Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme Sandero 9000 km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sandero 9000 km

    Salut. Sper sa nu deranjeze pe nimeni ca am deschis un nou thread cu probleme care s_au mai discutat....
    Deci mai intii un scurt istoric al masinutei
    -la 900 km martorul luminos de la temperatura apei facea ca pomul de craciun 4-2,4-2 liniute pina se incalzea motorul.M_am dus la service si mi_au schimbat termostatul dupa 3 drumuri a care imi ziceau ca nu are nimic -"e normal".....si in final s_au convins ca este termostatul ceea ce le spusesem din prima zi...(ajutor de pe forum)
    -zgomot metalic motor la relanti partea dreapta pe la 2500km. La 7000 am fost la service....schimbat kit distributie.....
    -zgomot usi (reglat la 7000)
    -zgomot arcuri ambreiaj...cu motorul cald cu ea pe liber zici ca e masina diesel
    -de vreo 5 ori de cind am luat_o (6 luni) nu a pornit la prima cheie ;a pornit la a doua dupa o cheie lunga
    Acum probleme nerezolvate la care astept niste raspunsuri si sfaturi de la voi
    1.zgomot spate la denivelari de la plasticul acela care este prins cu 2 ate de haion si se ridica odata cu haionul....am observat ca din vibratii avea santuri pe ci doi suporti rotunzi de cauciuc...pe unul foarte pronuntat...schimbat suportul bagat niste cauciuc...nici un rezultat ...la denivelari face zgomot...astept o solutie definitiva
    2.cea mai stresanta problema care ma scoate din minti este huruitul in jurul turatiei de 2000 ture...nu stiu ce naiba as putea sa ii fac pt ca ma enerveaza la culme..nu suport sa am o masina care sa faca ca una de curse....plus ca am mers si eu cu niste loganuri cu 120000km la bord si erau foarte silentioase....sa fie doar o problema de motoare 1.6 sau doar a mea face asa..
    astept sugestii si la aceasta problema
    3. de la o vreme am senzatia ca baga gaze de esapament in habitaclu...sotia nu simte dar pe mine ma ustura nasul de fiecare data cind merg cu masina si dau pe caldura cu aer din afara...cind pun comutatorul pe recirculare aer din interior problema dispare....precizez ca nu se vede fum sau altceva....
    Astept orice fel de sugestii si pareri si mai ales vreau sa stiu daca si la voi face asa...
    Sa fi nimerit eu cea mai proasta masina facuta vreodata la Dacia sau pretentiile mele sunt prea mari ?

  • #2
    "Sa fi nimerit eu cea mai proasta masina facuta vreodata la Dacia sau pretentiile mele sunt prea mari ?" ........stai sa vada bunicuta ca iti raspunde el la intrebarea asta )

    1. mai incearca cu niste cauciuc ceva burete..ar trebui sa dispara
    2. huruit -? adica...sau zgomotul acela de care am tot comentat?
    3. cred ca esti primu care se plange de asta...cel putin p'aci.

    Comment


    • #3
      se aude ca un huruit...il mai auzeam la tata cind avea saxofonul de la evacuare la oltcit spart doar ca nu asa de tare....se aude in jurul turatiei de 2000 ture

      Comment


      • #4
        La polita de la haion (aia prinsa cu 2 ate) am fixat un cheder de usa de Dacia 1300 pe buza acesteia dinspre haion si acum nu mai vibreaza la denivelari. Zgomotul de masina diesel din pricina ambreiajului (atunci cand masina e la ralanti) il am si eu, ca si ceilalti posesori de Sandero si face parte din seria de zgomote tehnologice ale masinii sau „ asa face toate”. In rest, benzina sa fie...

        Comment


        • #5
          a...da.. chestie cu cheder ..am vazut la spanu...

          Comment


          • #6
            puteti pune o poza ceva cu chederul?
            dar huruitul la 2000 ture cine il mai are?
            in special 1.6 euro 5 mai are cineva?

            Comment


            • #7
              Pt. punctul 1 incearca si fixeaza mai bine tetierele din bancheta spate in suporti
              Pt.punctul 2 poti incerca cu o insonorizare suplimentara (http://carsystems.ro/car-audio-video...bsorbante.html) in interior a podului pedalier pina sub bord =>zgomotul va fii diminuat

              zgomotul incearca si vezi daca se aude la un alt auto 1.6 euro 5 pt ca s-ar putea la 1.6 euro 4 sa nu se auda .Sa fie un motor mai sugrumat pt a indeplinii norma de poluare?
              Last edited by BRD; 2 January 2012, 14:15.

              Comment


              • #8
                off topic:
                bravo...nene...esti clona lui BRD ..?

                Comment


                • #9
                  cu siguranta este mai profund-are 7000km

                  Comment


                  • #10
                    Sper ca am reusit sa atasez si o poza cu pozitionarea chederului pe polita de la haion.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Teo77 View Post
                      Sper ca am reusit sa atasez si o poza cu pozitionarea chederului pe polita de la haion.
                      La Spanu parca era doar pe lateralele politei si nu pe tot conturul. Poate sa ma corecteze Chitzi. In rest ce pot spune decat foarte nasol, mai ales cu acel zgomot. La 1.6 euro 4 te asigur ca nu se aude nimic de genul, cel putin la a mea. Vorba lui BRD , o fi mai sugrumat motorul sau sa nu fie celebra bataie de avans in varianta 1.6 euro 5.

                      Off topic: Poate ma ajuti BRD , in treapta 4 doar la urcare pe deal(deci sarcina) de pe la 2000 ture pana la 3500 (pedala o tin la podea) se aude un suierat in stilul turbo. Dupa 3500 ture oricum zgomotul e prea mare sa mai deosebesc ceva. Ce crezi ca ar putea fi?

                      Comment


                      • #12
                        da geo ai dreptate ...asa..e..practic lateralele .produc zgomotul...aoo...stai ca e online bunicuta

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by chitziman View Post
                          "Sa fi nimerit eu cea mai proasta masina facuta vreodata la Dacia sau pretentiile mele sunt prea mari ?" ........stai sa vada bunicuta ca iti raspunde el la intrebarea asta )
                          adevarul e ca nu a nimerit el cea mai proasta dacie...sunt altele si mai ridicole....mie in continuare imi scartaie scaunul soferului....ambreiajul ragaie si el la relanti, zornaie motorul la fix 2000 ture, mai rar acum se zgaltaie cupla centurii soferului....am greieri in bord drepta sus - spre geam, mai nou am greieri in usa dreapta fata si stanga spate...mi-e prins numarul de inmatriculare spate in doar 2 suruburi...zornaie plasticul ala al numarului de fiecare data cand inchid hayonul.....plasticul de pe consola de climatizare mi-e crapat in vreo 4 locuri....sunt sub masina, puntea fata, sub masca jos niste plasticuri imbinate cu contraaripile (sau ce dracu or fi)....se vad daca te uiti pe langa roti 2 bucati de plastic st/dr care mi s-au desprins....sper sa nu le pierd pe drum.........capota inchisa fiind, daca trag putin cu mana de ea, incepe sa scartaie usor, imi bate grav avansul in tr.5 cu benzina de 95...etc...etc...la multi ani !!!

                          Dacia pielea puwlii !!!

                          ps. in rest, masina merge perfect !

                          ps. cica au scazut vanzarile de dacii in Franta in 2011 fata de 2010 cu 15% (stire auzita pe europafm).....in noul an le doresc manelistilor de la dacia sa le scada vanzarile cu 300%
                          Last edited by bunicuta; 2 January 2012, 17:52.

                          Comment


                          • #14
                            La cat ai mers tu cu ea probabil e normal sa se intample asta .

                            Comment


                            • #15
                              Daca-ti arat pe ce drumuri merg....gunoaiele de la ministerul transporturilor, dezvoltarii....puwlii

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google