Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alexcr89
    replied
    Sandero laureate de 1.4mpi are sau nu bara stabilizatoare?
    amortizoarele sunt pe gaz sau ulei?
    si inca o intrebare off-topic imi cer scuze daca deranjeaza,cum poate fi resetat computerul de bord?ma intereseaza cum il pot reseta pentru a-mi face consumul mediu pe diverse trasee.

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    ...adica..?

    Leave a comment:


  • alexcr89
    replied
    Pe varianta laureate stie cineva cum sta treaba?

    Leave a comment:


  • Oliseh
    replied
    o fi fost optional servodirectia si iaca asa logan chel cu servodirectie

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @john33: cazul dus la extrem...daca-ti sudezi telescoapele, crezi ca o sa mearga volanul mai usor? apropo, ma mir ca ai gasit logan "chel", dar cu servo si bara stabilizatoare...sigur una dintre masini n-are servo? sau culmea, aia cheala fara servo mergea mai usor decat a ta, care presupun ca are servodirectie? ma rog, eu zic ca ceva nu se "pupa" in treaba asta cu stabilizatoarea si directia mai usoara.

    Leave a comment:


  • Winnie
    replied
    apropo de placebo, am mers acum vreo luna cu un coleg care are tot sandero din curiozitate ca mi-a spus ca are bara stabilizatoare. am bagam ceva viteza, curbe, miscari bruste volan. ce sa zic, parca simteam ca era ceva mai bine decat la mine. am oprit m-am uitat dedesubt, lipsa bara. sa cad jos si nu alta, nu spun de amicu care a trait pana acum cu impresia care are bara stabilizatoare. deja isi face calcule sa-si puna una. ce sa zic, la masinuta asta bara de stabilizare nu are un rol principal, ca nu mergi la raliu cu ea. pe alte masini, care se aseaza bine la drum, acolo este o necesitate.

    Leave a comment:


  • john33
    replied
    va multumesc frumos am mers cu un logan chel care are bara stabilizatoare si mi s-a parut ca merge chiar mai usor directia fata de sandelul meu care nu are bara, ma rog un factor important il mai are si cauciucurile si cat de mult sunt umflate.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    n-are a face prera mult bara stabilizatoare cu directia. in mod normal, n-o sa simti decat o diferenta mai apropiata de placebo decat de realitate...

    Leave a comment:


  • Spanu
    replied
    din cate stiu eu nu cred ca vor fi diferente pra mari. incearca sa ajungi la o intalnire si sa faci o tura cu un sandero cu bara si fara servo. sau cu un logan chel cu bara. tu stii cel mai bine sa faci diferenta!. la mine si inainte si dupa volanul a mers la fel(numai ca am servo) singurul care s-a schimbat a fost feelingul cand dai in gropi.

    Leave a comment:


  • john33
    replied
    buna seara

    baieti am si eu o rugaminte la voi.daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu cateva sfaturi, am un sandero ambiance 1.6mpi(chel) din iulie 2008 si nu am bara stabilizatoare si as vrea sa mi o montez dar eu nu am servodirectie. ce credeti se va ingreuna si mai rau directia daca o voi monta? va multumesc

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    am facut cca 2500 km externi de cind am pus bara. nu e mult, dar pot sa spun ca diferenta e minima. nu pot sa afirm ca masina sta mai bine in curbe cu bara. o fi de la gumele mai moi de iarna..nu stiu.

    Leave a comment:


  • Spanu
    replied
    bara merge cea de pe logan. iar celelalte piese trebuiesc cumparate noi si DE ORIGINE DACIA. nu de alta dar se deterioreaza foarte repede cele contrafacute. iar costul :
    bride+bucsi+piulite de prindere+ bielete antiruliu= 150 maxim.

    Leave a comment:


  • bunicuta
    replied
    Pai cei care si-au montat pe Sandero, de care crezi ca au pus....? de Logan, normal.
    Totusi eu recomand, ca in afara de bara in sine, care poate fi second, celelate elemente sa fie cumparate de noi, nu second.

    Leave a comment:


  • AG25FLI
    replied
    bunicuta, merge aia de logan? ca site-ul il stiu ;)
    tre sa ma uit la ceva anume?
    multam de pont
    ciomp, s-o stapanaseti sanatos! sper sa n-ai probleme

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    pai ziceam ca nu e noua. ultima data era 572 lei noua acuma a sarit la 609 lei in service bara, se mai adauga bielete 150 ron bucata bucsi, coliere si ajungi cu manopera foarte scump.pina si suruburile alea de fixare costa mult noi. eu am luat-o de pe un logan, mina a doua, de la un nene care dezmembra. initial am vrut sa pun noua, dar acuma cu toate problemele mele mi-am dat seama ca nu se merita nici o investitie suplimentara . sigur gasesti la dezmembrari. se merita. acuma sunt sigur ca sunt si riscuri..poate daca e masina lovita rau..nu stiu si nu mai imi pun problema asta. pare ok la mine.

    multumesc de urari danm079.

    toate bune tuturor.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google