Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @Seba & Spanu: va multumesc ca m-ati facut sa rad,mai ales tu,stimate rasturnator
    Eu cred ca trebuie sa mergem in asa fel incat sa nu punem pe nimeni in pericol,indiferent cat de bine/rau sta masina pe drum...ce-i drept,senzatia de topaiala am avut si eu "placerea" sa o constat si nu mi-a placut.Dar nu ma afund mai mult in tema,s-a discutat de n ori...

    Comment


    • #77
      da, adevarul e ca daca mergi in limita normalului, nici o masina nu te pune in pericol, asta-i clar. la o utilizare normala, nu cred ca e vreo masina care sa nu stea pe drum decent. noi (eu cu spanu) vorbeam de situatii-limita...
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #78
        Si totusi,as vrea sa o am montata.Poate cineva sa descrie in detaliu,din ce se compune tot ansamblul asta? Cu denumirile exacte ale pieselor,de preferinta...merci!

        Comment


        • #79
          dupa ce vin din concediu, dupa 7 sept ma programez la o inspectie. asa mi-au spus astia de la VC la telefon ca trebuie masina sa fie vazuta de seful de garantii sau de un "dacotec" (ce o fi ala, habar nu am; eu am reclamat mai multe pe mail la VC), vedem atunci si cu bara. si eu inclin sa o montez. inca nu stiu daca se poate pe masina mea dar in brate am ceva gauri. sub masina nu m-am uitat. cert e ca vreau o directie mai bine legata. salutari!

          Comment


          • #80
            n-are a face bara stabilizatoare cu directia...dar puneti-va, ca placebo e mai tare decat orice legatura cu 2 bucse intre un brat al suspensiei si celalalt brat al suspensiei...
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #81
              Originally posted by sanderizer View Post
              Poate cineva sa descrie in detaliu,din ce se compune tot ansamblul asta? Cu denumirile exacte ale pieselor,de preferinta...merci!
              Nimeni,nimic?

              Comment


              • #82
                1 bara stabillizatoare
                2 cuzineti elastici
                2 bride
                2 capete de bara
                eu atata imi amintesc.e posibil sa fi gresit .nu stiu daca brida=cuzinet elastic
                -fara-

                Comment


                • #83
                  Mersi Spanule! Daca tot nu esti sigur,nu te superi daca cer si alte opinii Deci?

                  Comment


                  • #84
                    @ sanderizer
                    Propunere pentru obţinerea unor date exacte, nu de clacă (a se citi de forum, dacă tot te îndoieşti de ele):
                    - e-mail la vocea.clientului@daciagroup.com, nu telefon pentru că răspunsul s-ar putea să fie unul imbecil - nu este exclus ca şi e-mail-ul să fie imbecil, dar riscul este mai redus;
                    - contactezi mai mulţi concesionari Dacia şi te informezi.

                    Succes!
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • #85
                      pentru sanderizer si toti cei interesati!!!!!!
                      azi am sosit de la o inspectie a masinii; am facut-o impreuna cu un nene calificat care se cheama dacotec.mai intii va spun ca bara stabilizatoare se poate monta fara probleme pentru ca exista toate gaurile/prinderile din fabrica. sunt 4 prinderi: 2 in brate si doua pe sasiu, de o parte si de alta a galeriei de evacuare a gazelor, undeva la capetele lonjeroanelor. acestea din urma sunt filetate ( in sasiu exista doua suruburi puse; ele string clemele care vin pe bucsi)
                      ansamblul consta din:
                      1 buc bara
                      2 buc bielete antiruliu care se prind in brate, la capetele barii
                      2 buc bucsi
                      2 buc cleme bucsi care se prind in sasiu, la mijlocul masinii, cum spuneam mai sus.

                      Cam asta este!
                      Costurile la service la noi la cluj cca 1.100 RON.(cu tot cu manopera); Numai bara e 575 RON; Bieletele 150 ron BUC, Bucsa 40 Ron buc, s.a
                      cine doreste....isi poate pune! (eu am masina din mai 2009 nu cred ca sunt elemente care sa impiedice montarea barii nici la masinile fabricate dupa masina mea , nici inainte de a mea)
                      ca si o prima constatare e ca ansamblul fata e mult mai rigid si bine legat cu bara. asta mi s-a confirmat clar.intimplator linga mine era un sandero la inspectia tehnica. el avea bara. am tras cit am putut de arcuri, am rotit fata, etc si masina pe fata e rigida si bine legata. la mine, care nu am bara am jocuri si poti trage usor de arcuri cu mina. se misca de parca ar fi puse numai sa stea acolo. o alta chestiune interesanta este faptul ca si lonjeroanele se misca usor la cei care nu au bara (ca si la mine); asta am constatat-o pentru ca am avut zgomote pe fata si am identificat cauza si ea tinea si de lonjeron. deci cine nu are bara are tot ansamblu fata mult mai labartzat si cred eu expus mult mai rapid uzurii.
                      salutari! sper sa fie de un real folos asta forumului si posesorilor.

                      Comment


                      • #86
                        utile informatiile. am nimerit-o si eu
                        -fara-

                        Comment


                        • #87
                          cum sa miste lonjeronul? s-ar destrama cotarba ca lego daca se misca lonjeroanele...mai mult ca sigur nu te-ai uitat unde trebuie sau ai confundat ceva acolo. poate te referi la cadrul motor ("jugul motorului"), de care sunt prinse si bratele inferioare (singurele la suspensia mcpherson). alea au un anumit joc, ca doar se prins de tampoane elastice in caroserie si da, bara antirului rigidizeaza un pic cadrul respectiv. lonjeroanele sunt cate unul pe fiecare parte a masinii, nu 2 ca la vechea dacie. iar la logan/sandero lonjeronul e sus, in dreptul barei si fata face corp comun cu semiaripa inferioara si aripa telescopului.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #88
                            mai crezi ca se misca scutu'? scutul e o chestie "usoara" prinsa cu citeva suruburi, ca un capac. scutul meu avea un sant il el facut de la un "bob" de sudura mai semetz. scutul nu e prins pe lonjeron de o parte si de alta? is chestiile alea doua ca doo brate/ betze..cum sa le zic, ce vin sub caroserie. acuma nici io nu is specialist mecanic ...dar mai stiu cite ceva.( pe Gica mecanicu' l-am intrebat de 2 ori daca e sau nu ala lonjeron) aia ma tem si io sa nu se destrame ca e nasol. poate ca nu is lonjeroanele...si ma insel io intr-adevar..Doamne da! da oricum sa aibe joc un ansamblu asa joc....nu mi se pare normal! dle Seba ai cumva o imagine cu o schita? eventual as vrea sa corectez postul daca ma poate ajuta cineva, sa nu induc lumea in eroare ca nu is genul care sa pun informatii doar de dragul de a scrie! multumesc

                            Comment


                            • #89
                              mi-am montat mult controversata bara.
                              costuri:
                              bara stabilizatoare -220 lei (180-costul propriu-zis de la dezmembrari+ 40 lei transport)
                              2 bielete antiruliu- 2x25 lei (cele de origine dacia erau 50 bucata)
                              2 bucsi cauciuc - 2x5 lei
                              2 bride - 2 x 25 lei (de origine dacia. altceva mai ieftin nu am gasit)
                              4 piulite- 5 lei
                              mana de lucru la un prieten care are service in pitesti 15 lei

                              concluzii: merita. am "arso" rau in curbe pe dealul negru si pe v. oltului si pe langa faptul ca nu se mai apleaca "la fel ca o barca" ;la gropi nu mai simti ca iti tremura masina. simti directia mult mai inchegata.
                              -fara-

                              Comment


                              • #90
                                si eu care credeam ca o sa fiu primul care imi montez! bravo dom' Spanu! sa o stapinesti sanatos!. Si eu in curind o pun! sa ne spui daca ti-a disparut zgomotul ala
                                de troncanit la curbe peste denivelari si cum e cu coloana de directie! numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google