Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Turatii si turatii...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pt minim de timp, schimbarea de viteza trebuie facuta la prima linie rosie de pe turomettru, cu o fractiune de secunda inaintea de decuplarea injectiei. asta daca aveti ganduri de "competitii"
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #32
      la un sandero de 1.4 3100 rot/min. = 110 km/h. as fi interesat sa aflu cat are un sandero de 1.6. dar cum cutia are aceleasi raporte, cei 15 cp in plus nu prea se simt atat de tare, poate la depasiri riscante. totusi imi place ca la treapta 3 si 4 raportele sunt bune. s-a vrut o masina economica si le-a iesit. eu am scos cel mai bine cu el 4.7 l/ 100 km, 1500 rot/min. apasata putin acceleratia in treapta 5. cand m-am dat la ea cu 120 km/h am scos 5.9 l/100 km. vechea dacie 1410 din '97 avea 3000 rot/min la 120 km/h. un raport bun l-am intalnit la volvo 460 din '95. in treapta 3 la 3000 rot/min. avea 70 km/h, in treapta 4 avea 100 km/h, iar la treapta 5 avea 130 km/h si la 4100 rot/min avea 170 km/h. masina tragea de rupea, desi avea 1.8 injectie si 105 cp, ma luam cu orice bmw si audi la viteza. in talon aveam 185 maxim. am mers cu 200, si am reusit pe autobahn sa duc acul la kilometraj la maxim. aveam 5800 rot/min.

      Comment


      • #33
        felicitari ...al meu nu vrea deloc sa consume mai putin de 8.00
        Last edited by Seba; 15 April 2010, 16:09.

        Comment


        • #34
          Salut baieti. Cand ai scos 4.7l/100km batea vantul din spate? Glumesc- eu mai jos de 5.8 nu am reusit sa scot (medie pe extern)- motor de 1.6. In ceea ce priveste turatiile, daca CV sunt identice, la aceeasi turatie obtii aceeasi viteza. In ceea ce priveste restul de consum, am alergat-o putin pe A2 (150-165km/h pe toata autostrada) si de la medie de 7.5 la iesirea din Bucuresti am ajuns la 9.5 la Cernavoda. Va las pe voi sa faceti calculele.

          Comment


          • #35
            renault face motoare fiabile. aminteam mai sus de volvo 460 glt. masina acea de 1721 cmc/105 cp avea motorul de renault. puteam merge cu ea atat turata, cat si subturata. consumul era un pic cam mare, adica vreo 7.5 in afara cu 110 km/h. n-am avut probleme in afara de intretinerea periodica cu el (curatat injectoare, schimbat filtre, distributie, ulei si bujii). 1.4 este un model economic, un pic cam zgomotos la turatii mari. dupa aproape 20 de ani de sofat diverse masini, eu conduc dupa cum aud motorul. daca bagi muzica, poti conduce dupa ce vezi. masina este bine sa schimbi treptele aproape de cuplul maxim. dupa ureche eu schimb in tr. 1 schimb la 2000, tr. 2 2500, tr. 3 3000, tr. 4 3000. important este sa fi constant, sa simti masina. consumul creste cand nu esti constant in actiuni. de curiozitate, accelereaza pune brusc frana, apasa iar pedala, iar pune frana, tureaza mai tare si schimba sportiv vitezele, apoi subtureaza in treapta 4 sau 5, dupa vreo 500 metri ce consum spune? asa-i ca peste 10? in concluzie conduceti dupa ureche. asta cu ochiu pe turometru este doar orientativa. ce am aflat de aici ca la 110 km/h are 3000 rot/min. per ansamblu nu stiu cum sa o iau, daca masina merge bine, n-ai probleme cu ea, este ok.

            Comment


            • #36
              daca 1.4 si 1.6 au aceleasi cutii de viteza, e normal ca la echipari identice cel de 1.6 sa iasa un pic in fata din cauza puterii ceva mai mari. nu cat sa-ti rupa spatele la demaraj, dar se simt caii aia in plus. da-te cu un logan 1.6_16v pe treptele 2 si 3 (la fel, aceleasi rapoarte in cutie ca 1.4 si 1.6mpi). pt cine intreba cum se obtine 4.6% consum, e simplu: s emerge constant in tr5 cu maxim 75-80km/h. 16voltiu de la logan ia in conditiile descrise mai sus un frumos 4.7%. iar la 140km/h pe ceas un 8% curat ca lacrima...
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #37
                Sincer, comparatiile cu alte masini, eventual alte motorizari nu sunt sanatoare. Asa merg cu o Octavia de 1.9 TDI, 120 cp in a 4-a cu 80km/h in 2000-2500 de turatii. deja ar fi un lucru prea urat sa zic ca am mers cu ea linistit cu 180km/h pe autostrada in austria si germania cu un consum de 6,5 cu aprox 280kg de carne pasager proaspata si bagaje

                Comment


                • #38
                  eu cu megane 1.9dci 120cp am scos 6.3% in tr6 la 130km/h. chiar asa mirobolante sa fie motorizarile de pe folxvagin comparativ cu renou, sa consume la aceeasi putere aceeasi cantitate de motorina dar sa mearga cu 40% mai repede, desi e cu 5-10% mai grea masina?
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    sincer,da.din punctul de vedere al motoarelor renault si dacia sunt destul de in urma cu restul lumii si din punctul meu de vedere motor volswagen si motor renault sau chiar si italienele punto nu pot fi comparate.in general nemtii din punctul meu de vedere bat cam pe toti ca motoare economice si puternice.


                    am o mica intrebare ca tot a venit vorba de motoare. Stie careva cumva daca renault a luat accidental o hotarare sa mai schimbe motorizarile pe dacie?sunt extrem de curios ca oricum parerea mea ca MPI nu esti un motor stralucit va ramane aceeasi. este intradevar un motor sa iti faci treaba

                    Comment


                    • #40
                      greu de inteles(ucis)2.
                      ps. poate sunt eu mai bostan dar nu am inteles ce ai scris
                      ps.probabil sunt obosit :-)

                      Comment


                      • #41
                        @alexcr89: mercedes cumpara tehnologie d ela renault sa faca motoare mici si economice. de ce n-o ia de la folxvagin, daca-s aia asa de inaintati in stiinta? sau stai, nu folxvagin is aia care dupa 13 ani de la lansarea tehnologiei commonrail n-au fost in stare sa faca un motor dizal commonrail care sa nu pape 1l de ulei la 2000km? nu ma impresioneaza asa-zisa superioritate a motoarelor germane, pentru ca am avut pe mana si nemtoaice si frantuzoaice. am mers destul de mult (cam 2 ani) cu passat 1.9tdi 105cp si megane 1.9dci 120cp. renoul consuma la fel si ii dadea fum la folxvagin la orice ora din zi si din noapte. acum sa trecem al motoarele mpi. care-i problema lor? sau te referi la mpi 8valve? pt ca mpi e orice motor cu numar de injectoare egal cu numarul de cilindrii...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #42
                          e normal , e facuta sa mearga cu viteza de croaziera (90km/h) cu 2500rot/min

                          Comment


                          • #43
                            si mie mi se pare cam exagerat ca la 130 km sa ai 4000 mi de rot/min

                            Comment


                            • #44
                              1.2-ul meu asa merge, in 4000 la 130km/ora, chiar ceva mai mult 4000 si...

                              Comment


                              • #45
                                datorita cutiei de viteze, e etajata prost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google