Pentru inceput, doresc sa va multumesc ca m-ati acceptat in club. Pe acesta cale doresc sa va spun ca vin dintr-un club mult mai bine organizat pe sectiuni si probleme; am fost posesor de Opel, iar in forumul clubopel.com am aflat tote informatiile de c are aveam nevoie.
In aceasta ordine de idei, vin cu propunerea, catre moderatori si utilizatori, de a organiza un adevarat forum DIY. Am citit intrucatva forumul dedicat Sandero si nu am intalnit nicaieri informatii DIY, si aici vin cu cateva exemple care mie mi se par utile:
1. Ce tip de bujii sunt cele mai indicate, si foarte important care este reglajul intrefierului elecrozilor; este important sa stim cum si cand se schimba bujiile si este bine de stiut ca fiecare producator are dimensiuni diferite ale intrefierului, de aceea este necesar reglajul cu lera.
2. Ce tip de antigel, ce tip de ulei si ce marca de filtre sunt cele mai bune
3. In ce situatii se aprinde martorul management motor si care sunt: valori normale ale debitmetrului de aer, pozitia normala a clapetei de acceleratie, ralanti prescris optim, sonde lamda si corectiile facute de acestea, senzor arbore, senzori ax came, sonda ulei etc. Ca exemplu: Ulei 5W40 Mobil 1, filtru MAN sau Mahle, debitmetru trebuie sa indice 6kg/H, ralanti normal 500 rot, clapeta deschisa la ralanti 2%, corectii long term/short term +/-5( ale sondelor care functioneaza normal cu variatii ale tensiunii intre 0 si 0.9 mV etc)
Daca considerati util, propun sa incepem un topic pe tema tehnica a acestor masini.
In aceasta ordine de idei, vin cu propunerea, catre moderatori si utilizatori, de a organiza un adevarat forum DIY. Am citit intrucatva forumul dedicat Sandero si nu am intalnit nicaieri informatii DIY, si aici vin cu cateva exemple care mie mi se par utile:
1. Ce tip de bujii sunt cele mai indicate, si foarte important care este reglajul intrefierului elecrozilor; este important sa stim cum si cand se schimba bujiile si este bine de stiut ca fiecare producator are dimensiuni diferite ale intrefierului, de aceea este necesar reglajul cu lera.
2. Ce tip de antigel, ce tip de ulei si ce marca de filtre sunt cele mai bune
3. In ce situatii se aprinde martorul management motor si care sunt: valori normale ale debitmetrului de aer, pozitia normala a clapetei de acceleratie, ralanti prescris optim, sonde lamda si corectiile facute de acestea, senzor arbore, senzori ax came, sonda ulei etc. Ca exemplu: Ulei 5W40 Mobil 1, filtru MAN sau Mahle, debitmetru trebuie sa indice 6kg/H, ralanti normal 500 rot, clapeta deschisa la ralanti 2%, corectii long term/short term +/-5( ale sondelor care functioneaza normal cu variatii ale tensiunii intre 0 si 0.9 mV etc)
Daca considerati util, propun sa incepem un topic pe tema tehnica a acestor masini.
Comment