Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme Sandero 9000 km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bunicuta View Post
    Daca-ti arat pe ce drumuri merg....gunoaiele de la ministerul transporturilor, dezvoltarii....puwlii
    Nu te contrazic. Ai dreptate. Si atunci de ce sa dau 15000 de euro pe o masina si sa o rup in 5 ani pe aceste drumuri cand merge si asta (asa cum se poate). Daca eram in alta tara din vest te asigur ca nu-mi luam Sandero.

    Comment


    • #17
      Lateralele de la polita de haion ating practic la capetele dinspre bancheta spate, unde are doua lacase semirotunde ce permit ridicarea acesteia si in partea dinspre haion , pe acele tampoane de cauciuc minuscule. Prin atasarea chederului pe buza din spate a politei de haion am "fortat" ca haionul sa preseze pe cheder/implicit pe polita si sa nu-i mai permita acesteia sa vibreze. Singurul tampon de cauciuc pus de fabrica sa faca acest lucru este doar pe mijloc si spatiul este suficient de mare incat sa permita fixarea acestui tip de cheder de Dacia 1300. La mine s-a fixat perfect iar proba concludenta e drumul cu macadam.

      Comment


      • #18
        geoalexus-suieratul poate proveni din mai multe motive :
        -ai deflectoare de aer montate pe usi -posibil
        -daca ai avut vreo lucrare de tinichigerie-elementele din apropiere (aripa cu portiera )sa nu fie perfect aliniate
        -chederele de la portiere sa nu fie bine fixate pe rama ,se slabeste insertia metalica a chederului
        -carcasa filtrului de aer daca nu este bine fixata in zona din spate
        Nu cred ca suieratul poate proveni de la motor



        bunicuta-nu te juca cu cele doua elemente de inchidere de la carenaje cel din dreapa are rol si de protectie(la mers pe drum cu multe balti si noroaie) pt curea accesorii ,fulie alternator s.a.m.d..Pt greierii din bord insonorizeaza carcasa CD -iese afara foarte usor

        Comment


        • #19
          O sa verific chederul si carcasa filtru aer. Tinichigeria o exclud ca nu a existat. Cel mai probabil mi-e frica de deflectoaele de la geamurile fata. Ciudat este ca zgomotul s-a manifestat abia acum la drum spre munte.
          Multumesc.

          Comment


          • #20
            Originally posted by bunicuta View Post
            ....sunt sub masina, puntea fata, sub masca jos niste plasticuri imbinate cu contraaripile (sau ce dracu or fi)....se vad daca te uiti pe langa roti 2 bucati de plastic st/dr care mi s-au desprins....
            La mine plasticele alea(parca elemente inchidere bara) se miscau de noi, de cand am luat masina, iar bara din fata nu imi este montata bine(sta fortata, in mijloc sub radiator formandu-se o 'bucla' in plasticul barii, bine ca nu se vede ca este sub masina).
            Bine-inteles ca nu putea fii numai bunicuta cu haionul stramb, trebuia sa mai existe un exemplar si la mine in curte.Am mai observat ca la masina asta se inchid/deschid usile mai greu/usor daca este deschis haionul, iar daca nu este parcata pe teren drept i se modifica toate liniile caroseriei.
            In schimb cred ca suruburi mai "solide" de atat nu puteau pune la aparatorile de noroi(originale Dacia, montate in reprezentanta).Aparatoarea dreapta-fata se mai tine in 2 suruburi, unul din ele probabil ca sa rupt.Inca n-am pierdut-o, dar nu este exculs.
            Ps: Masina a facut azi 7000km.

            Comment


            • #21
              la mine bavetele sunt prinse in doua suruburi+un clips (bradut),pe care cu siguranta l-ai pierdut dupa ce ai atins baveta la o denivelare cind ai dat in spatele (cauza frecventa)

              Comment


              • #22
                Originally posted by evil007 View Post
                puteti pune o poza ceva cu chederul?
                dar huruitul la 2000 ture cine il mai are?
                in special 1.6 euro 5 mai are cineva?
                Salut ,
                eu am 1.6 euro 5 din fericire nu am niciunul din cele 3 pct postate de tine (pana acum) ; poate si ca din sept.2011 cand am ridicat masina pana acum am 5300km. Dupa rulaj cine stie ce surprize imi aduce. sper sa nu

                Comment


                • #23
                  la punctul 2 pot spune ca si la mine se aude acel huruit (intre 2000 si 2050 turatia pe turometru). Si eu am fost de nenumarate ori in servis si raspunsul a fost ca la turatia de 2000 intra in rezonanta . Eu unu m-am obisnuit cu asta masina are 4 ani fara cateva luni si imi merge bine. Asa ca acest lucru este ceva fregvent cam la toate;

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google