Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Motorul se ineaca la pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul se ineaca la pornire

    Salut!

    De data asta as dori sa va intreb ceva legat de pornire si de motor. Problema se poate descrie astfel:

    Cand pornesc masina dupa ce a stat pe loc mai multe ore (cand motorul a avut timp sa se raceasca total, de exemplu dupa fiecare noapte), trebuie sa tin cheia in pozitia de pornire cam de 2 ori mai mult comparativ cu ocaziile cand masina a stat cu motorul oprit doar putin timp (max 3 ore) si chiar si atunci de cele mai multe ori se chinuie sa se aprinda, abia abia reuseste, am sentimentul ca se va ineca, dar totusi pana la urma, dupa cateva secunde reuseste sa ajunga la functionarea normala si in relantina se toteste cu approx 750 rot/min (normal). Azi dimineata insa a fost o exceptie: am tinut cheia, ca de obicei, mai mult timp, am auzit/simtit primele semne ca se aprinde, am dat drumul la cheie, a inceput sa se chinuie, sa se zguduie, ca de obicei, dar in loc sa reuseasca sa se redereseze si sa functioneze normal dupa cateva secunde, cu adevarat s-a inceat motorul. A trebuit sa-l repornesc.
    Inca un detaliu important: Spuneam ca la pornire dupa o oprire lunga trebuie sa tin cheia mult (approx 3 secunde) ca se se aprinda. Cateodata n-o tin destul de mult si nu porneste. Daca incerc dupa aceea din nou, motorul se aprinde instant (dupa ce tin cheia cel mult 0.5 secunde).
    Problema asta a aparut prima data iarna si am crezut ca e bateria slaba, dar un mecanic mi-a atras atentia ca bateria are putere, electromotorul se roteste in forta, problema e la aprindere. Si acum e vara, dar problema persista, ba chiar se agraveaza.

    Masina are 3.5 ani si 56.000 km, n-am schimbat pana acum nici bujii, nici baterie.

    A avut cineva astfel de probleme vreodata? Aveti vreo idee care poate fi problema? Oare o fi vreo bujie? De ce am probleme doar la pornire dupa orpriri lungi si doar la porniri, dupa ce porneste, masina merge bine...

    Probabil ca sfatul pe care mi-l veti da va fi sa duc masina la service. Tocmai l-am purtat cam 3-4 saptamani prin service in legatura cu o problema legata de cureaua de accesorii. Nu prea am cheful si timpul necesar pentru a o purta inca vreo 4-6 sapt. prin service pentru a rezolva si problema asta...

    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Andras
    http://bda-train-blog.blogspot.com/

  • #2
    asa am patit si eu asta iarna ..am schimbat bujiile...nu a mai murit motorul..
    dar culmea azi dimineata a murit de 2 ori...am mai citit sa nu fie de la motorul pas cu pas...sau poate nu se alimenteaza...la fel am tinut cheia putin..

    P.S. a mea in septembrie face 4 ani si am 53950

    Comment


    • #3
      Cam cat de tare afecteaza buzunarul schimbarea celor 4 bujii? Oricum cred ca ar fi cazul deja, ca ma cam apropii de 60.000...
      Andras
      http://bda-train-blog.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        chiar nu mai stiu eu le-am schimbat parca pe la vreo 36-38 k si am psu tot originale..da parca maxim 1 mil..si ceva

        Comment


        • #5
          Da si pe mine 100 RON m-a costat un set de bujii noi. Si eu dupa ce le-am schimbat am experimentat chestia de mai sus ca si inainte de schimbarea lor. Ce am incercat insa si pana acum a cam dat roate e sa las contactul putin mai mult pus. Deci sa-l pui cand intrii in masina si sa-l lasi pana-ti pui centura si se sting becurile in bord (care trebuiesc sa se stinga). Zicea cineva undeva ca asa cu contactul tinut mai mult face pompa de benzina presiunea de care are nevoie ca de acolo ar veni cica problema.

          Comment


          • #6
            In cazul meu contactul e pus mai mult timp apropae totdeauna. Intru in masina, pun contactul, imi pun centura, imi caut si imi pun ochelarii, mai uit prin olginzi, etc. Foarte rar pornesc in graba. O fi alta problema...
            Andras
            http://bda-train-blog.blogspot.com/

            Comment


            • #7
              De obicei porinirea grea la motoarele 1,4 -1,6 benzina se datoreaza senzorului de pe volanta(senzorul de turatie).

              Mai jos aveti un tutorial de curatare a senzorului facut de crististreulea.

              Comment


              • #8
                Cred ca la mine problema e putin diferita. La el motorul porneste greu. La mine porneste dar in primele secunde merge inabusit si sta sa se inece. Cine stie, poate totusi sa fie senzorul. Cel tarziu la revizia de la 60k km am sa-i rog sa verifice problema. Va fi greu totusi pentru ca dupa ce merg cu masina pana la service, va porni usor. Va trebui lasata inca o zi la ei pentru ca problema sa poata fi observata (cu noroc).
                Andras
                http://bda-train-blog.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  La vechea dacie 1310 cand nu tinea relantiul era de vina avansul sau jiglerele infundate, la motoarele noastre nu se pot pune aceaste probleme, eu zic sa verifici fisele, bujiile sau bobina. Bobina si fisele le poti imprumuta de la un prieten/vecin. Sau ai mai putea face o diagnoza prin ODB.

                  P.S. Am avut si eu problema asta cu mersul inecat, dar la mine erau bujiile duse (la aproximativ 40.000 KM).

                  Comment


                  • #10
                    E foarte probabil sa fie de vina si la mine bujiile. Ma apropii de 58.000 km si nu au fost inca schimbate. In carnetelul de utilizare scrie ca trebuie schimbate la 60.000...
                    Fise, bobina, ODB... nu stiu ce inseamna

                    S-a intamplat insa ceva inetersant zilele astea. Am cumparat de la Petrom ceva benzina extrem de slaba. Cred ca in loc de 95, cifra octanica era pe la 85 sau 90. Efectiv nu mergea masina cum trebuia. Nu accelera destul de repede. Daca apasam pedala mai tare, imediat se auzea zgomotula cela de lant care se datoreaza arderii ineficiente a combustibilului in motor la Sandero. Bine, asta se auzea si alta data daca o fortam, dar acum se auzea la cel mai mic efort. M-am enervat si am bagat 30 litri de benzina 98 de la Mol. Sa vezi minune, zgomotul de lant a disparut aproape complet SI (atentie!), motorul porneste aproape instant dimineata. Nu se mai ineaca deloc. Tot asa de vreo 7 zile, fara probleme. Cu benzina aia de rahat de la Petrom se ineca de fiecare data, fara exceptie.

                    Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa spun ca cei de la Petrom au benzina slaba in general. Eu cumpar de la ei mai totdeauna si de obicei nu sunt probleme, dar acum am prins benzina foarte slaba. Dar bine ca s-a intamplat asta, macar mi-am dat seama ca benzina are legatura cu inecarea motorului la pornire. Mare pacat ca benzina este extrem de scumpa zilele astea si cea de 98 este si mai scumpa
                    Andras
                    http://bda-train-blog.blogspot.com/

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Un4Seen View Post
                      Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa spun ca cei de la Petrom au benzina slaba in general.
                      A...nu ...stai linistit...ii uram din toata inima
                      6, si cat a ajuns benzenu??
                      bate in 8 pana in ian-feb??

                      Comment


                      • #12
                        6.35 la mol cea de 95 spre auchan militari...

                        Comment


                        • #13
                          aceiasi problema o am si eu cand sta masina oprita mai mult timp,porneste mai greu....dar "sandica" mea are 4 ani si vreo doua luni si am 104.000 de km....

                          Comment


                          • #14
                            "Ondrash", masina rateaza pornirea si cu benzina buna! eu am bagat in ea numai 99plusz de la o vreme ( de cind am vazt ca "bate lantzu') si tot se mai bilbiia la pornire citeodata!...aasa ca relax!!..benzina e proasta la noi. "momental" sunt in uk si iti spoon ca nu pot sa compar calitatea combustibililor de aci cu cei din est

                            Comment


                            • #15
                              Ma linisteste sa stiu ca nu sunt singurul cu astfel de probleme Dar daca e numai benzina de vina, de ce numai cativa dintre noi au problema asta?
                              Andras
                              http://bda-train-blog.blogspot.com/

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google