Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Laureate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intr-un fel ai dreptate numai ca mocheta de care vorbesti este ieftina iar calitatea este precum pretul, poate sa intinda nea Gica pana ii ies ochii ca tot aiurea vine. Am spicuit cate ceva din site-ul indicat de tine, in chestiunea cu aeratoarele nu are dreptate. Aeroterma la zero intra aer, pai simplu, inchizi aeratoarele si ai scapat de problema. La sandero caldura pentru habitaclu (se incalzeste foarte repede) si dezaburirea geamurilor sunt punctele forte, am facut iarna cu ea si n-am avut nici cea mai mica problema, cu spatiu la stergatoare la fel, cred ca, conteaza inaltimea fiecaruia dar pentru mine este ok, scaunul la fel, eu unul ma simt confortabil, acum nu trebuie sa fie nici prea confortabil, risti sa te ia somnul . In sfarsit nu m-a convins cu nimic in afara de faptul ca motoarele diesel de pe sandero sunt economice si ca trebuie neaparat sa fac turul Romaniei .

    Comment


    • Ok marian, m-am incins, si nu pot lasa discutia asta deschisa....hai sa le luam pe rand, si sa spun cum ar fi fost ok Sandero din pct meu de vedere (ce ar fi trebuit schimbat cu costuri mici zic eu, costuri care ar fi urcat pretul ala de 8950 euro pentru un Laureate cu maxim 200 euro):

      1. oare cat costa un plastic din ala pus intre capota si stergatoare, ala pe care il gasiti si pe reno'uri din anii 70 - dacia a trantit stergatoarele direct pe tabla, si peste acel suport de plastic cat cat poa' sa coste 100 mii lei vechi ?

      2. oare cat costa sa puna dacia in portbagaj, dupa cheder, un plastic care sa acopere toata zona de jos unde se vede tabla si zici ca masina e facuta din "scratch" (ma refer la toata partea de jos) - pui ceva in portbagaj si freci tabla si se duce dreaq vopseaua - cat ar costa un plastic de asta, 200 mii lei vechi ?

      3. cat ar fi costat sa fixezi cuplele centurilor spate in bancheta, unde e sezutul, asa cum e si la amaratul de Symbol ? decupau lejer bancheta si fixau lejer cele 4 cuple ale centurilor

      4. ati incercat sa puneti in spate, pe laterale - nu in mijloc, un copil de 1,3 - 1,4 m inaltime si sa-i puneti centura ? o sa aveti o surpriza: centura ii vine peste gat si nu aveti cum sa o reglati - am incercat intr-o mie de feluri si nu se poate, deoarece aia de la reno' s-au gandit probabil ca in spate vor sta doar persoane care au peste 1,7m inaltime. Intrebare: oare cum se va simti copilul ala in caz de accident, cu centura care-i vine peste gat ? hmmm ?

      5. va place cum se vede modul cum e prinsa bancheta spate rabatabila ? chiar pe mijloc e decupata bancheta idiot in partea de jos si se vede si se simte acea bucata de metal de care e prinsa...nu va derajeaza ? pe mine unul ma irita, la nici o alta marca de masina nu am vazut sistemul asta

      6. oare ce e sub mocheta, in partea soferului ca atunci cand tii piciorul stang relaxat pe zona de langa pedala de ambreiaj, simti ca pe acolo trec ceva cabluri, ca locul nu e drept, se simte ceva sub mocheta....nici asta nu e o problema ? poate...dar pe mine unul ma irita la culme

      7. in partea din spate, in doua locuri, chiar sub luneta, a ramas clei din fabrica de la astia care au montat geamul si care poate fi luat jos doar cu o scobitoare, racai acolo, ca altfel se vede aiurea de tot.

      8. oare dacia o fi singura marca la care antena radio are 10m lungime ? asa au facut-o de lunga, parca te invita sa-ti pui rufele la agatat pe ea ? (oare mai prind posturi de radio daca o tai cu un flex la jumate ?)

      9. sistemul de ridicare a scaunului soferului - e cel mai imbecil sistem pe care l-am vazut in viata mea...decat sistemul ala (pe care am dat bani) mai bine fara, oricum si la minim, pozitia la volan e inalta.

      10. oare cat ar fi costat ca in loc de cele 2 tetiere spate "normale" sa fi montat tetiere tip virgula ? oare chiar asa mult ar fi costat, incat nu merita investitia ?

      11. chiar atat de aglomerat e bordul de 'jdemii de butoane incat trebuiau sa puna butonul de oglinzi electrice sub maneta de frana de mana ? nu puteau sa o puna pe undeva pe langa bricheta ?

      12. de ce se reflecta inelele aeratoarelor in oglinzi si cochilia bordului in parbriz cand e soare afara si bate din fata ?

      13. oare chiar atat de scump era sa monteze dacia 2 senzori de temperatura, unul exterior si unul interior cu afisaj pe computerul de bord ?

      14. roata de rezerva e pusa sub masina...e cumva masina off road si nu stiu eu ? ei au facut o oala sub masina si au montat roata acolo, nu puteau sa faca oala in masina si sa puna roata in masina ? costuri de productie ? sa fim seriosi...

      15. oare cat ar fi costat ca atunci cand sprituiesti parbrizul cu apa, sa porneasca si stergatoarele, si mai ales, atat de scump era ca sa monteze un sistem prin care apa care curge pe luneta sa nu mai curga in borcan, si astfel atunci cand dorim sa curatam luneta, sa nu mai fin nevoiti sa vedem cum stergatorul face o tura pe uscat pe luneta pana sa curga apa ?

      16. oare cat ar fi costat ca jos, in spatele scaunelor fata, sa fi montat cei de la dacia o placa de plastic, astfel incat pasagerii care urca in spate, sa nu-si frece pantofii de tapiteria scaunelor ci de acel plastic, care, stim cu totii, se curata ff usor ?

      17. oare cat ar fi costat ca acel plastic, pe care-l vedeti jos, si stanga si dreapta, unde e centura de siguranta, sa fi fost mai lung, sa zicem pe toata lungimea chederului, astfel incat, cei care urca in masina sa nu-si mai sprijine picioarele cu noroi/praf pe mocheta de langa cheder ?

      18. oare cat ar costa sa antifonezi masina din fabrica putin mai bine ?

      19. oare de ce la 1310-le vechi, dupa ce ploua afara (adica dupa ce se oprea ploaia) puteam deschide geamul fara sa-mi ploua(picure) in masina, iar la Sandero, picurii care se aduna pe chederul exterior, datorita inclinarii usii si a geamului inspre interior, cad toti pe portiera, in interior ?

      20. oare de ce la 1310 abia dupa 13 ani de functionare, intra mai greu in marsariere, iar la Sandero face figuri uneori, dupa doar 3 luni ? (ps. ambele cutii sunt nesincronizate pe marsariere)

      Ok, am obosit...dar asta nu inseamna ca am si terminat...
      Last edited by bunicuta; 27 September 2009, 20:21.

      Comment


      • mai adaug si eu ceva la sofer sub mocheta cred ca este zapezica...s-a distantat nitel mocheta in dreptul la sina de la scaun si se observa pe acolo...in rest cu exceptia punctului 11 sunt perfect de acord cu tine..a
        si mai am si eu ceva care ma enerveaza cel mai mult: modul de inchidere al oglinzilor

        Comment


        • bunicuta,chitziman mai opriti-va ca de continuati chiar asa sa punem(sandero) la zid si nu ne mai ramane decat gustul amar ca am ales sandero,mai trece omul in viata si de la EXTAZ LA AGONIE.Sunt lucruri marunte dar poate le remediem noi fara sa asteptam sa ne cheme dacia in service pt remedierea lor sau pt a mai pune ceva acolo unde trebuia de la bun inceput sa fie pus.

          Comment


          • Domne trebuie sa ma cinstesti pentru ca am avut rabdarea necesara sa-ti citesc tot postul . Pentru majoritatea punctelor erau usor de observat aproape toate deficientele de care amintesti pana sa cumparam masina si daca masina nu era pe gustul nostru am fi putut sa ne indreptam catre un alt constructor. Nu am facut-o pentru ca ne-ar fi costat mult mai mult, nu masina in sine cat costul de intretinere si reparatie. Este o vorba de care mai aducea cineva aminte ,, si cu .... in ... si cu sufletul in rai, nu se poate ,,. Daca ne uitam la preturile pentru plasticurile acelea de stepway care costa enorm ne dam seama cat costa orice nimic si daca ne mai uitam si la costul masinii 6890 este clar ca masina trebuie sa fie scoasa la un pret mai mic decat tot ce exista pe piata si care poate intra in concurenta cu sandero. Raman la parerea ca masina este foarte bine facuta, se comporta bine si isi merita toti banii.

            Comment


            • Eu sunt foarte multumit de ea. Am peste 12000 KM in 5 luni jumate. Isi merita banii.

              Comment


              • NOROC ca sunt mai multe brand-uri de masini.
                Eu nu-mi aduc aminte ca DACIA sa fi obligat pe cineva sa-i cumpere produsele.
                La fel nu imi aduc aminte ca DACIA sa fi restrictionat vanzarea masinilor, cum de altfel nici nu-mi aduc aminte ca DACIA sa fi interzis test-drive-ul atat in cadrul oficial sau apeland la cunostinte prieteni.
                Asa ca dragilor, vindeti-le si luati-va PASSAT TEDEI si GOLFURI si orice altceva decat DACIA.
                Nu zice nimeni, toti discutam si ne dam cu parerea dar daca nu va plac produsele Dacia vindeti-le si luati-va orice altceva ca nu va obliga nimeni sa "suferiti".
                Eu ma declar multumit de ce face si poate Sandero la pretul pe care l-am platit la achizite si o sa-l platesc pe intretinere.

                Comment


                • @Goane, sunt unele chestii la Sandero pe care le descoperi abia dupa ce cumperi masina, si pe care nu ai cum sa le vezi la un drive test.
                  Problema nu e Sandero, ci aia din fabrica, pe care-i doare undeva de calitatea asamblarii, asta-i problema.

                  Comment


                  • eu in 7 oct voi avea 6 luni de cind am masina, am 9600 km acum cu ea si sunt destul de dezamagit! sincer m-a fermecat la test drive dar, (am mai spus-o) daca aveam una sa conduc o saptamina maxim nu o mai luam. vin de pe dacia 1300, o bijuterie de 31 de ani, la care si acum ma gindesc si am condus multe alte masini in timp, dar nici una nu mi s-a parut asa "ciudata" dupa ce am descoperit-o si nici la nici una nu mi-a trebuit atit timp sa ma obisnuiesc cu ea. (e si o exceptie un ford courier 1,8D..ala era mai aiurea )
                    e drept ca din punct de vedere financiar a fost o alegere buna, e noua, dar ce folos ca primesti garantie pe ce iti recunoaste fabrica, sau esti la mina agentului local si ala face ce vrea sau daca are chef si te scoate din minti, am fost de 2 ori in service deja, iar cu 1000 euro in plus ma puteam reorienta categoric. cel mai tare ma dezamageste partea tehnica si ma intreb mereu cit o sa reziste in timp. ca aspect nu sunt pretentios, nu ma leg de plastice si alte lucruri marunte. insa chestiile astea cu tremuratul motorului,cu rulmentul de presiune, cu suieratul cutiei daca e motorul subturat, cu directia care se imprastie la fiecare curba si troncane tot mai tare la denivelari, cutia de viteze, electronica de cacao, vopseaua care se ia cu unghia daca nu esti atent, servo care biziie ca la autobuzele vechi si uzate la parcare, AC care perturba tot ce e sub capota si iti face masaj prin levierul schimbatorului la semafor, sunt lucruri care ma duc cu gindul la o masina facuta doar de dragul de a oferi o alernativa, o masina imbatrinita din punct de vedere tehnic si facuta din bucati, nu "dintr-o bucata" asa cum zicem noi in popor. e totusi o masina si iti faci treaba cu ea.

                    Comment


                    • Domne sunteti tipul de oameni care, decat sa le vand ceva mai bine il arunc, nu va suparati pt ca nu este un repros, este o constatare. Postul lui bunicuta l-am luat ca pe o gluma, majoritatea punctelor enumerate m-au facut sa zambesc, mai ales cel cu picuratul cand deschizi geamul , eu propun sa faca cei de la dacia o streasina la portiere. Ciomp descrie o masina de 20 de ani , dupa cum si spui ,,.o masina imbatrinita din punct de vedere tehnic,,, pai draga ciomp cand ai cumparat masina nu ai vazut ca este imbatranita tehnic ? Am inteles ca ai facut revizia si nu ti-au gasit niciun defect, cum este posibil sa nu-ti gaseasca niciun defect la cate probleme descrii in postul tau ? Probleme sunt ca la orice masina de pe piata sau apar si probleme de fabricatie ca la orice constructor, dar asta nu inseamna ca sandero sau loganul sunt masini proaste. Intrati pe forumul altor marci si o sa vedeti ca toti au nemultumiri indiferent de marca. Se vorbea de nea Gica de la fabrica, pai nea Gica este cam singurul din Romania care mai scoate ceva la export si care compenseaza imaginea proasta pe care o avem in tariile astea civilizate, tari care nu mai prididesc prin a ne ijosi ca pe ultimii oameni. Care este raspunsul nostru, le cumparam toate troacele si contribuim la bunastarea lor. Nu spun sa cumparam masina romaneasca cu orice pret dar la un pret si calitate egala sa cumparam masina facuta de nea Gica, daca ii este bine lui nea Gica ne este bine la toti. Inchei discutia pe acesta tema si spun foarte sincer, masina este foarte buna, din iunie 2008 si pana acum nu am pus decat benzina, nu tremura, nu scoate niciun zgomot, la 110-120 de km/h motorul se simte excelent, este comoda, incapatoare, cu un design deosebit, usor de intretinut/reparat si eu zic ca am facut cea mai buna alegere la banii de care am dispus.

                      Comment


                      • Draga Marian, eu nu vorbeam despre defectiuni majore, desi ma ingrijoreaza zgomotul pe care il avem la directie si acesta poate deveni o chestiune grava in timp. Nu stiu inca daca e din cauza lipsei acelei bari mult discutate, pe care idiotii din fabrica au scos-o si incerc sa ii dau de capat, dar, cu sau fara, nu mi se pare normal ca o masina la 9200 euro pret de catalog sa aibe asemenea probleme, la un ansamblu important, chiar vital dupa numai 2500-3000 km rulati...si aia cu atentie ca e masina personala si e noua.Am vazut ca si cei cu logan II se pling de zgomotele pe fata in casete sau unde or fi, asa ca ma pot linisti ca nu sunt singurul...nu?.
                        Am spus ca masina mi-a placut la testdrive, mi s-a parut robusta si numai buna pt Romania, desi motorul nu scoate performanta dar asta m-am comvins in timp ca e din cauza cutiei de viteze si m-am adaptat in consecinta (Revenind la ce e modern si la ce practica tinerii poate ii fac si eu mai incolo o re-mapare si oi fi mai multumit de cum se infige)
                        Am ales Sandero si pentru ca-ma repet- sunt mort dupa munte si ies foarte des in natura - si ,pentru ca fata de alte masini are garda putin mai mare si precum zici si tu pentru ca mi-a placut designul si are intra-devar capacitatea de a oferi spatiu si cit de cit confort.
                        Dezamagirile mele sunt legate de cum ajungi sa simti masina in timp ca sofer, lucru pe care nicidecum nu il poti constata la test-drive in cele 15-20 de minute de condus, sau cit te lasa baietii.Nu ma leg de chestiuni minore,desi sunt de acord ca o chestiune minora te poate scoate din minti, nu ma leg de consum, de eternii greierasi ci pur si simplu sunt unele chestiuni tehnice care au aparut dupa ce am cunoscut masina...si cum spuneam sunt anumite parti care nu lucreaza pe placul meu, sau cum ma asteptam. de ex zgomotul la ambreiaj l-am simtit din prima zi dar acum, in ciuda faptului ca se spune ca dispare la mine piticul ala din ambreiaj bate binisor si asta ma enerveaza, ma irita. Am asteptat 9600 km si tot nu a disparut si nu va dispare niciodata...sunt convins...aa iertati-ma va dispare pt ca nu ii mai acordam atentie..sau il acopera altele dupa ce masina cistiga ani.
                        Unele poate ca tin si de izolarea fonica a masinii si a-propos de acustica auzi cam tot ce se intimpla sub capota, oricit de mic ar fi zgomotul. .
                        Un atu major insa
                        este sistemul de frinare, pe care l-am folosit si in conditii extreme la 120 km/h in depasire am frinat brusc
                        si mi-a intrat ABS si masina frineaza foarte bine si cel mai important pastreaza traiectoria.
                        De mers in service am mers pentru ceva care ma deranja deja foarte tare, am descris problema cu zgomotele pe fata si s-a dovedit ca imi freca scutul motor pe bratul de sustinere al motorului. A trebuit sa merg de 2 ori, sa imi faca aia fata bucati si sa ma aleg cu alte probleme dupa aceea, pe care nu le mai enumar aici.
                        Cam aste e cu Laureate si cum o percep eu. Faptul ca am crezut ca cel putin 2 ani nu merg decit la revizii nu s-a adeverit!

                        Comment


                        • Originally posted by manic_user View Post
                          @ ovimacher
                          Gama de produse Renault oferite prin AUTOMOBILE DACIA SA sunt produse low-cost, aşa le denumeşte firma Renault.

                          Vrei ceva mai bun, mai fiabil, mai performant, bagă banul, colegule! PUNCT!
                          low-cost la 9000 de euro?!
                          Eu nu reporsez firmei Renault ca in banii astia nu mi-au pus un motor dublu v de 150CP, incalzire in scaune , oglinzi exterioare destepte care se muta odata cu schimbarea pozitiei soferului, comenzi pe volan sau dvd-uri in scaune .Eu le reprosez, exact ca Bunicutza lucruri care in aceeasi bani sau cu un cost extrem de mic se puteau face fara sa intre in categoria masinilor middle-cost.Lucruri care odata facute, faceau din masina asta poate cea mai buna masina in categoria ei si eram toti multumiti.Ce draq ma ei nu au testat masina asta inainte de a o scoate pe piata??
                          Dar dupa cum bine spuneau unii, nu iti poti da seama de toate chestiile la drive test.
                          Si inca ceva.Se pune problema ca in banii astia ai dotari care la alte marci in aceeasi bani nu le gaseai.Ce dotari??..computer de bord care arata numai tampenii(cum era sa imi dau seama de asta apropo la drive test?),unde mai pun ca nici macar un senzor de temperatura nu ai pe el,reglare scaun pe inaltime(hmmm cred ca glumiti),cd+mp3 (comparati acel cd la aceeasi bani cu alt cd de pe alta masina), geamuri electrice fata (butoanele is puse aiurea)si alte dotari care fata de aceleasi dotari de la alte marci sunt clar sub ele !

                          Si le mai reprosez faptul ca ccea ce trebuiau sa faca, adica pt ce eu am platit , sunt facute in multe locuri de mantuiala, ca la romani.Eu is ferm convins ca daciile ce merg afara nu au aceleasi probleme pe care le avem noi, sunt facute mai cu..bun simt.!

                          Comment


                          • Da si uite asa incepe mirajul post decembrist ca si cu Daciile 1310 vandute in Ungaria care cica erau mai bune si erau la mare cautare pe la noi...Of Of, mai mai

                            Comment


                            • @hai sa fiu putin off topic
                              Nu era un miraj era o realitate .Eu stau la 30km de unguri si am prins perioada aia de care zici tu cu varf si indesat si iti garantez ca erau mai bune da stii dc??..pt simplu motiv ca erau mai bine intretinute , pt ca ungurii aveau autostrazi si drumuri mai bune cu muuuult inainte ca noi sa fi vazut o autostrada adevarata(nu vorbesc de aia bucuresti pitesti ca aia e o umbra de autostrada) si un drum calumea asfaltat nu plin de gropi ca dupa bombardament.Am avut un prieten care si-a luat de la unguri cu 1000 de marci o dacie din '84 daca mai tin eu bine minte si eu pe vremea aia aveam o dacie din '93...A mea trosnea din toate incheiaturile plus ca aveam mecanic la ea atatea probleme avea(nu reparam una ca se strica alta era un perpetuum mobile constant),a lui mergea frumos lin iar motorul "renault" torcea frumos..a circulat vreo 3 ani cu ea pe urma i-a dato la tacsu care si acum mai circula cu ea iti vine sau nu sa crezi.(si din cate imi aduc aminte ii facuse omu o capitala)

                              Si inca o povestioara, taicameu lucra la fabrica de vagoane din arad si tin minte ca odata faceau vagoane de marfa pt nemti.Cand a fost gata comanda , adica cand au terminat vagoanele comandate de nemti, au trimis aia ctc-istii(control tehnic de calitate) si iua pus aia pe romani sa revospseasca toate vagoanele , dar faza buna ca vopsitorii nostrii (care vopsisera poate sute de vagoane pana atunci) nu stiau ce draq au vazut aia bine ca nu era bine vopsit.Dupa 1 sapt au venit nemtii cu scule si vopsitori de la ei si au vopsit aia vagoanele nemteste ca romanii nostrii nu stiau cum trebuie vopsit un vagon de marfa...si ce daca e vagon de marfa trebuie vopsit calumea nu doar aruncata vopsea pe el ca dupa 1 luna sa arate ca toate vagoanele noastre de marfa care circula pe la noi!!.

                              Comment


                              • aveti dreptate fiecare in felul lui..eu dupa revizia de ieri....(cititi!) cred ca o sa merg cu muzica tare in masura in care pot..sa mai aud si salvarile astea din bucuresti, pentru ca azi de dimineata aparut un zgomot cand pun frana..nu mereu..sau la viraj..a scartait..mama naibii..in fine per ansamblu la banii dati pe ea..is multumuit.
                                Ceea ce ma dispera e treaba cu service-urile..Ma intreb oare de ce naiba nu au facut service cum sunt de exemplu la telecomunicatii..magazine..reprezentanta si dealeri.

                                Sa fi fost un service DACIA.."original" .Stiu ca e ingineru dacotec..care mai face una alta..dar totusi..ma duc in service cu una si vin cu alta..

                                A si inca ceva...asteptam masinile alea din filmele SF...fara roti
                                Last edited by chitziman; 30 September 2009, 12:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google