Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Miros

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros

    Salut
    De cind a venit caldura mi_a reaparut o problema.
    Dupa ce merg cu aerul conditionat pornit si il opresc si ramin doar pe ventilatie aerul introdus miroase urit.
    Precizez ca am incercat toate sfaturile: mers 5 minute dupa ce am folosit aerul conditionat doar cu ventilatia pentru a usca tubulatura...curatire instalatie cu spray (are efect doar citeva zile).
    Toata iarna cit am mers fara ac nu am avut probleme.
    Ce sa fie?

  • #2
    Curatarea vaporizatorului se face cu spray de curatat instalatia de ac, numai ca spray-ul trebuie dat prin furtunasul pe unde curge condensul de la ac, pe sub masina pentru a avea efect. Asa scrie in manualul de reparatii dacia si asa am facut si eu ieri ca aveam aceeasi problema.

    Comment


    • #3
      cu ce fel de spray ai dat ....si cum l_ai bagat pe furtunas?....

      Comment


      • #4
        Eu cu spray-urile de curatat clima faceam astfel:

        Porneam motorul, dadeam pe recirculare aer pe turatie mare, dadeam cu spray in zona gurilor prin care iese aer, ieseam sa lasam masina sa merga vreo 10 min.

        Comment


        • #5
          cu spray-ul din interior am dat si eu ...are efect o saptamina...
          bogdan_cj da_mi si mie manualul unde explica cum zici tu ...merci

          Comment


          • #6
            Daca ai filtru de polen il arunci, debacterizezi si la sfarsit pui unul nou.
            Ai grija sa astupi cu banda adeziva gaura care ramane in locul filtrului, ca sa treaca aerosolul prin vaporizator.
            Daca nu ai, respecti instructiunile de pe spray-ul de curatat clima si sigur merge.
            Am folosit unul pe an fara nici o problema.
            @Ascomp daca dai "cu spray in zona gurilor prin care iese aer" nu faci mare lucru, dar la cat de puternice sunt, isi fac treaba pana la urma.
            Spray-ul se pune inclinat pe ceva (o cutiuta) in zona picioarelor soferului pe unde-si trage ventilatorul aer pe recirculare.
            Dai bineinteles pe recirculare, treapta 3 sau 4 si sa scoata aerul doar pe (sus) aeratoare.
            Practic, aerosolul trece prin vaporizator si iese pe sus, dupa care circuitul se repeta 10 minute cat tine fas-ul ala.
            Ala cu spuma, se baga ori pe sus pe la aeratoare dar este mai putin eficient, ori pe sub masina, fix prin gaura prin care iese condensul de la AC.
            Are avantajul ca si curata (spala) de praf si alte mizerii fantele vaporizatorului.
            Succes!

            Comment


            • #7
              Trebuie curatat foarte bine locul din aeroterma, la vaporizator. Se scoate filtrul de aer, se scot frunzele si mizeria, dupa care se sufla cu aer comprimat bine de tot. Mirosurile neplacute sunt de fapt culturii de bacterii/ciuperci crescute intr-un mediu umed. Este foarte important de vazut daca nu exista scapari ale vaporizatorului, umezeala sa. In plus orificiul trebuie sa fie desfacut cat mai bine pentru scurgere, se mai infunda cu praf sub forma de noroi.

              De asemenea mai executa si urmatoarea operatiune dupa ce ai curatat instalatia. Da pe cald o perioada de timp. Va usca tubulatura.

              Comment


              • #8
                Degeaba dai cu spray la aeratoare pe recirculare ca foarte putina cantitate va ajunge pe vaporizator. De aceea se baga prin orificiul de scurgere condens. Eu spray-ul l-am luat din carefor cu 35ron parca.

                Iti voi pune mai tarziu schema din manualul de service unde iti arata exact cum se face.

                Comment


                • #9
                  Asta scrie in manualul de utilizare despre cum se foloseste spray-ul antibacterian.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Ciudat manual!
                    Mi-am adus aminte ce folosesc - ClimaXpert de la Romtec.
                    Unii injura produsul, altii il lauda. Pe mine m-a scapat in a doua vara de folosire a masinutei de mirosul ala oribil de 3,14 3,14
                    Si de atunci, nu a mai aparut.
                    Intrebam de filtrul de polen, pentru ca daca nu ai, nu poti sa cureti frunzele si noroiul acumulat inaintea vaporizatorului. Cred ca am pe undeva o poza cu un filtru schimbat dupa 10 luni. Daca puneam seminte, cresteau lejer niste plante in el.
                    O solutie ieftina ar fi sa cumperi un tub de 400ml cu spuma de curatare AC, te duci la o vulcanizare de cartier, le dai 5 lei si ii rogi sa-ti ridice masina pe elevator. Bagi tot continutul spray-ului prin gaura de evacuare a condensului si pleci fericit acasa.
                    Sau... te duci intr-un service Dacia si fac ei asta pentru 140 de lei !!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google