Situatia e cam asa :
1 Chiar daca e motorul rece sau cald, cand sta pe loc sau in mers ( asta se intampla mai rar cand o scot pe liber ), accelerez usor pana la 2-3 mii si cand iau piciorul de pe pedala turatia scade pana la 1500 si sta acolo intre 3 chiar si undeva la 10 secunde dupa care coboara la 7 8 sute . Si in mers mai patesc asa sa zic ca am 110 pe autostrada , o scot pe liber si la fel scade pana la 1500 2 3 secunde si abea dupa coboara de tot. Am accelerat-o si de la clapeta de sub capota din spatele carcasei filtrului de aer si face la fel.
2 Cand e motorul rece si plec cu ea, cum ajung la o intersectie sau o trecere de pietoni si apas ambreiajul si frana cade turatia de tot si se opreste motorul. Asta se intampla pana se ridica 2 liniute la temperatura. Am crezut ca e din cauza ca motorul asteapta sa se incalzeasca si sa treaca pe gaz si e din cauza instalatiei, dar am lasat-o sa mearga doar pe benzina si face la fel . De la ce sa fie ?
1 Chiar daca e motorul rece sau cald, cand sta pe loc sau in mers ( asta se intampla mai rar cand o scot pe liber ), accelerez usor pana la 2-3 mii si cand iau piciorul de pe pedala turatia scade pana la 1500 si sta acolo intre 3 chiar si undeva la 10 secunde dupa care coboara la 7 8 sute . Si in mers mai patesc asa sa zic ca am 110 pe autostrada , o scot pe liber si la fel scade pana la 1500 2 3 secunde si abea dupa coboara de tot. Am accelerat-o si de la clapeta de sub capota din spatele carcasei filtrului de aer si face la fel.

2 Cand e motorul rece si plec cu ea, cum ajung la o intersectie sau o trecere de pietoni si apas ambreiajul si frana cade turatia de tot si se opreste motorul. Asta se intampla pana se ridica 2 liniute la temperatura. Am crezut ca e din cauza ca motorul asteapta sa se incalzeasca si sa treaca pe gaz si e din cauza instalatiei, dar am lasat-o sa mearga doar pe benzina si face la fel . De la ce sa fie ?
Comment