Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Laureate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doar una are butoane pt inchidere/deschidere.
    Daca insa o sa pui alarma o sa primesti doua telecomenzi cu care o sa poti inchide/deschide masina.
    Last edited by Goan; 4 June 2009, 08:42.

    Comment


    • Mersic...da o sa pun alarma si o sa am doua telecomenzi care vor fi pe post de breloc la chei...dar ma gandeam ce teapa sunt alarmele alea cu actionare din cheie.
      La alea dupa ce ca dezactivarea alarmei inseamna descuierea masinii mai ai si o singura comanda...si ca sa fie tacam complet "bate" cat bate cheia masinii adica vreo 15m...deci exclus sa opresti alarma de pe balcon daca stai ceva mai sus.

      Bafta!

      ps. iar o sa am discutii....cine i-a cheia cu butoane
      pps. alarma este un eaglemaster MF-100 ...nu e cine stie ce...dar stie sa faca ce vroiam eu sa faca.
      Bafta!

      Comment


      • Alarmele pe cheie sunt mai ieftine, dar este foarte adevarat ca este mai greu de lucrat cu ele.
        Alarma cu telecomanda ofera functionalitati:
        -Cautare in parcare
        -Activare/Dezactivare silentioasa
        -Panica
        EagleMaster este o marca destul de ok, ieftina si compatibila Dacia.

        Comment


        • Pai alarma pe cheie oferita de dealer e doar 500ron...pe cand pe eagle master asta am dat 150.

          Deci si mai buna si mai ieftina. E adevarat ca mai e montajul vreo 2 ore deci inca vreo150...dar tot mai ieftin ies...si da am acele functii pe care le-ai enumerat.

          Bafta!
          Bafta!

          Comment


          • Hai seara buna .
            Am si eu 2 intrebari :

            1.Ce fac acele centuri cu limitator de efort fata de cele normale ? Au toate laureatele acum asa ceva sau trebui insitat la dealer sa aibe ?

            2.Cum este AC-ul ... doar buton de pornire sau se poate regal si intensitatea lui .. ceva display/temperaturi? Este efectiv ? Face fata ?

            Multumesc anticipat .

            Comment


            • 1. Centuri de siguranţă faţă pretensionate reglabile pe înălţime şi pirotehnice
              Tetiere faţă fixe generaţie nouă
              *disponibil în serie dacă se alege şi opţiunea Airbaguri laterale
              Se blocheza la efort si nu iti dau voie sa aluneci in scaun.

              2. AC-ul are buton de pornit oprit, iar directia si intensitatea le reglezi de la butoanele de ventilare.
              Stai linistit ca face fata foarte bine AC-ul pe treptele 1 si 2.

              Am atasat o poza cu panoul de control pentru Sandero Laureate in care se vede totul foarte clar.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by nasumic View Post
                Hai seara buna .
                Am si eu 2 intrebari :

                1.Ce fac acele centuri cu limitator de efort fata de cele normale ? Au toate laureatele acum asa ceva sau trebui insitat la dealer sa aibe ?

                2.Cum este AC-ul ... doar buton de pornire sau se poate regal si intensitatea lui .. ceva display/temperaturi? Este efectiv ? Face fata ?

                Multumesc anticipat .
                2. AC-ul face fata foarte bine. E adevarat ca reglarea temperaturii se face prin "amestecarea" fluxului de aer rece cu cel de aer cald, si e la fel de adevart ca nu exista un display cy temperatura...etc. In alta oridine de idei era cam greu la pretul asta sa ai ac automat...tu sa setezi 24grade si restul sa faca el.
                Bafta!

                Comment


                • asa este..era foarte greu sa introduca un display pentru asa ceva....ar fi costat masina cu peste 1000 de euro in plus.

                  Comment


                  • O amarata de temeratura puteau afisa pe displayul CP-ului . NU tebuie climatronic . Am fost intamplator cu un logan disel acu 2 zile ce avea AC si m-a convins ca e destul de bun ..

                    Comment


                    • Amărâta de temperatură din habitaclu se poate obţine de la cel mai amărât termometru, pe care ţi-l cumperi la cel mai amărât preţ, din cel mai amărât de hipermarket.
                      Mama proştilor este mereu gravidă!

                      Comment


                      • ...si as completa ca la cea mai amarata zi cu 35de grade afara, in masina se fac peste 60 iar amaratul ala de termometru se innegreste si se deformeaza...
                        si realizezi ca nu e tocmai bun un amarat de termometru...iar ca unu mai bun e mai scump...etc...
                        Bafta!

                        Comment


                        • ...iar dacă îţi doreşti neapărat un termometru isteţ şi ieftin, cauţi pe net, de pildă pe www.okazii.ro, eşti răbdător şi la un moment dat vei cumpăra 2 (două) termometre digitale cu senzori IN/OUT cu 40 RON amândouă, unul pentru casă şi unul pentru maşină, ca cel din imaginea de mai jos (din comoditate l-am fotografiat pe cel din casă):
                          Attached Files
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • exact d'asta am avut in solenza...luat din carfour cu vreo 30ron...si dupa 2 saptamani n-a mai aratat decat juma de cifre. L-am desfacut si am constatat ca placuta cu circuitele s-a deformat din cauza caldurii si nu mai preseaza cum trebuie pe banda aia de la LCD...astfel ca nu se vade decat partea de jos de la fiecare cifra...
                            Bafta!

                            Comment


                            • La laureatul meu singurul termometru sunt eu,imi trebuie temperatura mai scazuta ii dau drumu la AC si pe treapta mai mare iar cand s-a racit prea mult il fixez pe o treapta mai mica si gata .Acuma ar fi fost bine sa ai acel termometru pe masina din fabrica dar zic eu ca numai in situatia cand aveai clima automat .

                              Comment


                              • Nu tine de clima, pe Symbol, cu aer conditionat manual, exista termometru in displayul central. Se putea pune, si era destul de folositor, dar nu cred ca e nicio tragedie daca nu exista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google