Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel Benz (benz de la benzina nu de la ...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu prea is pro GPL dar nici contra. Eu unul nu mi-as lua GPL. Nu ii vad rostul. Nu ma avantajeaza.
    Poate avantajeaza pe cei care fac naveta zilnic pe distante mari, care folosesc masina pt taxi, scoala de soferi, distributie, etc.
    Last edited by angelblack; 15 February 2009, 22:59.

    Comment


    • #17
      Nu,fara GPL la un motor de 1.4.Mori langa ea la semafor cand vrei sa pleci.1.4 e bun asa cum este.E destul de elastic,iti da un cuplu acceptabil,si la ce greutate are masina,zic ca este oferta low-cost cea mai buna pt un condus relaxat ,fara nervi.
      Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

      Comment


      • #18
        voi v-ati uitat pe specificatiile motorului 1.4mpi cu gpl inainte sa va dati cu parerea? ati auzit voi de masini explodate ("bomba" in masina). mai multe masini cu benzina/motorina au ars cand s-au rasturnat, sau au lovit un cap de pod decat cele pe gpl. ma refer bineanteles la un procent raportat la numarul de masini cu motorizari diferite.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #19
          Diferente nu prea sunt intre 1.4 benzina si 1.4 GPL decat in ce priveste emisiile poluante scazute pentru GPL si consumul mai marit pt GPL.
          Am observat si o diferenta de - 3 CP la GPL fata de benzina

          Comment


          • #20
            asa, exact aia am vazut si eu pe site si mergad cu masina chiar nu s-au simtit aia 3 cai lipsa. de aia intrebam de unde teoriile cu bomba in maina si muritul motorului la semanfor...chiar nu se simte diferenta, ca la vechea dacia 1300 cu instalatie facuta in curtea blocului (glumeam, dar nu se compara o instalatie secventiala multipunct cu una monopunct).
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #21
              bomba in masina era o gluma.dar daca 1.4 benzina iti moare in rampa, si trebuie sa il duci durat, ma intreb cum o fi 1.4gpl?e o diferenta de cuplu care face diferenta!
              -fara-

              Comment


              • #22
                Asa e. Gpl-ul n-are 'vlaga' in el.
                1.4
                sigpic

                Comment


                • #23
                  pe site-ul dacia motoarele cu gpl au aceeasi putere cu cele pe benzina, la 1.4 pe vechiul site era diferenta de 2 cai intre benzina si gpl. chiar simtiti voi o diferenta de 3-4Nm din 112Nm? e ca si cum ai avea rezervorul plin sau rezervorul pe jumatate si compari performantele la sutime de secunda intre cele 2 masini...ma rog, mituri clasice inca in viata...cum ziceam mai devreme, instalatia e secventiala multipuinct si nu se compara cu cea de pe vechile berline decat din punct de vedere al prejudecatilor...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    NU zic ca-i rau GPL-ul dar eu unul nu mi-as lua GPL. Pt cei care merg in oras si pt cei cu un buget mai mic, care nu vro sa cheltuie mult pe benzina, mi se pare ok GPL-ul. Prefer MPI-ul normal fara GPL

                    Comment


                    • #25
                      1,4 nu e un motor super,dar nici rau(ar fi bun de bmw)dar la banii astia ce vreti.si consumul e ok

                      Comment


                      • #26
                        iarasi comparatie cu motoare bmw,pai atunci ia-ti altceva,pai de ce ai mai ales sandero daca incepi sa te plangi de motorasul acesta 1,4?

                        Comment


                        • #27
                          Motorul de 1.4 ,daca stii sa-l conduci, iti vei da seama ca nu e un motor chiar asa slab.
                          1.4
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            gazul e mult mai ieftin..vreo 2.5 ron, dar tot trebuie benzina.Initial pornesti pe benzina, mergi un timp asa abia apoi o cuplezi pe gaz. Nu cred ca in oras se simte diferenta ca si putere; se simte la buzunar..atat. Ca masina de oras e rentabil pe gaz..

                            Comment


                            • #29
                              Din ce stiu porneste pe penzina si trece automat pe gas dupa 30 secunde

                              Comment


                              • #30
                                eu miam bagat gpl ieri si gpl porneste cand apa are 35 de grade asa miau zis cei care miau montat gpl dimineata nu a trecut numai dupa 1-2 minute pe gaz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google