Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot dinspre cureaua de accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai demult mi-am propus ca o dată ce îmi iese din garanţie coaja, să învăţ ceva din problemele ce vor continua să apară. Şi iată că am ajuns să mă bag sub maşină. Noroc de un vecin care are garaj cu groapă, că altfel nu aveam cum să schimb rola de ghidare. Sau poate dacă dădeam jos roata faţă-dreapta.

    Fără să scot roata aşadar, am aşezat maşina astfel încît să am acces optim sub cureaua de accesorii, am luat din volan dreapta tot şi am scos apărătoarea de la roată sau scutul de noroi sau cum i-o fi spunînd. A fost vorba de două şuruburi, cel de jos fiind mai încăpăţînat, şi de o grămadă de cleme. Atunci am dat piept cu greutăţile...

    Bine ar fi fost să am o cheie inelară de 13mm, că m-am chinuit destul de mult cu cheia obişnuită. Noroc de youtube, de unde am învăţat (dinainte) să fac pîrghie cu două chei, ca să tensionez arcul rolei de întindere pentru a da jos cureaua. Problema cea mai mare a fost cu spaţiul strîmt un care a trebuit să mă mişc. Mai ales că am mîinile cam lungi... A fost destul de frustrant să ştiu ce am de făcut şi să-mi fie aproape imposibil să manevrez sculele pe acolo.

    [Pe youtube un tip reuşeşte să scoată the idle pulley pe la capotă, dar la Dacia nu merge faza asta din păcate.]

    După ce am dat jos cu greu cureaua, am schimbat rola de ghidare cu una iefină şi nouă. Cea originală nu ştiu ce firmă e, dar pe rulment scrie că a făcut în Japonia. Cea nouă e nemţească şi a costat 35 de lei. Apropo, nu merge să foloseşti cheie tubulară din aia cu tubul scurt perpendicular pe mîner, fiindcă nu încape din cauza caroseriei.

    Cel mai nasol a fost cînd am pus înapoi cureaua. După ce m-am chinuit vreo jumate de oră poate, mi-am dat seama că la piesa care întinde cureaua există nişte găuri în părţile metalice, adică una în parea fixă şi mai multe găuri în partea mobilă, astfel încît la detensionare maximă poţi bloca ansamblul cu un şurub scurt sau cu altceva, ca să poţi aşeza uşor cureaua pe role, fulii şamd. Detensionarea e destul de dificilă dacă nu ai scule potrivite. Chiar dacă le ai, cred că e imposibil să aşezi corect cureaua cu o singură mînă, mă refer să calce corect pe toate elementele. Poate cei mai experimentaţi au alte metode secrete pe care amatorii nu le-au aflat încă...

    După ce am relaxat arcul şi am verificat totul, a trebuit să dau prima cheie. Nu poţi învîrti cureaua de accesorii cu mîna, de test. Am pornit motorul şi am avut neplăcerea să aud sunetul respectiv mult amplificat, din ciripit devenind un strigăt înfricoşat de pasăre atacată de uliu... Am oprit motorul, am inspectat cureaua şi am hotărît că poligonul care o formează nu e coplanar. Am mutat-o deci puţin mai spre interior cu un pas de canelură pe rola cea mai mare de sub far şi am refăcut testul. Pentru scurt timp ciripitul s-a auzit slab, aproape insesizabil, iar după cîţiva kilometri prin cartier nu s-a mai manifestat.

    În concluzie, tare mă tem că meseriaşii nu au aşezat corect cureaua după ce au schimbat pompa de apă acum cîteva luni. Dar, mai ştii, poate că rulmentul japonez a clacat după 30.000 de km. Oricum nu le [mai] pot demonstra nimic. Avantajul meu este deci că am învăţat ceva în urma acestei experienţe. Dezavantajul e că pierzi garanţia la rolă dacă nu o instalează un service autorizat.

    Comment


    • #17
      felicitari iti apreciez munca depusa si daruirea de care ai dat dovada.
      totusi, sunt de parere ca asemenea opratiuni nu pot fi facute de amatori, (trebuia sa scrii undeva mare NU INCERCATI ASTA ACASA DECAT DACA VA PRICEPETI). daca ceva merge prost, vei avea probleme mari. nu ma antepronunt, si sper sa nu mai umbli acolo decat peste 60 000km cand vei schimba din nou toate cele.
      -fara-

      Comment


      • #18
        Originally posted by Spanu View Post
        Trebuia sa scrii undeva mare NU INCERCATI ASTA ACASA DECAT DACA VA PRICEPETI.
        Nu încercaţi asta acasă decît dacă aveţi elevator!

        Originally posted by Spanu View Post
        Daca ceva merge prost, vei avea probleme mari. nu ma antepronunt, si sper sa nu mai umbli acolo decat peste 60 000km cand vei schimba din nou toate cele.
        Ce se poate întîmpla mai rău decît sa sară cureaua? Rămîi pe baterie şi poţi ajunge la service fără servodirecţie şi aer condiţionat.

        Pericolul cel mai mare este să-ţi sară o şurubelniţă ori un şurub în ochi de la arcul buclucaş, aia dacă nu ai scule potrivite. Sau să cadă maşina pe tine. Sau să-ţi facă nevasta scandal că ai stat prea mult afară...

        Comment


        • #19
          Se poate rupe cureaua, iar in cazul fericit mergi pana la service pe baterie fara servo si fara Ac, dar in cazul mai putin fericit in momentul in care se rupe cureaua de accesorii, se poate rupe si cureaua de distributie(nu-mi dau seama cum, dar au fost cazuri), iar curea de distributie rupta inseamna si supape indoite, chiar pistoane nenorocite.

          Comment


          • #20
            exact cum a mentionat raul. si eu cunosc cazuri de genul.
            pe acelasi principiu mergeam si eu, am schimbat distributia la 60k si accesoriile la 85k, dupa ce am vazut un caz similar.
            la 130k le schimb pe toate, pt ca si eu am zgomot la una dintre role(nu stiu care)
            -fara-

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google