Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

DIY( probleme management motor si altele)Dacia Sandero 1,4MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    AC71 ,nu ma supar pe tine pentru ca nu am de ce .Aici discutam discutii civilizat chiar daca uneori se mai aprinde cate unul dintre noi mai mult decat trebuie .Ce nu inteleg eu este exuberanta cu care vorbesc unii oameni de service si de sculele lor profesionale.Degeaba au panoul plin de dispozitive daca au tartacuta goala.Tu ai pretentia ca lucrarile sa fie facute asa cum trebuie dar in majoritatea cazurilor ramai doar cu pretentia pt ca ,,asta este Dorel".Nu poti cere ca toti posesorii de auto sa stie sa isi schimbe singuri o bujie,o fisa..un filtru sau chiar roata de rezerva (nu rade ca sunt cazuri cacalau) dar nici sa ma duc la mecanic in service autorizat ca la Dumnezeu si sa plec de acolo convins ca in timp ce eu ma plimbam dupa hartii facturi si alte nimicuri el mi-a verificat intinderea curelei cu ,,aparatul ".

    ,,Pe vremea mea " cand faceam setul motor in garajul propriu si tinea cel putin 70-80 de mii ,cu uleiul ala de rahat furat de la 23 August ( de nici locomotivele nu-l suportau) ,cu sculele din dotare ,pe o masa prafuita nu mai ridicam in slavi janghinele din Ciclop.

    Adevarat ,atunci nu stateau cu computerul pe motor ca sa descopere de ce nu urca temperatura decat 2 liniute si sa te puna sa schimbi sonda de temp sau termostatul aiurea.Ca ai dracului si daca aud ca iti bate rulmentul de presiune tot pe diagnoza o pun ca sa para importanti si spun ,,asa face toate"..De aceea sunt turbat si revoltat pe un sistem care ne vinde rahat .

    Comment


    • #17
      Sa mor daca pot sa te contrazic prea tare. Eu am fost in reprezentanta Dacia sa schimb lichidul de frana (masina in garantie) si Dorel mi l-a schimbat cu seringa. M-a umflat rasul si l-am intrebat daca asta este "dispozitivul" recomandat de uzina. S-a uitat cam interzis la mine si m-a intrebat la randul lui la ce ma refer. I-am explicat ca inlocuirea se face cu un dispozitiv sub presiune care face si aerisirea in acelasi timp, fara ca lichidul sa vina in contact cu aerul si fiind si filtrat. "N-avem !" mi-a raspuns sec. Evident ca n-am vazut nici test de franare dupa inlocuirea lichidului. Ghinionul lui a fost ca pe directorul de service il cunosteam de cca 10 ani. Restul e istorie...

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
      Politica de Securitate Google