Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daniel Dinutoiu
    replied
    100 lei .... ieftin zic eu .... atat am dat pe ea la dezmebrari .... ca doar e o dezmembrata de masina. F ...... UcccccccccccccccccKKKKKKKKKKK you De .....ACIA.........
    restul????????
    90 lei la service : montaj, bucse, suruburi si restul ce le mai trebuie ..... ...
    asta este.........
    Avem DACIA.
    Cumparam piese ......... ce ar trebui sa fie in dotare ..... si le cumparam la un an sau poate doi ca mine dupa ce aflam ca ne lipsesc din dotare .... si asta tot din service aflam ..........

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    220 e jaf curat.Cauta pe la dezmembrari,sigur gasesti mai ieftin.Eu am sunat doar la un anunt in ziar si am gasit.

    Leave a comment:


  • bunicuta
    replied
    Tocmai am primit o oferta de la cineva de pe loganclub pentru o bara stabilizatoare SH - 220 ron WTF ? asa scumpa e bucata asta de teava ? vad ca unii de aici au dat pe ea 50 - 60 ron....o fi o chestie rarisima....?

    ps. vroiam si eu sa-mi pun bara asta, mai ales ca un mecanic o ramas masca cand i-am spus ca nu am asa ceva, mi-o spus ca de la gropi, neavand bara se duc mult mai repede suspensiile, bucsile...etc...ca bara aia preia o parte din vibratii...etc...

    Leave a comment:


  • BRD
    replied
    cat despre bara stabilizatoare ,am vazut dupa doi ani la itp ca nu are .am tinut legatura cu VC din septembrie 2010 pana in ianuarie 2011 cand am pus in cc pe cei de la protectia consumatorului arges pentru simplu fapt ca atunci cand am dat banii pe masina (martie 2009-livrata in august-printre primele) nici dealerul nici eu nu am fost informati ca auto nu are bbs si bara stabilizatoare.VC a sunat in ianuarie 2011 si au decis ca gest comercial sa-mi dea aceasta bara moca si sa o montez contracost .a doua zi am fost contactat derprotectia cosumatorului daca s-a rezolvat problema

    CAUTATI IN ADRESA DE MAI JOS


    http://www.*********.ro/Sandero-cast...05905-s60.html
    Last edited by BRD; 27 March 2011, 22:23.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Sa ma mai vait si eu putin placebo sau nu,am decis intr-un final sa mi-o montez si eu.Am gasit bara cu 60,am luat bieletele cu 58.Mai ramane sa o montez,miercurea care vine.La foarte mare diferenta nu ma astept.Dar cred ca isi are rostul si mi se pare normal s-o am pe masina.Ca doar am avut-o si la batrana 1310.Na!

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    mai, atat va vaitati, de parca ati concura in wrc cu sandelul...vi se par tari arcurile stock, pai ia incercati una cu suspensii sport...atat o dati cu bara aia nenorocita ca deja incep sa cred si eu ca loganu lu nevasta-mea sta mai prost pe drum decat alt lighean, desi din incercate, nu-i asa.

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    dupa informatiile mele sunt mai tari.
    eu sincer acum am sa caut sa pun niste arcuri mai moi pe fata. nu stiu insa cum se potrivesc cupelele astea mai noi cu arcurile. spunea cineva ca ar fi o diferenta de proiectare. mai studiez.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Hm...oare chiar au arcuri diferite? Amortizoarele sunt pe ulei si la mine.De fapt,la mine nu a aparut nici o problema din cauza asta de lipsa barei...

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    paii mai intii ar trebui sa aflam daca oficial e asa.
    in alta ordine de idei, constructiv vorbind, masinile fara bara au alt tip de echipare. adica au arcurile fata mai tari.telescoapele nu cred ca difera, eu le am pe ulei.
    asadar e posibil sa se rigidizeze prea tare puntea fata si sa apara zgomote sau alte probleme. de ex la mine acuma e foarte rigida masina si sincer nu imi place.
    revenind la idee, nu cred ca dacia va face ceva in acest sens.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Hm...oare am putea obtine montarea ei si pe masinile noastre - in garantie,ca de exemplu schimbarea bratelor stergatoare? Ar merita o incercare...la o adica multi dintre noi si-au cumparat masinile inainte sa fie introdusa in programul rabla,platind mai mult...

    Leave a comment:


  • ciomp
    replied
    se pare ca pe modelele mai noi de sandero si logan ph2 se pune din nou ca dotare standard bara stabilizatoare. se includ aici si modelele "chele", inclusiv cele cu motoare de 1,2 L si 75 de gloabe. am vazut saptamina trecuta in showroom acest lucru (toate modelele expuse aveau) iar un vecin de al meu care are un sandero 1,2 L (2010), are si el pusa bara din fabrica. interesant...nu?

    ps: am uitat sa spun ca si modelele pregatite pentru vinzare avea bara
    Last edited by ciomp; 27 November 2010, 23:14. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Oliseh
    replied
    partial ai dreptate goan dar nu mai retin la care dintre ele daca resetezi numa o valoare atunci numai aia se sterge dar am observat ca se sterg toate valorile de la cb in momentul cand resetezi consumul mediu asta numa daca nu ma insel.
    ps.scuze daca mai gresesc chiar si eu :-)
    ps2 ioi maica ca suntem off si ne-o luam

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Asta chiar nu am stiut-o Oliseh
    Tu vrei sa zici ca daca eu vreau sa-mi resetez numai viteza medie ma duc pana la ea si tin apasat pe bumbic 2 secunde si TADA s-a sters ?
    Sa sti nu ii chiar asa, se sterg TOATE cand ai mers pana la pozitia >=3 (dupa KM partiali) si nu trebuie sa mergi pe fiecare (sau cel putin eu asa stiu)

    Leave a comment:


  • alexcr89
    replied
    mersi oliseh pentru informatii

    Leave a comment:


  • Oliseh
    replied
    1.nu are renumita bara stabilizatoare
    2.sunt pe ulei
    3.la maneta din dreapta(aia care actioneaza stergatoarele)in capat ai un buton cu trei puncte pe el,dai :-) pe acel buton pana la valoarea care vrei sa o resetezi iar in momentu cand te-ai hotarat care valoare o resetezi ai butonul de pe cadranele ceasurilor si apesi pe acel buton pret de 2 secunde si asa procedezi si cu celelalte care vrei sa le resetezi.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google