Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema temperatura motor (4-2-4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu. Problema a fost ca in prima faza am schimbat sonda mea cu una noua si apoi termostatul dar tot 2 linii aveam. Termostatul vechi era intr-adevar dus (l-am testat in ibric) insa eu nu am avut minte sa pun inapoi sonda mea. Am zis ca e sonda noua deci buna. Si asa am mai schimbat termostate pe ideea ca nu-s bune si decalibrate etc, dar defapt sonda noua era decalibrata si termostatele bune.

    Comment


    • #32
      Am inteles. Intr-adevar este foarte greu, noua fiind o scoti din potentialele cauze. Normal ar fi sa mergi cu sonda la magazin si sa-ti dea banii pe ea.

      Comment


      • #33
        Am avut aceeasi problema, am fost la service, mi-a schimbat sonda pe garantie cu una originala si problema a fost rezolvata.

        Comment


        • #34
          Aceeasi problema patesc si eu.Acum cateva zile a pornit din nou chiar cand a nins cateva secunde sta 1 minut apoi porneste din nou,face 2, 3 cicluri din acestea . Se oprise pentru cateva luni si credeam ca am scapat de aceasta problema. Oare ar trebuii s schimb lichidul de racire sau direct sonda de temperatura? M gandesc ca poate s-ar rezolva schimband lichidul. E cam vechi(2008).Astept pareri.
          Multumesc anticipat!

          Comment


          • #35
            Culmea si eu ieri iar am patit-o din nou. A tinut ~1 luna si ieri a revenit. Ce-i drept am conectat interfata ODB si temperatura din ECU imi arata 88+ dar in bord numai 2 liniute. Caldura da suficient, deci eu presupun ca e ceva fie la sonda de temperatura pe circuitul de bord fie ceva contact prost pe undeva de se comporta aiurea. Sonda are trei pini. Doi pt ECU si unul pt afisaj in bord. Acesta trebuie sa faca undeva masa si daca contactul e prost sau masa insuficienta se comporta aiurea. Acuma de la frig si atata zapada cred ca s-a dat peste cap.

            Comment


            • #36
              s vezi vara ce nasol e. porneste direct la treapta a doua, daca mai ai si AC pornit e rupere. m gandesc ca daca as schimba lichidul de racire as remedia problema. eu nu m pricep asa bine ca tine la terminii tehnici pe care i ai specificat.
              p.s am scos mufele de la sonda de temperatura si de la electroventilator si le am conectat din nou. si m am uitat acolo la sigurante la releu ala. am uitat cum ii zice.

              mi-am programat pentru Luni la Meridian un test diagnostic. Atunci aflu de unde e problema.
              Last edited by viscolu; 12 December 2012, 00:31. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                termostatul , sonda de temperatura si antigel schimbat la timp..la 3 ani adica

                Comment


                • #38
                  deci m duc sa mi schimb si termostatul si sonda si inclusiv antigel? se poate vedea pe tester problema? am mai intrebat in stanga si n dreapta si unii zic ca nu se vede problema asta pe tester.

                  Comment


                  • #39
                    Asa direct "Problema termostat" nu se vede. Si asta pt ca termostatul este mecanic, nu are senzor pe el. Ce poti vedea pe tester e temperatura din ECU trimisa de sonda. Care temperatura ar trebui sa coincida cu temperatura reala a agentului. Din pacate eu nu am reusit sa masor temperatura reala a agentului decat in vasul de expansiune si si acolo numai dupa ce am oprit motorul deci nu foarte reala. Dar si asa am reusit sa-mi dau seama ca sonda era de vina si indica mai putin. Mai poti scoade sonda si sa o masori in casa dar iti trebuie un multimetru. Eu am miscat mufa de la sonda si am constant 4 linii. Se pare ca a la mine acuma a doua oara a fost doar o problema in afisajul din tablou.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc Goan! m duc la Serus luni, 50 de lei pe tester. sper sa mi porneasca baietii aia treapta 1 si 2 la electroventilator. Eu as fi schimbat Rezistenta aia de la radiator dar astept s vad. ori e sonda ori e rezistenta. La Loganu lu tata din 2004 nu a schimbat nik decat consumabile si capete de bara. porneste electroventilatorul ok. m a exasperat problema asta. mai am si 38 000 km si mai are si probleme. revin dupa ce aflu care i problema! Bafta.!

                      Comment


                      • #41
                        In week-end am experimentat din nou problema 4-2-4 insa cu un comportament mult mai ciudat decat pana acuma. Am reusit sa fac sa se intample de mai multe ori insa inca nu mi-am dat seama ce poate fi. Poate ma ajutati voi.

                        -plec cu masina normal ca orice om, ajunge temperatura la 4 linii si sta, nicio fluctuatie nimic, totul OK
                        -las masina sa zicem 15-20' oprita si cand revin am doua liniute. Pana aici sa zicem ca e normal, ca doar e rece afara si motorul a fost oprit
                        -plec la drum cu cele doua liniute si dupa ceva timp urca la 4, iarasi normal.
                        -ce este anormal este ca apoi incepe ca scada la 2 apoi urca iar la 4 si tot asa. Asta 4-2-4 face in intervale scurte de timp. Uneori sta in 2 mai mult, alteori in 4 mai mult
                        -ce e mai ciudat e ca am conectat interfata in timp ce aveam 2 liniute si pe interfata imi arata temperatura din ECU de 80+ deci trebuia sa vad 4 liniute cum ar fi si fost normal

                        Caldura e ca de 4 linii, temperatura ECU e de 80+, liniute cand 4 cand 2 si NUMAI daca a fost oprita masina intre timp, asta imi este mie ciudat. Daca ma duc dintr-una 100 KM nu fluctueaza. Numai daca fac drumuri scurte. Nebunie masina asta.

                        M-am gandit ca poate sa fie de la masa insuficienta dar eu mi-am montat datile trecute doua cabluri de masa suplimentare, deci sa zicem ca nu e. O sa incerc sa le iau jos poate ca acuma PREA are masa de aia face figuri.

                        Tocmai ce m-am intors dintr-o plimbare realizata in scenariul de mai sus. Am ajuns la 4 liniute am stat ceva vreme (nu foarte mult) si cand am plecat inapoi la drum am pornit cu 2 liniute. De la 2 a urcat la 4 dar s-a mentinut pana la destinatie. De data asta nu a mai picat. Ce-i drept ca nu am mers foarte mult cu acele 4 liniute initiale.
                        Cred ca am sa scot mufa de la sonda de temperatura si sa-i dau un spray de contacte. Poate ca dupa ce se incalzesc firele nu mai face contact asa cum ar trebui. Daca nu e problema la contactele de la sonda s-ar putea sa fie in bord, dar deocamdata incerc unde-i mai usor.
                        Last edited by Goan; 11 February 2013, 23:35. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Omule,ai luat in considerare faptul ca este inca iarna si in momentul deplasarii normal ca iti vine aer foarte rece in grilaj iar acolo aerul se loveste de radiator,aerul devine si mai rece cand te deplasezi decat cand stai pe loc,si normal sa fluctueze liniile de la racire in bord,cand 2 knd 4,asa e si la mine si la orice masina.Iar motorul daca el considera ca se supraincalzeste,senzorul v-a porni electroventilatorul de racire care e montat pe radiator,spre motor.

                          "k" diferit de "ca"
                          Last edited by chitziman; 16 February 2013, 16:59.

                          Comment


                          • #43
                            domnule Enache,nu e normal sa fie acele fluctuatii,aceleasi "miscari"ale liniutelor le are si sandelu meu de 1 an. Oare de ce in primii 3 ani nu s-a intamplat sa "danseze" liniutele 2-4-4-2 desi tot in aceeasi regiune a tarii am umblat si poate au fost si ierni mai geroase decat precedenteke 2 ierni? La mine cand scad cele 2 linii din 4 se simte si o scadere a temperaturii in habitaclu.
                            Am fost in service cat era in garantie,au pus-o pe tester sau ce-o fi ala cand a cumplat laptopu in torpedoul masinii,si surpriza a fost ca deschidea termostatu cum trebuie.
                            ps.nu am habar de mecanica si asa am avut incredere in "domnul cu laptop"desi temperatura scadea in acele momente de fluctuatii ale liniutelor.

                            Comment


                            • #44
                              Asa e, dl Enache e cam pe langa situatie. Nu stiam Oliseh ca si cu ai 4-2-4, inseamna ca e ceva si mai complicat de se intampla la mai multa lume. La mine cand am 2Ln nu se simte caldura mai putina si spun asta si din cauza ca am pus interfata pe ea cand arata 2Ln si temperatura agentului era peste 80 deci avea de unde sa fie caldura. La cum se comporta la mine (astazi a facut din nou) e ca si cum sonda de temperatura ar avea circuitul care afiseaza defect. Cred ca pana la urma o sa pun o sonda de temperatura noua. Pana atunci o sa incerc cu spray de contacte si poate sa desfac si in bord sa vedem acolo ce si cum.

                              Comment


                              • #45
                                Acelasi lucru il patesc si eu la un Sandero 1,6 MPI 85 CP.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google