Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Este o alegere buna - un unei bun la un pret bun. Il am de la 14.000 km, acum am 24.000 si abia s-a inchis la culoare (nu e negru, nu s-a subtiat prea mult). Nu stiu cat de "fuel saving" este, dar este suficient de "antifriction" si de "subtire" ca sa porneasca extrem de usor masina la -22 grade (la sfert e mult spus).

    Comment


    • #32
      iar sunt in dilema. am bagat metabond 5w 40 + aditiv si motorul e foarte zgomotos la turatii mari. am deja 9000 de km cu el. la cat sa il schimb? oficial metabondul pe care l-am bagat e garantat 15 000 iar aditivul ii prelungeste viata cu inca 15 000. asta ar insemna ca 20 000 de km ar trebui sa merg fara probleme. cine imi da un sfat. sa-l tin 20 000? oricum data viitoare imi iau mobil 1 nu de alta dar sper sa nu mai fie asa zgomotos motorul.
      -fara-

      Comment


      • #33
        am constatat ceva si eu referitor la zgomotul motorului. de regula pun 99+ de la petrom. foarte multumit si masina rupe!..ei in cluj cam rare petromurile si e foarte departe pompa petrom de mine. dupa o lunga perioada am schimbat benzina si am pus de la mol 95. nu se compara!..ma refer la zgomotul motorului. e destul de mare diferenta. mi se pare totusi ciudat.
        Last edited by ciomp; 12 February 2010, 22:39.

        Comment


        • #34
          Pai nu chiar asa ciudat ca de la 99+ la 95 ii o diferenta.
          Si la pret si la calitate si la putere

          Comment


          • #35
            La pret si calitate sunt diferente, dar la putere nicicum. Poate va va parea ciudat, dar mie mi se pare mai zgomotos motorul cu petrom 99+ decat cu carrera 95 pe care il bag de obicei. Intr-o perioada ceva mai buna financiar puneam 99+ si sincer nu eram incantat de zgomotul motorului. Cand am fost constrans sa revin la carr95 am recunoscut zumzetul placut.... Cred ca suntem offtopic. E un topic despre ulei.

            Comment


            • #36
              intrebare...
              joi am bagat elf 10w 40. am mers cam 100 de km timp in care masina tragea bine si zgomotul redus. ieri am bagat aditiv metabond. si parca i-a luat puterea cu mana. am mers 200 km ieri si parca nu trage la fel. iar zgomotul e mai mare...sa mai astept ? azi fac un drum la paltinis si vreau sa vad cum se comporta.
              -fara-

              Comment


              • #37
                poate nu ar mai trebui sa ii pui atitea prin moteur si sa te axezi doar pe un tip de ulei sau pe ceva recomandat de producator. totusi motorul e inca nou, chiar daca ai facut citeva zeci de mii km. zic si eu. la inceput si eu eram "ingrijorat" ce sa pun, dar pina la urma am mers pe ce recomanda producatorul. acuma n-am treaba masina merge tot mai bine pe zi ce trece. singura chestiune e ca nu m-am hotarit inca daca sa fac schimburile la intervale de 10.000 sau 15.000, ca 20 nici mort nu accept!

                ps scuze pt off cu benzina! dar chiar e diferenta de zgomot!

                Comment


                • #38
                  @spanu... cati km are masina de te-ai apucat sa bagi asemenea prostii in motor ?
                  Sandero R2

                  Comment


                  • #39
                    50 000km. daca ar fi prostii nu cred ca s-ar recomanda.
                    -fara-

                    Comment


                    • #40
                      Si la 300.000 km ce mai pui?... Fiecare face ce vrea cu masina lui... dar la km astia nu ai nevoie
                      Sandero R2

                      Comment


                      • #41
                        la 300 000 pun excavatorul pe ea sa o duca la remat. la ce drumuri sunt m-as bucura sa ma mai tina inca 50 000 km.
                        -fara-

                        Comment


                        • #42
                          Cum sa nu te mai tina inca 50.000 KM
                          Doar sunt o gramada de Logan-uri si peste 300.000 KM
                          Ii drept ca dupa 150.000-200.000 KM ii ca si o "Dacia Nova" acuma dar mere ? Mere !

                          Comment


                          • #43
                            Eu merg pe schimbul la 10000 de km, asta acum ca este cat de cat noua si motorul inca nu este bine rodat dar cu timpul merge si la 12-15-17000 de km. La ceea ce spune Spanu in privinta drumurilor, domne conduc de aproape 20 de ani dar bataie de joc in privinta drumurilor ca acum n-a fost niciodata, pana mai de curand aveai pe unde sa le mai ocolesti, acum ocolesti una si iei doua, simti ca se dezmembreaza masina, nicio problema, platim accize, impozite, roviniete.
                            - Sa-ti fie rusine Radu Berceanu !!!
                            Il doare-n trei sau patru litere.

                            Comment


                            • #44
                              Ma bag si eu in seama sa dau un sfat. La ulei sunt foarte pretentios si eu cred ca e important sa nu bagam toate balariile si de ce nu sa bagam un ulei mai bun dacat spune producatorul. M-am documentat pe net si am ales Mobil 1 Esp Formula 5w-40 facut in USA, nu Turcia sau UE. Functioneaza impecabil si nu il voi schimba la 10.000. Nu il schimb nici la 8000 dar nici la 25.000 cat e trecut pe cutie. Undeva la mijloc. Am deja 12.000 si e aramiu la culoare. La primavara ii fac schimbul. masina toarce. Punct.

                              Comment


                              • #45
                                eu nu inteleg asta=pun ulei mai bun ca sa-l schimb mai tarziu, de ce?,...eu zic asa pui ulei la timp si-l schimbi la timp, ca de uzat si de pierdut proprietati orcum are parte,....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google