Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ambiance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adu71 View Post
    Se vehiculeaza ideea ca primele loturi de Sandero ar fii si cele mai reusite.
    Pe de alta parte, sa nu uitam ca primele loturi de Logan au fost rechemate anul
    trecut din cauza ruginei sau altele.....
    .
    Hmm in legatura cu ce spui tu, eu am stat putin si m-am gandit, plus am un coleg la scoala (sunt profesor) care are Logan cumparat chiar in prima saptamana cand a fost produs si mi-o zis ca la ultima verificare nu i-au gasit pe sub masina nici urma de rugina. Acuma cu ideea asta cum ca primele loturi de Sandero vor fi bune si restul nu, ma cam indoiesc, de ce ?
    Simplu:in 2004 capacitatea de productie a fabricii de la Mioveni era redusa, de unde rezulta ca si masinile stateau pe linia de productie mai mult timp, deci muncitorii au avut timp efectiv sa se ocupe de ele mai in detaliu, acum, incepand cu 2007, liniile de productie si-au marit capacitatea au aparut modele noi, cererea e foarte mare inclusiv pe pietele europene unde cresterile sunt importante +117% vanzari in Germania de Logan MCV - am citit intr-un studiu, rezulta ca la peste 60 masini / ora construite...e posibil ca muncitorii care trebuie sa faca finisajele, sa degreseze zonele de risc la rugina, nu mai au acelasi timp ca acum 4 ani, totul merge pe banda rulanta, si nu la relanti...de unde si eventualele scapari si probleme ale masinilor (si asta se intampla si la Fiat, Ford...etc.)
    Parerea mea...

    Comment


    • #17
      Pe aceeasi logica inseamna ca odata cu marirea productiei din acest an si de la anul, va scadea si mai mult timpul in care muncitorul se ocupa de masina.
      Sa nu uitam totusi ca marirea productiei nu s-a facut asa, pur si simplu la ordin; au avut loc niste investitii, a crescut numarul de salariati. Exista si mai multa experienta ca acum 4 ani. Totul e relativ... din pacate achizitionarea unei Dacii a ramas tot chestie de noroc.

      Comment


      • #18
        A, evident ca cei de la Reno' au marit capacitatea de productie si numarul de angajati, dar la fel am citit undeva ca Dacia nu poate produce in momentul de fata pe cat ar putea sa vanda !!! Ori eu cred ca se forteaza putin treaba in fabrica pentru a da randament maxim.
        Ar fi bine daca ar fi cineva pe forum care ar lucra la Mioveni sa ne spuna cum sta treaba pe acolo !

        Comment


        • #19
          Originally posted by bunicuta View Post
          Hmm in legatura cu ce spui tu, eu am stat putin si m-am gandit, plus am un coleg la scoala (sunt profesor) care are Logan cumparat chiar in prima saptamana cand a fost produs si mi-o zis ca la ultima verificare nu i-au gasit pe sub masina nici urma de rugina. Acuma cu ideea asta cum ca primele loturi de Sandero vor fi bune si restul nu, ma cam indoiesc, de ce ?
          Simplu:in 2004 capacitatea de productie a fabricii de la Mioveni era redusa, de unde rezulta ca si masinile stateau pe linia de productie mai mult timp, deci muncitorii au avut timp efectiv sa se ocupe de ele mai in detaliu, acum, incepand cu 2007, liniile de productie si-au marit capacitatea au aparut modele noi, cererea e foarte mare inclusiv pe pietele europene unde cresterile sunt importante +117% vanzari in Germania de Logan MCV - am citit intr-un studiu, rezulta ca la peste 60 masini / ora construite...e posibil ca muncitorii care trebuie sa faca finisajele, sa degreseze zonele de risc la rugina, nu mai au acelasi timp ca acum 4 ani, totul merge pe banda rulanta, si nu la relanti...de unde si eventualele scapari si probleme ale masinilor (si asta se intampla si la Fiat, Ford...etc.)
          Parerea mea...
          Multumesc...o sa mai astept.....probabil ai dreptate.

          Comment


          • #20
            In acelasi timp, nu cred ca isi pot permite sa scada din calitate. Ar pierde din cererea aia de care vorbesti tu.
            Totusi Loganurile nu au avut probleme majore, care sa intre in cartile de istorie, deci nu m-am hazardat atunci cand am zis de calitate la Dacia. In afara de rugina, dar cu asta suntem obisnuiti.
            Restul sunt chestiuni minore, de detaliu, dar foarte enervante. Oricum, mai bine decat sa-ti pice directia, sau suspensia sau transmisia.

            LE: eu nu mai astept, am nevoie de masina vara asta.

            Comment


            • #21
              Da, corect: deocamdata problemele Logan-lui nu au intrat in "cartea de istorie", dat fiind faptul ca este "brand new" pe piata....

              PS: Si eu am nevoie vara asta de o masina si sper sa imi accepte Dacia din '98
              la programul "rabla"...daca nu, singura solutie este un Opel Astra second-hand
              ....ma intreb insa daca este mare diferenta de pret intre piese de schimb (sau intretinere) : Opel Astra vs Dacia ...Multumesc.
              Last edited by Stefan; 6 May 2008, 19:23. Reason: nu cita postul anterior

              Comment


              • #22
                Citeste la Topicul dedicat Programului Rabla: masina trebuie sa aiba o vechime de 12 ani. Deci Dacia ta nu se incadreaza din pacate.
                In ceea ce priveste preturile de intretinere la Astra, pot sa vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca am un prieten ce a detinut unul pana acu o saptamana. L-a tinut 2 ani, si probleme serioase nu a avut. (second hand am uitat sa zic)
                Piesele nu trebuie sa fie de origine asa ca sunt ieftine si alea. Consumul - excelent.
                Totusi parca nu se compara cu a avea o masina noua, cu garantie si liniste sufleteasca.

                Comment


                • #23
                  stefan,
                  sunt in aceeasi situatie ca tine! ;)

                  bunicuta,
                  logica asta ma face sa cred ca toate mercedesurile de exemplu, care au productie de peste 350.000 unitati pe an ar trebui sa fie cam prost facute, pentru ca stau putin timp pe linia de productie... ;) e insa amuzant asa, ca ipoteza de lucru...
                  eu cred ca acum situatia e diferita, si primele vor fi cam la fel de bune/proaste ca cele de peste un an.

                  Comment


                  • #24
                    Ha, ha...nu compara Mercedes cu Logan, masinile lor se fac la modul exclusivist, pana si cele mai low entry gen A Classe.
                    Eu imi mentin parerea: atunci cand faci masini (o masina are in componenta cante mii de subansamle) pe banda rulanta, e normal sa existe scapari, deoarece nu e produsa 100% de roboti inteligenti.

                    Comment


                    • #25
                      dar oricum dacia produce masini foarte bune si s-a vazut in timp am un prieten care are un logan din 2005-2006 si absolut nimic nu s-a stricat si a mers cu el pe drumuri de tara

                      Comment


                      • #26
                        Va rog sa nu deviati de la subiect!
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          scuze... era o intrebare retorica... oricum, greva de la Mioveni se pare ca
                          mai decaleaza lansarea Sandero (as per staff-ul de la Dacia - Stefanesti ).

                          Stiti daca exista o data fixa a lansarii? sau se asteapta (cred) definitivarea "TAXEI AUTO"??? O zi buna.
                          Last edited by Stefan; 11 May 2008, 18:41. Reason: Nu mai cita postul anterior

                          Comment


                          • #28
                            in iunie se va comercializa

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc, o sa astept pt un drive test ! O zi buna !

                              Nu cita postul anterior
                              Last edited by Stefan; 14 May 2008, 15:40.

                              Comment


                              • #30
                                toti asteptam acel moment si parca cu cat se apropie evenimentul cu atat sunt mai nerabdator

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google