Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot dinspre cureaua de accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot dinspre cureaua de accesorii

    Salve,

    Vorbim despre o Dacie Sandero din septembrie 2008 cu 29500 km la bord.

    După ce mi-au schimbat în garanţie pentru a doua oară pompa de apă şi tot ce ţine de ea (inclusiv cureaua), a început să se audă un sunet metalic de undeva din jurul curelei de accesorii. Cei de la service au pus "stetoscopul" pe componente şi se pare că ar fi de vină fulia de la alternator. Dar nu sînt siguri. Sunetul este de tipul chirp noise , ca în cele două clipuri dacă daţi clic.

    Problema e că tocmai am ieşit din garanţie şi n-am chef să le dau 500 de lei pe lucrare, aşa că m-am gîndit să cumpăr eu o fulie şi s-o înlocuiesc. Are cineva o schiţă de montare a curelei de accesorii sau un tutorial de orice fel? Cine îmi recomandă ce fulie să cumpăr pentru Sandero pe benzină, de 1,6 şi cu aer condiţionat şi servodirecţie? Ştiu că trebuie să fie de metal (nu aluminiu), dar de la ce producător să iau?

    Din cîte am înţeles, sunetul poate fi cauzat şi de faptul că fuliile pe care calcă respectiva curea nu sînt în acelaşi plan, adică ori sînt în planuri paralele, ori au un unghi de înclinaţie. Sau mai poate fi de vină acel arculeţ sau acea piesă care întinde cureaua, ce-o fi... Oricum, cert e că de la pornirea motorului rece, trebuie să aştept o vreme pîne începe să se audă, se pare că de la faptul că apare consum de curent suplimentar şi alternatorul este mai solicitat. De aia spun ei că ar fi fulia lui şi nu rulmentul din interior, care cică face alt fel de zgomot (un huruit).

    Orice sfat este apreciat.

  • #2
    incearca pe la tutorialele lui Cristi...de la logan...

    Comment


    • #3
      Originally posted by chitziman View Post
      incearca pe la tutorialele lui Cristi...de la logan...
      Vorbeşti de http://www.loganclub.ro/forum/search.php?do=process ?

      Care Cristi mai exact?



      Uploaded with ImageShack.us

      Comment


      • #4
        http://www.tutorialelogan.ro/ si mai citeste si tu...

        Comment


        • #5
          Originally posted by chitziman View Post
          http://www.tutorialelogan.ro/ si mai citeste si tu...
          Nu-i nimic acolo la subiectul care mă interesează. Dar e un sait bun pentru viitor, mulţam.

          Comment


          • #6
            incearca cu un spray pentru curele. e vreo 30 de lei. si eu trebuie sa imi cumpar unu..la -20 de grade motorul scartaie in primul minut de la pornire.cand se incalzeste tace malc.
            -fara-

            Comment


            • #7
              Originally posted by Spanu View Post
              incearca cu un spray pentru curele. e vreo 30 de lei. si eu trebuie sa imi cumpar unu..la -20 de grade motorul scartaie in primul minut de la pornire.cand se incalzeste tace malc.
              Nu e cazul de spray la mine, că nu se comportă aşa sunetul metalic. Trebuie să găsesc sursa zgomotului şi să înlocuiesc piesa.

              Are cineva schema de rutare a curelei de accesorii pentru Sandero sau Logan? Un manual de înlocuire?

              E ciudat, cu atîtea Dacii la noi în ţară, să nu găsesc pe net nici un tutorial video sau de orice fel despre schimbarea fuliei de alternator sau a curelei de pe ea.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ezo View Post
                Trebuie să găsesc sursa zgomotului şi să înlocuiesc piesa.
                Am fost în service şi am discutat cu alt meseriaş. Omul mi-a demonstrat că nu e fulia defectă, cum susţineau colegii lui, ci una din rolele de pe cureaua de accesorii. Cînd a dat cu spray pe axul respectivei role (nu pe curea) a încetat imediat zgomotul.

                Evident că nu e o soluţie definitivă, dar măcar am aflat ce avea. Reparaţia m-ar costa maxim 200 de lei, adică două role (a doua de siguranţă, adică opţional...) şi manopera.

                Comment


                • #9
                  In cartea de service care a fost livrata odata cu autoturismul scrie ca la 4 ani/sau un nr. de km(ex. 60k km sau 80k km) se inlocuiesc curelele motorului: distributie si kit accesorii(cureaua+cele 2 role).Daca masina ta este din septembrie 2008 si are 30k km la bord, inseamna ca la toamna va implini 4 ani deci este timpul inlocuirii curelelor,chiar daca nu ai km limita pentru inlocuirea acestor piese(de ex: la motorul 1.4mpi-K4M parca, se inlocuiesc curelele la 4 ani sau 60k km cred, poti verifica in carte, in timp ce la motorul D4F-1.2mpi se inlocuiesc curelele tot la 4 ani sau 80k km).
                  Deci pana la urma oricum trebuie sa inlocuiesti curelele cu tot cu role, asa ca ori schimbi acum tot, ori mai astepti pana la toamna.Bine-inteles ca nu te obliga nimeni sa schimbi distribuita la 4ani, dar au fost destule cazuri de curele rupte din cauza imbatranirii lor.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by megyes raul View Post
                    In cartea de service care a fost livrata odata cu autoturismul scrie ca la 4 ani/sau un nr. de km(ex. 60k km sau 80k km) se inlocuiesc curelele motorului: distributie si kit accesorii(cureaua+cele 2 role).Daca masina ta este din septembrie 2008 si are 30k km la bord, inseamna ca la toamna va implini 4 ani deci este timpul inlocuirii curelelor,chiar daca nu ai km limita pentru inlocuirea acestor piese(de ex: la motorul 1.4mpi-K4M parca, se inlocuiesc curelele la 4 ani sau 60k km cred, poti verifica in carte, in timp ce la motorul D4F-1.2mpi se inlocuiesc curelele tot la 4 ani sau 80k km).
                    Deci pana la urma oricum trebuie sa inlocuiesti curelele cu tot cu role, asa ca ori schimbi acum tot, ori mai astepti pana la toamna.Bine-inteles ca nu te obliga nimeni sa schimbi distribuita la 4ani, dar au fost destule cazuri de curele rupte din cauza imbatranirii lor.
                    Bun. Azi am intrat în două magazine unde am întrebat de rola de ghidare. La primul am găsit cu 120 de lei şi cu vreo 90 de lei marca Feni, iar la al doilea am găsit Flennor cu 35 de lei. Toate sînt nemţeşti. Merită să iau din cele mai scumpe? Dacă tot se schimbă o dată la 4 ani...

                    Mie mi-au schimbat de două ori pompa de apă, dar nu ştiu dacă şi distribuţia, nu cred. Ultima oară a fost prin toamnă. La schimbarea pompei de apă, pe lîngă cureaua de accesorii, ce se mai înlocuieşte?

                    Comment


                    • #11
                      tocmai de asta se merita sa iei din cele mai scumpe...ca le schimbi odata la 4 ani!. la cati km fac cu masina, eu le schimb la 1.5 ani. si pun din cele mai scumpe.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        salut

                        Am avut acelasi zgomot metalic la accesorii care se auzea la relanti dar nu din prima dupa ce se incalzea motorul...masina avea 2000km . la 7000 am fost la service pt ca incepuse sa se auda si in mers.problema era la distributie rola intinzatoare are un sistem de autointindere....cica noua distributie de la sandero si se blocase astfel incit cureau era cu mult peste cit trebuia sa fie intinsa.....sper sa fie de ajutor..poate nu este acelasi lucru...succes

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by evil007 View Post
                          Am avut acelasi zgomot metalic la accesorii care se auzea la relanti dar nu din prima dupa ce se incalzea motorul...masina avea 2000km . la 7000 am fost la service pt ca incepuse sa se auda si in mers.problema era la distributie rola intinzatoare are un sistem de autointindere....cica noua distributie de la sandero si se blocase astfel incit cureau era cu mult peste cit trebuia sa fie intinsa.....sper sa fie de ajutor..poate nu este acelasi lucru...succes
                          Cureaua de accesorii nu este aceeaşi cu cea de distribuţie. Probabil ai avut probleme cu rola care întinde cureaua de accesorii.

                          Comment


                          • #14
                            daca masina nu are ac sau servo e o singura curea.
                            -fara-

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Spanu View Post
                              daca masina nu are ac sau servo e o singura curea.
                              Aha! Aşa se explică deci inexplicabilul...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google