Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Eu nu ating acceleratia, ea face ce vrea :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu ating acceleratia, ea face ce vrea :(

    Situatia e cam asa :

    1 Chiar daca e motorul rece sau cald, cand sta pe loc sau in mers ( asta se intampla mai rar cand o scot pe liber ), accelerez usor pana la 2-3 mii si cand iau piciorul de pe pedala turatia scade pana la 1500 si sta acolo intre 3 chiar si undeva la 10 secunde dupa care coboara la 7 8 sute . Si in mers mai patesc asa sa zic ca am 110 pe autostrada , o scot pe liber si la fel scade pana la 1500 2 3 secunde si abea dupa coboara de tot. Am accelerat-o si de la clapeta de sub capota din spatele carcasei filtrului de aer si face la fel.

    2 Cand e motorul rece si plec cu ea, cum ajung la o intersectie sau o trecere de pietoni si apas ambreiajul si frana cade turatia de tot si se opreste motorul. Asta se intampla pana se ridica 2 liniute la temperatura. Am crezut ca e din cauza ca motorul asteapta sa se incalzeasca si sa treaca pe gaz si e din cauza instalatiei, dar am lasat-o sa mearga doar pe benzina si face la fel . De la ce sa fie ?

  • #2
    Motorasul pas cu pas din ce tin eu minte. Am avut aceleasi probleme la solenza si era mpp-ul.

    Comment


    • #3
      la cat praf a vazut masinuta ...te mai miri ?)

      Comment


      • #4
        am curatat aseara corpul clapeta si motorasul pas cu pas( erau ffff murdare )...si face la fel. m-am uitat si la bobina e si aia putin crapata la extremitati unde sunt suruburile( am verificat la mai multe masini si era la fel, sa va uitati si voi de curiozitate, fac pariu ca e la fel ) , ori iau direct legatura cu electricianul, ca am impresia ca fura curent pe undeva ca fluctueaza putin becurile la relanti , ori incerc sa schimb senzorul de turatie si dupa electrician + diagnoza

        plus ca atunci cand ramane turata la 1500 scade cand iau de volan si intra servo, sau dau drumu la dezaburire sau AC ( in cazu asta scade grav ) , adica in momentul in care apare un consumator in plus
        Last edited by Tudor TDr; 19 January 2014, 14:47. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          incearca sa schimbi mai intai mpp-ul si apoi vezi de partea electrica.
          am si eu o nedumerire cu privire la cat trebuie sa indice pe aparatul de masurat voltajul in momentul cand masina sta la relanti? mie imi apare 13.9.
          -fara-

          Comment


          • #6
            Nu e senzorul de turatie. Daca era el nu pornea masina decat foarte greu, dar odata pornita motorul merge ok. Se mai opreste din cand in cand dar turatia nu fluctueaza deloc. Nu schimba senzorul ala. Incearca cu un alt mpp daca poti imprumuta.

            Comment


            • #7
              Spanu, cand mi-a masurat si mie electricianu inainte sa schimb bateria si ma gandeam ca e si alternatorul de vina tot asa imi dadea intre 13.9 si 14.1 , 14.2.

              Ba mai fluctueaza putin cateodata pe benzina, se misca foarte putin dar uneori face .

              Comment


              • #8
                eu am schimbat bateria de curand si imi indica pe aparatul ala 13.9, iar tipul de la rombat a cam strambat din nas!
                tata pe logan a avut aceeasi problema. pornea si se oprea. daca o tinea in frana de motor era in regula, dar cand calca ambreiajul, se oprea.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  si cum a rezolvat tatal tau ?

                  P.S am vorbit cu cineva sa incerc corpul clapeta de la el in weekend...sa vedem

                  Comment


                  • #10
                    a mers in service, si a schimbat corpul clapeta (in garantie). de atunci nu mai are stres.
                    -fara-

                    Comment


                    • #11
                      tudore iti repet...bagi masina prin praf...la curse...? si te miri =))

                      Comment


                      • #12
                        am pus alt corp clapeta, am incercat cu alte fise si altea bobina, am pus-o pe tester, am schimbat bujiile, de incarcat incarca. Face la fel .

                        I-am schimbat distributia ieri si se pare ca am scapat macar de problema cu indicatorul de temperatura... in 10 12 min se incalzeste motorul si urca la 4 linii cum e normal . Aseara cand veneam spre casa am mers normal, incet fara sa o turez prea mult ca sa vad daca mai scade si nu s-a intamplat, afara fiind destul de frig. Sper sa se fi rezolvat

                        P.S antigelul mirosea a caine mort, a mucegai si alte mirosuri nasoale. Curgea ca apa, nu mai avea nicio densitate. ( dupa 6 ani, stiu vina mea, am invatat lectia, la 2 3 ani o sa-l schimb de acum incolo.

                        P.S 1 o sa merg la revizie la gaz sapt asta si daca nu e ceva dereglat la soft ( ma gandesc sa nu se fi intamplat ceva cand i-am dat curent de la o skoda 1.9 tdi ) , ajunge la mecanic, electrician si alte alea sa vedem daca trage aer fals, daca s-a dereglat vreun tachet...va tin la curent

                        Comment


                        • #13
                          Ai inteles Tudore!?!?!?! sa NU mai faci curse prin praf... incearca sa le faci pe autostrada.
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            am inteles asa voi face.

                            Azi am facut revizia la gaz siiiii calculatorul a indicat urmatoarea chestie : amestec sarac de carburant, care ar cauza toate problemele. Maine merg la reparametrare

                            To be continued...

                            Tot degeaba...face la fel....cred ca o iau razna...a aparut o singura eroare la MPP. o luam de la capat...
                            Last edited by Tudor TDr; 27 February 2014, 19:59. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              REZOLVAT ! sa vedem daca relativ sau cum trebuie. reglaj tacheti. evacuarea era prea stransa, nu mai avea joc deloc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google