Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Turatii si turatii...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatii si turatii...

    Buna, imi cer scuze de la inceput pentru deschiderea unui nou thread, si daca e cazul moderatorii stiu ce au de facut....
    Sandelul meu atinge 100km/h la cca 2750 rot/min aproape 3000.
    Este normal? Daca vreau sa merg cu 110 sau 120 depaseste 3000 de rot/min.
    Astept confirmari sau infirmari.
    Care este turatia optima de functionare a motorului?
    Care este pragul de schimbare a treptei de viteza?
    Sandero Laureat 1.4 MPI

  • #2
    Nu ne-ai spus daca mai e in rodaj? Raportul viteza turatie cam ala e.Daca ai terminat rodajul poti merge linistit cu 120 km/h nu e fortata de loc.

    Ca sa simti ca trage ,optim ar fi sa o tii in jurul turatiei de cuplu maxim,adica pe la 3000 de rot/min..in nici un caz sa nu o subturezi,sa nu schimbi sub 2500 ,mai bine un pic mai sus motorul se simte bine.Sa nu cazi in extrema cealalta - 5000 rot/min....

    Foloseste Edit
    Last edited by Stefan; 16 September 2008, 08:56.

    Comment


    • #3
      Salut!
      Da am terminat rodajul de 1000 de km.Masina are acum 1200 de km.
      Am primit-o de la dealer marti pe 9 septembrie si am profitat de weekend sa ma obisnuiesc cu ea.

      si totusi la 110km/h turometrul depasteste 3000 rot/min e normal?Inainte am condus timp de 10 ani un audi 80 cc din 1985 tot pe benzina si atingeam 120km/h in treapta a V-a undeva pe la 2800 rot/min, cu motor de 1,6.
      Aceste motoare au un regim de exploatare mai turat?Daca se merge turat nu creste consumul de benzina?


      Foloseste Edit
      Last edited by Stefan; 16 September 2008, 08:57.
      Sandero Laureat 1.4 MPI

      Comment


      • #4
        La Solenza eu aveam 110 km/h si 3000 de turatii.Asa este motorul asta de 1.4.eu sunt inca in perioada de rodaj cu Sandero, si la 2500 rpm am 90 la ora.pe autostrada si eu recomand tot 120km/h la 3100 rpm.De schimbat,eu schimb la 2100 si consumul se reduce.
        Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

        Comment


        • #5
          La 3000 rot/min viteza este de 110km/h, motorul se aude foarte bine si la 120km/h. Oricum rar am ocazia sa merg cu aceasta viteza. Viteza o schimb la 2800-3000 rot/min, bine nu fac un scop in sine sa schimb viteza la 3000rot/min, nu stau cu ochii in turometru, de obicei schimb viteza dupa zgomotul motorului, sa nu fie nici subturat nici prea turat. Pina acum am facut 3100 de km si sunt foarte multumit de masina.

          Comment


          • #6
            Audi-ul de care zici avea rapoarte mai lungi probabil la cutie, la treapta a 5-a in special.Problema cu x km/h la y ture/min. nu tine de motor in principiu ci de rapoartele cutiei de viteza.Treptele scurte duc la urcarea rapida in ture si demaraj bun, insa dupa o anumita viteza duc la supraturarea motorului si implicit la consum mare.Dea aceea treapta a 5-a , respectiv a 6-a la unele masini este facuta pt a merge intins cu un consum cat mai mic.Normal ca cu cat este mai slab motorul si are mai putini Nm trebuie etajata corespunzator si cutia.Degeaba pui o treapta a 5-a foarte lunga la un motor slabut , care nu poate sa o duca ...La diesele de regula datorita faptului ca dezvolta cuplul maxim la o turatie mai joasa si rapoartele cutiei de viteze vor fi corespunzatoare.La Sandero/Logan mi se pare Ok etajarea s-a tinut cont si de masa masinii si de forma ei si de dimensiunea anvelopelor 15 inch. La 120 km / h 3000-3100 rot/min e foarte bine pt un benzinar de 75 de CP.

            Comment


            • #7
              Schimbarea ideala a treptelor la Sandero e pe la 2500- 2700 de rot/min ,ceea ce corespunde aproximativ cu zona de cuplu maxim .Daca schimbi mai jos gen 2000 de rot/min nu vei realiza neaparat o economie de carburant, iar motorul va merge mai infundat , nu se simte in largul lui...Mai bine schimbi un pic mai sus de turatia recomandata , nu e nici o problema , garantat.Bineinteles fara abuz.
              Vedeam in urma cu ceva ani diferiti taximetristi cu Dacii darapanate , care dadeau talpa la masina , apoi opreau motorul pentru cateva sute de metri si tot asa .L-am intrebat pe unu:"Ce faci nene?" la care tipu zice :"Fac economie de carburant , daca astia de la Peco sunt hoti si tot scumpesc si eu sunt hot si consum mai putin..." zise nenea.Am incercat eu sa-i explic omului ca teoria lui e total gresita , ca nu face nici un fel de economie , ca masina foloseste inertia pe care o are si ca fiecare reducere de viteza necesita apoi o cantitate de energie suplimentara , accelerarea care urmeaza duce la cresterea consumului ...etc.N-aveam cu cine vorbi , omu o tinea pe a lui ....de fapt se vedea ca nu prea facuse fizica la scoala...

              Comment


              • #8
                Am vazut si eu din astia care faceau asa in panta!Dar numai repornirea motorului la o dacie cu carburator face cat tot ce ai economisit+ ce ziceai tu...energia necesara unui asemenea lucru mecanic.
                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                Comment


                • #9
                  In general, orice vehicul (si spun vehicul, nu motor pentru ca se tine cont si de etajarea CV si de caracteristicile motorului si de alti cativa factori) are o serie de diagrame care ilustreaza performantele in functie de viteza. Motoarele noi, pentru cresterea randamentului si scaderea noxelor sunt calculate pentru regimuri de turatie mai ridicate, asa ca este normal sa folosesti motorul la turatii mai mari decit la un motor mai vechi. Referitor la consum, punctul de consum minim pentru un motor este undeva putin mai sus de turatia de moment maxim, crescind foarte mult sub si peste aceasta turatie. De asemenea, in functie de treapta de viteza, consumul la aceeasi turatie scade cu cresterea treptei (in tr I poate ajunge si la 100 l/100 km sau chiar mai mult, in functie de motor). Din ce am observat la Sandero (fara sa am diagramele), consumul este minim intre 90-100 km/h. Oricum masina este setata pentru un optim consum-performante, cu minimul la viteza legala. Am mersc cu ea pe autostrada si la 140 km/h se simtea bine (habar nu am de consumul instantaneu), fara zgomot excesiv, vibratii etc. Are 3000 km si isi "da drumul" cu fiecare km parcurs.

                  Comment


                  • #10
                    Perfect AC71 , exact asta sustineam si eu mai sus, schimbarea treptelor in zona de moment maxim si mentinerea turatiei cam tot in aceasta zona...Un motor subturat haleste mai mult , la fel si unul supraturat. Asa ca nu mai schimbati sub 2000 de rot/min ca nu realizati nimic.

                    Comment


                    • #11
                      Da , se pare ca aveti dreptate.Ca sa concluzionez in treapta a V-a , la 110 km/h este normal ca turatia sa fie 3000rot/min sau putin peste.
                      Bestdodo : spui ca :"Schimbarea ideala a treptelor la Sandero e pe la 2500- 2700 de rot/min ,ceea ce corespunde aproximativ cu zona de cuplu maxim .Daca schimbi mai jos gen 2000 de rot/min nu vei realiza neaparat o economie de carburant, ...,...Mai bine schimbi un pic mai sus de turatia recomandata , nu e nici o problema , garantat.Bineinteles fara abuz." Am inteles ideea dar totusi in cartea de utilizare se specifica ca este recomandata folosirea unei trepte de viteza superioara pe cat posibil , asta in ideea realizarii unei economii de carburant.
                      Pe mine ma intereseaza mult acest aspect al economiei deoarece sunt un navetist pe soselele patriei .Merg zilnic cam 30 de km dus-intors spre si de la locul de munca.In conditiile in care nu-mi deconteaza nimeni benzina , cum sa zic , conteaza daca pot face orice reducere ,fara sa afectez buna functionare a masinii .
                      In alta ordine de idei daca are cineva acele diagrame de care spune AC71 sa le puna pe forum poate deslusim si noi profanii cate ceva.
                      Multumesc pentru comentariile pertinente: AC71 ,marian66v,bestdodo,Rashx
                      Sandero Laureat 1.4 MPI

                      Comment


                      • #12
                        Eu zic sa iti pui instalatie GPL, si atunci, nu vei mai plati asa mult la pompa.
                        Cand deschizi capota, dai de un motor:
                        Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                        Comment


                        • #13
                          Mie mi-au spus cei de la reprezentanta din Buzau sa schimb vitezele la 3000 rot/min,eu le schimbam pe la 2500 maxim 2700 rot/min,acum tot asa schimb sa zic cam 2700 poate si 3000 rot/min,pe la 3000 rotatii se tureaza cam tare

                          Comment


                          • #14
                            Nu, nu, nu ! Nu se tureaza tare deloc ! La 3000 abia isi atinge cuplul maxim, din putere cred ca are cam jumatate. Ce-i drept, pentru a tine consumul jos, schimbam la 3000. Eu il simt ca are o poticneala mica pe la 3500, apoi de la 3700 pana la 6000 zboara. Nu va mai faceti griji cu turatiile. Daca l-ati tine pe loc sau cu tr 1 la 5500, ar deveni nociv, dar sa schimbi treptele sa spunem, la 4000, nu este deloc nociv, ci chiar sanatos !

                            Comment


                            • #15
                              Da,ai dreptate,fiecare are stilul lui de mers

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google