit la cel vechi. Daca nu aveai probleme dimineata nu cred ca trebuia sa ti-l bage. whatever, stiu ei mai bine...sau nu.
                          Mie imi tremura masina sub picioare, iar schimbatorul danseaza. citeste prima pagina si o sa vezi cu ce probleme ma confrunt si eu. saptamana asta primesc un raspuns oficial de la Dacia. Dupa, daca nu rezolva ma duc in Germania pe un testar care poate da un certificat de calitate a produsului. Imi pierd garantia, dar daca e asa cum cred eu, atunci o sa pot sa ii dau in judecata.

                          Comment


                          • #43
                            Eu ti-am dat un raspuns pe pagina precedenta. Cat despre datul in judecata, te lupti cu morile de vant. ;)
                            Cand deschizi capota, dai de un motor:
                            Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by TheOne View Post
                              Din nou o problema...cred.Azi, dupa ce m-am plimbat cu masina prin oras cam o ora am observat ca la relanti se aude ceva, ca un fel de bataie (ticait) dar daca o bag in viteza nu mai suna.Pt prima data am auzit asa ceva.Parca mi se pare de la cutia de viteze sau stiu eu de la ce.Si inca ceva...Cand schimb viteza din 1 in 2 tot simt ca imi agata ceva.Sper sa nu fie o problema pt ca o sa incep sa regret alegerea facuta.
                              Nu cumva zgomotul apare numai cand apesti pe ambreiaj. Problema in cazul asta: rulmentul de presiune. Zgomotul asta il au toate Sandero-urile.

                              Comment


                              • #45
                                De la rulemntul de presiune este. "Asa face toate".
                                Cand deschizi capota, dai de un motor:
                                Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google