Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Faza scurta orbitoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faza scurta orbitoare

    Salutare!

    Da cand am masina (de 4 ani) am folosit doar becuri H4 traditionale pentru luminile din fata (nu xenoane, led-uri etc.). De vreo 2 ani mi-s-a intamplat destul de des (sa zicem o data la 2 sapt), mai ales noaptea, ca masina care venea spre mine din sensul opus sa-mi faca semn cu faza lunga ca il orbeste lumina mea (faza scurta). Si banuiesc ca atunci cand aprindeam si eu faza lunga, ramaneau uimiti ca sandelul e si mai luminos :P In fine, e clar ca faza mea scurta ii cam deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic. Totusi, dat fiind faptul ca nu se intampla asta extrem de des, n-am prea dat importanta faptului.
    Ieiri seara mi-s-a ars becul din partea soferului si l-am si schimbat azi dimineata. De atunci e dezastru. Numai astazi in oras, cel putin 15 masini mi-au facut semn ca lumina mea ii orbeste. Asta si ziua, nu numai noaptea. Unul din fata mea deja era sa cada afara pe geam, asa de tare ma injura. Pana si autbuzul mi-a bagat faza lunga ca sa-mi dea de stire ca ceva nu e OK.
    Incepe sa ma ingrijoreze. Nu e nici frumos din partea mea sa-i orbesc pe ceilalti si nu e nici sanatos pentru siguranta traficului. Sa nici nu mai vorbesc de ce se intampla daca un politist ramanae cu senzatia ca circul cu faza lunga.
    Dar nu am ideee ce sa fac. Am incercat sa reglez farurile cu rotitat aceea de la piciorul stang al soferului, sub bord. Degeaba. Le-am reglat sa bata cat mai jos posibil. Nu ajuta. Azi seara am lasat farurile aprinse si m-am dus in fata masinii, sa vad care-i treaba. Intr-adevar e foarte deranjant. Mai ales becul nou pe care l-am pus azi dimineata e foarte tare, dar si celalalt. Sunt becuri absolut standard, Osram, Tungsram, Philips sau chiar noname. Cumpar de feicare data ce-mi cade in mana prin supermarketuri. Deci nu becurile sunt de vina.
    Ajutati-ma. Ce sa fac? Mai e vreo metoda de reglare a farurilor in afara de cea cu rotitat de sub bord? Cum sa le fac mai prietenoase?

    Multumesc anticipat,
    Andras
    Andras
    http://bda-train-blog.blogspot.com/

  • #2
    Ori nu ai montat bine becurile in soculu si atunci bat foarte sus(am patit-o eu), ori mergi la un reglaj de faruri la o statie itp. E vreo 30ron. Verifica prima data becurile daca stau bine in soclu.

    Comment


    • #3
      Asa este. Verifica daca becurile se aseaza corect pe soclu si limbuta aia de pe bec e in crestatura de pe soclu. Asta am patit si eu la Peugeot - stateau inclinate becurile si bateau aiurea. Verifica si reglajul faurilor de la butonul din interior.

      Comment


      • #4
        Stimabile, la becurile H4 cand se monteaza in far trebuie atentie marita .Se monteaza cu un piciorus in sus (ora 12) si doua spre baza(ora 5 si ora 7). Altfel vei roti degeaba rotita de reglaj farul va lumina in sus numai bun pentru speriat pasarile de prin copaci.
        Sandero Laureat 1.4 MPI

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru raspunsuri Cam la asta m-am gandit si eu, ca poate piciorusele alea 3 nu au intrat bine in locul lor. Eu le-am pus unde trebuie, dar poate s-au mai miscat dupa aceea cand am prins becul cu arcul? Cine stie. Ma mai uit maine dimineata. Totusi, mi-am pus intrebarea: picorusele alea 3 sunt amplasate la cate 120 grade unul fata de celalalt. In far exista trei locuri unde ele trebuie sa stea. Dar oare nu cumva conteaza care piciorus intra in care loc? altfel spus, nu cumva problema e ca becul H4 e rotit cu 120 sau 240 grade fata de pozitia recomandata? Probabil ca nu conteaza... dar cine stie...
          Andras
          http://bda-train-blog.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Iti place sa te scarpini la urechea stanga cu mana dreapta! Ti-am spus clar cum se monteaza corect becul in far. Pozitia lui conteaza asa ca fa bine si verifica daca e montat asa cum am scris mai sus. Vezi ca este si un tutorial despre schimbarea becului facut de Cristi U. din TM pe blogul lui tutorialelogan.ro
            Sandero Laureat 1.4 MPI

            Comment


            • #7
              Daca nu foloseste cu incredere ghidul asta:




              Sau cauta pe youtube ceva similar.

              Daca nu iti dau un citat din manualul Sandero: operatiunea poate fi dificila deci mergeti la un service autorizat Dacia. :-)))))))))))))

              * am citat din memorie ca m-a distrat chestia asta.

              Comment


              • #8
                sv03tbh, solutia era ascunsa in raspunsul tau Doua picioruse in jos, si una in sus, nu invers, cum era la mine. Altfel spus, H4-urile au baza din metal rotunda, in forma de cerc, dar pe o parte, cercul este taiat, deci are o parte dreapta. Ei, partea asta dreapta trebuie sa fie montata in partea de jos a farului, nu in partea de sus, cum era la mine. Se pare ca timp de 4 ani eu tot timpul montam becurile invers (le-am schimbat de mult ori, dar totdeauna gresit). M-am uitat astazi pe strada la un logan, ca sa pot confirma ca partea aceea dreapta intr-adevar trebuie sa stea in jos. Asa este. Faptul care m-a indus pe mine in eroare timp de 4 ani ( :P ) este ca soclul in care se monteaza are 3 deschizaturi mai mari dispuse la 120 grade unul fata de celalalt si 3 mai mici, intre cele mari, tot la 120 grade. Piciorusele becului H4 par sa se potriveasca si in deschizaturile mici, si in cele mari. Eu le puneam in cele mici, si astfel becul statea invers...

                Mersi pentru ajutor
                Andras
                http://bda-train-blog.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  esti culmea...dar nu ai observat ca mufa intra si ea invers? nu te uiti dupa cum s-a facut cuta la fire?
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    Pai mufa intra invers fara probleme Firele mie personal nu mi-au indicat nimic... Asta e, daca ceva se poate monta undeva invers, cu siguranta se va gasi un utilizator, care va face montajul invers In cazul de fata am fost eu
                    Andras
                    http://bda-train-blog.blogspot.com/

                    Comment


                    • #11
                      Daca mai ai nevoie de ajuor la masina eu te ajut cu placere. Doar suntem din acelasi oras. Suntem si noi 3 clujeni activi pe forum. Putem sa ne ajutam intre noi.

                      Comment


                      • #12
                        In situatia asta am fost si eu dar ,la mine becul era montat corect.Poti verifica foarte simplu doar privind farul comparativ cu celalalt (au acea oglinda mica sau ,,lingurita" la filamentul de faza scurta care trebuie si fie cu ,,causul" in sus).Problema este la ,,becuri"..Sunt strambe din fabrica.Din 3 becuri 2 bateau sus ,unul batea normal si credeti-ma ,stiu sa schimb un bec.A trebuit sa reglez farul ca sa rezolv problema.Ori pui becuri scumpe,de firma ori ieftine si reglezi.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SERGHEI View Post
                          In situatia asta am fost si eu dar ,la mine becul era montat corect.Poti verifica foarte simplu doar privind farul comparativ cu celalalt (au acea oglinda mica sau ,,lingurita" la filamentul de faza scurta care trebuie si fie cu ,,causul" in sus).Problema este la ,,becuri"..Sunt strambe din fabrica.Din 3 becuri 2 bateau sus ,unul batea normal si credeti-ma ,stiu sa schimb un bec.A trebuit sa reglez farul ca sa rezolv problema.Ori pui becuri scumpe,de firma ori ieftine si reglezi.
                          Sunt becuri cu 10 lei, sunt becuri cu 50 lei :-) La Peugeot becurile/farurile din fabrica m-au tinut 4 ani iar cele de acuma, cumparate din Romania mai ieftine, ma tin 6 luni....

                          Comment


                          • #14
                            Pe unele cutii cu becuri scrie, pe altele nu!
                            Inainte sa schimbi becul pui butonul de reglaj din masina pe 0.
                            Te uiti la becul pe care il scoti iar pe cel nou il montezi in aceeasi pozitie.

                            Daca nu ai facut toate astea, te opresti in primul service mai "decent" ii dai mesterului de la electrica 20 de lei si le regleaza el perfect.
                            Daca becurile sunt Made in Germany - nu sunt "strambe".
                            Daca le iei din piata, facute in Turcia sau China... e problema ta.
                            Pot fi si cele mai scumpe becuri, daca tragi si impingi de ele ca apucatu' dereglezi instalatia si tot la service ajungi.

                            @ascomp - ori ai o problemala instalatia electrica, un contact imperfect care face "figuri" in funtie de vreme, gropi... ori "ie becurili ieftine si proaste"!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by UrsBrun View Post
                              Pe unele cutii cu becuri scrie, pe altele nu!
                              Inainte sa schimbi becul pui butonul de reglaj din masina pe 0.
                              Te uiti la becul pe care il scoti iar pe cel nou il montezi in aceeasi pozitie.

                              Daca nu ai facut toate astea, te opresti in primul service mai "decent" ii dai mesterului de la electrica 20 de lei si le regleaza el perfect.
                              Daca becurile sunt Made in Germany - nu sunt "strambe".
                              Daca le iei din piata, facute in Turcia sau China... e problema ta.
                              Pot fi si cele mai scumpe becuri, daca tragi si impingi de ele ca apucatu' dereglezi instalatia si tot la service ajungi.

                              @ascomp - ori ai o problemala instalatia electrica, un contact imperfect care face "figuri" in funtie de vreme, gropi... ori "ie becurili ieftine si proaste"!
                              Nu iau becuri proaste ci becuri cu 12 lei :-)))))

                              Problema este ca daca iau un bec marca cu 50 lei si se arde tot in 6 luni?

                              PS: becurile de faza lunga si cele de la stopuri sunt cele din fabrica. Din 2004.
                              Si masina are 110 mii km. Deci instalatia electrica e OK. Mai ales ca masina porneste si singura.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google