Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Laureate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salve all,
    azi mi-am luat si eu masina in primire un Laureate 1,4 blue marine si pana acum sunt multumit de ea, si asta pt ca din start sunt extrem de constient ca nu e "masina straina" cu care suntem toti obisnuiti dar si banii dati pe ea nu sunt tot aceeasi chiar daca unii se plang ca e cam scumpa.
    Dar ca orice om as avea niste doleante:
    -Culoarea si forma consolii centrale , ma refer la griul deschis" putea fi gandita astfel , pt ca normal ca piciorul drept il tii cam tot timpul sprijinit de consola(poate femeile nu il tin si cu timpul se va duce culoare din zona unde sta sprijinit piciorul.
    -la fel si cu vopseaua de pe manerele interioare cat si exterioare, mai bine lasau negru...app de asta am vazut un aveo vechi de vreo 1 an care are la fel zone cu gri si toate sunt sterse si arata foarte urat.
    -scaunele lasa de dorit atat ca design cat si ca confort,prea inalte(puteau fi cu 2 cm mai jos mai ales ca pot fi ridicate pe inaltime), patratoase si inguste.plus ca daca vrei sa il pui pe orizontala o sa te cam doara mainile
    -butoanele de pe consola sunt deprimante rau.Chiar nu au gasit cei de la Renault un alt model de plansa de butoane , numai alea vechi de 20 ani?
    -ambreiaj moale si prinde prea sus.
    -schimbatorul prea aproape de consola, daca vrei sa si fumezi si sa scrumezi e cam incomod.(deja am si ars un buton depe consola cu tigara ca am schimbat viteza cu tigara in mana, asta ar fi un semn ca e prea aproape
    -semnalizarea stanga dreapta, avarii pe bord e una si aceeasi, practic nu vezi pe bord cand e la dreapta sau cand e la stg), nu ca tu nu ar trebuii sa stii in ce directie ai semnalizat ca doar esti sofer, dar de multe ori in trafic mai uiti semnalizatorul blocat pe o directie, mai ales ca nu isi revine la indreptarea volanului, dar totusi puteau pune stg-dreapta.
    -chederele de la usi sunt cam stramb puse, in valuri(ma gandesc sa iau un ciocan de lemn si sa le mai indrept eu)

    Astea de fapt sunt "detalii" la o masina , dar aceste detalii fac un intreg mai ales ca nu conteaza prea multla pretul final al masinii.

    In rest e ok , sunt un sofer calm nu sunt genul de sofer "sportiv"..ma rog, am fost candva cand eram si eu mai tanar:P,dar acum , zic eu, sunt sofer de automobil nu de curse, si de aceea sper ca masina sa ma tina cat mai mult.

    Comment


    • 1. arata-mi tu un bord in casa s-a dus culoarea ca ai stat cu genunchiul sprijinit pe el.
      2. ambreiajul ti-l reglezi tu cum vrei. e de ajuns sa te duci la dealer sa ii spui ca nu iti convine. oricum dupa prima revizie ti-l vor strange ei obligatoriu.
      3. manerele si cam tot ce e vopsit in gri deschis face tot deliciul interiorului. daca se putea ar fi trebuit sa puna insertii din lemn
      4. legat de semnalizare...=)) =)) no coment !!!nu credeam ca isi pune cineva problema asta.
      cu toate celelalte lucruri sunt de acord.puteau sa le faca mai frumoase dar ce sa le ceri...cand ei nu au pus bara stabilizatoare si discuri ventilate pe o masina fabricata in 2009. asta e de ras.
      -fara-

      Comment


      • sa o stapanesti sanatos....mai vedem dupa 6 mii 7 mii...

        si inca ceva aceeasi culoare am si eu si e nasol cu praful..hihihi

        Comment


        • @spanu, culoarea de pe consola din dreptul piciorului o sa se duca ca vrei tu sau ca nu vrei atata timp cat este o vopsea de care tot timpul se sprijina ceva.Imagineaza-ti un mouse, e cel mai simplu exemplu care imi vine acum in minte, dupa un timp se vad urmele degetelor pe el.
          Nu am vrut sa fiu carcotas, am spus ca este la urma urmei un detaliu, dar care putea fi luat in seama atata timp cat au oameni care numai asta fac toata ziua si nu costa o avere, poate era chiar mai ieftin.Plus la manerele interioare, acolo unde pui mana sa deschizi usa , o sa fie la fel.Nu strica cu nimic designul interior daca nu erau manerele cromate(ma refer la locul de unde deschizi usa nu la toata partea cromata).

          -ambreiajul e facut pt oameni sub 1.70(probabil ca francezii sunt mai micuti
          -cat despre semnalizare, da, aici am fost carcotas:P....dar hai zi sa te aud, asa e ca statea mai bine cu o sageata stanga si una dreapta cb-ului?

          @chitziman culoarea a fost alegerea femeii..eu i-am zis:eu aleg modelul tu alegi culoarea si ea a fost de acord, asa ca nu am zis nici "tic" la alegerea ei

          Comment


          • sa o ia naiba de masina ca imi vina sa ii dau foc. cat am iubit-o eu si cat am investit in ea(numai in sistemul audio am bagat 20 milioane-vezi my ride amanta mea). dar acum sunt suparat tare. am trecut peste faptul ca lipsea bara stabilizatoare, dar am condus sapt trecuta un sandero cu bara. alta viata iar colac peste pupaza am descoperit lipsa discurilor ventilate. ceea ce m-a enervat tare pentru ca sunt un vitezoman si am nevoie de frane.

            dar...am vazut un volvo din 1990 toamna...hidramat, cu discuri ventilata fata/spate, cb, si toate sistemele pe care astia de la dacia daca le vor pune iti vor cere udneva la 30 000 de euroi. am ramas cu un gust amar. daca as mai avea acum 9300 de euro cat am dat pe ea....

            p.s. te mai uiti la sagetile de semnalizare ca lipsesc...cand tu nu ai niste elemente de siguranta destul de importante?!!!
            -fara-

            Comment


            • Sper sa nu am aceeasi senzatie si eu dupa cateva luni, mai ales ca vin de la un Tico cu 198000 km la bord la care nu am schimbat decat consumabile si capetele de planetara fata in fix 10 ani.


              P.S stiu ca iti pare rau , la fel cum mi-a parut s imie la exact 1 zi dupa ce am facut comanda si am platit avans am vazut oferta Fabia Avantaj la exact banii care i-am dat eu pe Laureate(bine,alte dotari alt motor), dar dupa cum spunea raposatul MJ "this is it" si ne multumim cu ce avem.
              Nu o sa murim acuma din cauza unei masini, la urma urmei ;)

              Comment


              • o sa murim ca traim in Romania si nu ne numaram printre cei care la o partida de poker pun la bataie cate un logan(erau 2 fotbalisti care facusera pariu: cine da gol primeste un logan de la celalalt)adica ceva de genul...ovimacher hai in oras ca dau eu o bere.
                respect. si... sa o stapanesti sanatos!!!
                -fara-

                Comment


                • MS de urari, as veni dar nush cum conduc pe urma 300 km baut:P(in 10 ani o data am avut carnetu' suspendat dar si atunci urmarit prin oras de gogosari ca in filme...ehh tineretea fosta candva

                  Oricum , o surpriza a fost pt mine cand dealeru mi-a dat gratis capace de roti si covorase originale Sandero...pt asta un mare PLUS pt dealer.

                  Comment


                  • imputitii din slatina de la macauto nici macar aparatori de noroi nu au vrut sa imi dea. si le-am cerut ...le-am zis ca eu ce beneficii am daca imi iau masina de la ei? raspuns: o sampanie...
                    -fara-

                    Comment


                    • Colegule ovimacher, daca aveam atat de multe nemultumiri fata de sandero precum cele mentionate de tine sigur n-o cumparam. Pana la urma te atrage ceva la masina asta daca tot ai cumparato ?
                      Draga Spanu la o masina mai conteaza si cum mergi cu ea, daca iei toate bordurile si toate gropile cu viteza, poate sa fie facuta si din titan ca tot se dezmembreaza.

                      Comment


                      • Marian,masinuta imi place pt banii ceruti .Eu doar am enumerat unele aspecte care puteau fi facute mai bine la acelasi cost sau cel putin la unul f apropiat de cel actual.
                        Probabil ca cei de la Dacia au "memorat" deja prin vocea clientului telefonic cat si prin viu grai multe din aspectele care au nemultumit si nemultumesc clientii , si sa speram ca la urmatoarele masini aceste lucruri sa fie cat mai bine gandite , nu neaparat facute , ca aia ridica costul masinii, ci gandite .
                        Se stie ca oriunde in lume multe produse, ca or fi ele masini, ca e software, ca e imbracaminte sau ingrasaminte, se imbunatatesc calitativ si nu neaparat ridicand costurile , datorita in primul rand impactului avut asupra clientilor si feedbackului lor negativ si apoi in urma sugestiilor a celor care au folosit produsul.

                        Comment


                        • @ ovimacher
                          Gama de produse Renault oferite prin AUTOMOBILE DACIA SA sunt produse low-cost, aşa le denumeşte firma Renault.

                          Vrei ceva mai bun, mai fiabil, mai performant, bagă banul, colegule! PUNCT!
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • @manic, imi pare rau, dar nu pot fi de acord cu tine
                            ok, si pe mine ma enerveaza ca astia de la dacia o tot dau inainte cu faptul ca dacia e un brand "low cost", dar asta nu inseamna ca masina trebuie sa vina din fabrica cu chederele montate aiurea, sau cu lama stergatorului stanga mai scurt si sa loveasca in capota, sau (in cazul meu) cu 3 puncte in portbagaj - langa incuietoarea portbagajului cu vopseaua sarita dupa o saptamana de la achizitie - si asta pentru ca un idiot din fabrica nu a curatat tabla inainte de a vopsi masina (sub vopsea erau cateva firicele de praf care practic au sarit vopseaua), cu mocheta prinsa in dorul lelii sub bord (uitati-va si vedeti ca nu e prinsa ok)...ehe, si inca multe alte chestii pe care nu aveam cum sa le observ cand am luat masina - de le stiam pe toate, poate nu mai luam nimic si ramaneam cu vechea 1310.
                            Nu ma intelegeti gresit - am avut noroc cu masina (sa ne amintim de TheOne) nu a venit cu defecte de fabricatie, pe 4 octombrie face 4 luni si am in bord ~ 3200 km....fara probleme tehnice, DAR finisajele si unele materiale folosite, doamne, sunt execrabile.
                            Tapiteria e oribila, se pune praful, scamele, e subtire....plasticul care imbraca volanul e oribil, mocheta prea subtire si nu are deloc rol de antifonare.
                            Scaunele sunt prea inaltate desi stau cu scaunul soferului la minim, tapiteria scaunului soferului se freaca de plasticul lateral (ala de langa frana de mana) si scartaie (noroc ca scartaie doar cand ma asez in scaun, nu si in timpul mersului)
                            Inca o chestie oribila: cand e soare mai puternic afara se reflecta in parbriz cochilia bordului (aia care acopera ceasurile din bord) si mai ales, inelele aeratoarelor se reflecta in oglinzile retrovizoare si asta incomodeaza.
                            Mai vreti ? Ca mai am ce sa reprosez masinii.

                            ps. @ovimacher, Fabia sta mult mai bine ca Sandero la finisare, dar aia la oferta de 7990 euro, are un motor, scuze, dar ala nu prea e motor 1.2 3 cilindri 6 supape 60 CP (cu 3 oameni in masina, motorul ala isi da duhul - am fost la drive test cu o Fabia cu motorul de 70 CP eram 3 pers in masina si abia tragea motorul)

                            Comment


                            • Drept sa spun venind de pe 1310 aveam ceva mustrari de constiinta tot spunand ca masina este foarte buna si isi merita toti banii, dar cum colegul bunicuta vine tot de pe 1310 si are atatea critici, dorm ceva mai linistit . Deci ce poti spune despre o masina care porneste la sfert si in care bagi decat benzina, ca este o masina buna. Inca nu scartaie, nu bate, nu imi cad oglinzile, nu s-a deteriorat materialul de pe volan sau de pe schimbatorul de viteze, usile si geamurile se inchid bine, are linie, niciun punct de rugina, deci nu am decat cuvinte de lauda despre acesta masina. Bunicuta, sa nu ramai cu impresia ca iti combat mesajul, fiecare are opinia sa si o respect.

                              Comment


                              • Originally posted by marian66v View Post
                                Deci ce poti spune despre o masina care porneste la sfert si in care bagi decat benzina, ca este o masina buna. Inca nu scartaie, nu bate, nu imi cad oglinzile, nu s-a deteriorat materialul de pe volan sau de pe schimbatorul de viteze, usile si geamurile se inchid bine, are linie...
                                Pai idem si la mine, cu tot ce ai spus tu mai sus, insa cand dau telefon sau mail la VC si le spun ca de noua aia din fabrica au uitat sa-mi monteze 3 bucati de cauciuc sub portiere (pe unde se scurge ceara din usi) sau ca mocheta nu e intinsa bine in stanga fata...etc. astia de la VC imi spun sec: "e o masina low cost" ori prin low cost eu tre sa inteleg ca mocheta se poate monta oricum sau poate ca mocheta nu e de aceeasi calitate ca si la o masina din clasa premium ?
                                Intelegeti diferenta ? Aici e problema...astia de la dacia cred ca daca masina e "ieftina" isi pot permite sa o vanda oricum. Ok, inteleg ca plasticul nu e la aceeasi calitate cu cel de pe un Golf 6, dar nene, daca plasticul ala vine prins in 3 suruburi, tu nu-mi vinde mie masina cu plasticul ala prins doar in 1-2 suruburi, ca nea' Gica din fabrica a uitat, sau l-a durut un c_r de client.
                                Asta e frustrant, daca ar fi mai atent finisata, chiar ar fi o masina buna.
                                ps. intrati pe drive-test.ro si cititi un drive test cu Sandero diesel prin tara si o sa vedeti ce reprosuri ii face autorul masinii.(chiar spunea omul, ca daca ar fi puse la punct cateva lucruri, Sandero chiar ar fi o masina excelenta)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google