Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel Benz (benz de la benzina nu de la ...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandel Benz (benz de la benzina nu de la ...)

    Daca tot suntem la motorul 1.4 benz pun o intrebare pentru cei care au condus tipul asta de motor pe Logan si anume:
    Se merita sa te zgarcesti la achizitionarea unui Sandero cu 1.4 MPI in dauna lipsei rezervei de putere tinand cont ca totusi suntem in RO, avem gropile, drumurile, radarele si mentalitatea ROmaneasca?

    Sau sa punem problema in alt fel - pentru cei care s-au dat cu 1.4-1.6 cu 8valve si anume tinand cont ca suntem pe un forum Sandero ce recomandati intre sandero 1.4 mpi si logan 1.6 mpi ambele cu 8 valve tinand cont si de faptul ca sandero e mai scumpa chiar si cu motorul mai mic
    Last edited by Stefan; 4 June 2008, 21:00.

  • #2
    Eu am un logan 1.4 si imi pare rau oarecum ca nu am 1.6...acum nu stiu ce sa zic...fiecare dupa cum crede ca are nevoie.

    Comment


    • #3
      Personal nu as face o comparatie intre Logan si Sandero, pentru cei aflati in dilema cred ca ar fi mai bine sa astepte toamna si sa vada la fata noul Logan, desi decizia poate fi una proasta: masina va prelua elemente si dotari de la Sandero motiv pentru care va costa mai mult.
      Oricum, eu inca astept o gama mai moderna de motoare pe Logan si Sandero.

      Comment


      • #4
        cu parere de rau: astepti degeaba - motoare noi pe gama logan eventual la lansarea generatiei urmatoare sau la SUV.

        Comment


        • #5
          si urmatoarea generatie de logan cand va aparea?prin 2012?

          Comment


          • #6
            Va spun cu mana pe inima ca nu e mare diferenta intre cele 2 motoare,am avut si condus 2 ani si 1.4 si 1.6...pana in 120 km/h nici nu stii cu care mergi.Pe cel de 1.4 il ajuta un pic cutia care e JH1,cel de 1.6 are cutie JH3 un pic mai lunga.Acum am Sandero 1.4, e in rodaj nu pot sa-l birjelesc.La motoarele astea abia dupa 3500 de ture simti ca trage si sa stiti ca 1.4 nu e lenes de loc daca stii sa-l exploatezi.Priviti la date tehnice informatiile referitoare la alesaj/cursa, se poate observa alesajul mai mare decat cursa, caracteristica a motoarelor de turatie...dupa rodaj nu va temeti de turatii,3500-4000 nu e mult pentru motoarele astea chiar daca nu sunt de ultima generatie.Sandero 1.4 pare un pic mai vioi ca Loganul de 1.4...Daca ne gandim la consumul un pic mai mare al celui de 1.6, la taxa de mediu mult mai mare la inmatriculare si chiar la RCA-ul mai mare nu cred ca merita 1.6...nu ofera putere in plus justificabila

            Comment


            • #7
              Sandero

              Sunt si eu posesorul unui Sandero 1.4 de 4 zile si super multumit de el.
              In conditiile in care masina e in rodaj si nu depasesc 3000 ratatii pe minut mi se pare foarete sprinten si agil. L-am incercat si in pante abrupte unde sa descurcat foarte bine. Am testat-o putin si la curbe nu a aratat nici o problema. La franari bruste sa descurcat de asemeni foarte bine. si in plus arata trasnet. Nici daca aveam BMW nu se uitata lumea asa dupa mine . Iar AC face toti bani.
              Servo directia imi pare cam slabuta (se misca c-am greu volanu, parerea mea). in rest e OK nu trancane nu vibreaza, motorul aproape ca nu se aude (la relanti ai impresia ca s-a oprit), farurile sunt super misto si lumineaza bine, Per total face toti banii, adica 35.000 RON (in care intra culoare metalizata si garantie extinsa la 5 ani).

              Comment


              • #8
                Servodirectia mi se pare ok.Ea isi spune cuvantul cand rotesti volanul pe loc sau la viteze foarte mici, pe masura ce viteza creste e bine sa se rigidizeze.Aici apare un plus fata de Logan care mie mi s-a parut cam "usurel" la volan la viteza mare, ceea ce da impresia de relativa instabilitate.

                Comment


                • #9
                  Eu am optat pentru un Laureat de 1.6.Sper sa fie o alegere buna si aici ma refer la consum.Am condus Logan de 1.4 si cu AC mi s-a parut cam lenes.Avand in vedere ca stau in Iasi, iar de cele mai multe ori trebuie sa o pisti serios in intersectii cred ca e alegerea optima.Oricum mi s-a parut un pic ciudat ca la drive nu su bsgst decst motoare de 1.6! Totusi taxa de inmatriculare o platesti o singura data, iar RCA e cam cu 60 lei mai scump.Avand in vedere ca o voi primi in jur de 15 iulie si cu scaderea euro, se pare ca imi scot o mare parte din diferenta de pret prin curs!
                  Last edited by Sorin-Andrei; 9 July 2008, 18:57.

                  Comment


                  • #10
                    Am o nelamurire, azi am ridicat actele de la inmatriculari si la masa proprie e trecuta valoare 1138 kg.Pe fisele de prezentare parca Sandero 1.4 mpi avea 1038 parca( un pic mai mult ca Loganul cu aceiasi motorizare).Cine stie sa-mi spuna care e valoarea corecta...poate au gresit astia la mine pe carte si talonula fost facut dupa specificatiile din CI.Sau poate asta e greutatea reala...?

                    Comment


                    • #11
                      1,4 bate 1,6

                      Originally posted by RADU_LYN View Post
                      Eu am un logan 1.4 si imi pare rau oarecum ca nu am 1.6...acum nu stiu ce sa zic...fiecare dupa cum crede ca are nevoie.
                      Sandero este bine izolat fonic, nici macar la viteze de 140-150 km/h nepatrunzand in habitaclu zgomote sau fasaituri nedorite.
                      Mai bine 1.4
                      Elasticitatea motorului de 1.6 litri/90 CP lasa de dorit iar cutia de viteze are niste trepte lungi cat o zi de post. Oricat de repede schimbi, din cauza raportului de demultiplicare, motorul cade in ture nepermis de mult. Rezultatul: astepti in spatele TIR-ului sa faci o depasire pana te plictisesti. Este adevarat insa, si performanta, si ieftina, si devreme acasa nu prea se poate. Dar de ceva mai bine ar fi fost loc! Nu de alta, dar fie ca mergi cu 1.6 MPI, fie cu 1.4 MPI, nu prea faci diferenta iar consumul de combustibil este aproape identic. Doar la viteze superioare, de peste 120-130 km/h, se vede ceva. Prin urmare, mai bine un Sandero 1.4 MPI bine dotat, decat sa dai vreo 400 de euro in plus pentru propulsorul de 1.6.

                      Comment


                      • #12
                        Pt posesorii de Sandero cu motoare de 1.4 am o intrebare. Cum apreciati aceasta motorizare din pct de vedere al elasticitatii, raspunsului masinii si daca o considerati potrivita pt Sandero?Va adresez aceasta intrebare pt ca eu inca oscilez intre cele doua motorizari. In afara de consum merita motorul de 1.4? Multumiri aticipate

                        Ti-am mutat postul aici, pentru ca e un loc mai potrivit
                        Last edited by Stefan; 27 August 2008, 16:32.

                        Comment


                        • #13
                          fratilor la drumurile noastre, la aglomeratia din Romania si mai nou la cate radare sunt pe drumuri..la ce va trebuie 200 cp?motorul de 1.4 e excelent(ar fi si o varianta mult mai buna 1.2 16v)
                          uitati-va ce succes a avut matizul si are 50cp. deci se merita.
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            De acord cu tine Spanu.
                            Ce parere ai de motorizarea 1.4 8V GPL?
                            Cum ti s-ar parea un 1.4 8V pe gaz?
                            Eu zic este ideal pentru oras, tinand cont de faptul ca GPL este mai ieftin deocamdata.
                            Daca ne uitam la consum ne speriem putin.
                            Consumul pentru motorul de 1.4 8V GPL care echipeaza Sandero
                            12,2 urban/ 7,4 extraurban/ 9,2 mixt

                            Comment


                            • #15
                              te .bip. in el de gaz. stai cu bomba in masina?plus ca in sibiu nu exista gpl. sau daca exista este 1 maxim 2 pompe. eu am mers cu gpl cand am facut scoala de soferi si de atunci nu mai vreau sa mai aud de gpl.numai daca ai avea vreun v8 de 250 cp atunci as pune gpl, ca nu se vede diferenta
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google