Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by manic_user View Post
    Am hotărât ca la schimbul de ulei care îl voi face în curând, să folosesc ulei Mobil 1 5W-30, dar sunt într-o oarecare dilemă, pentru că sunt 2 sortimente: Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (norma ACEA C2/C3, A3/B3/B4 şi A5/B5, dar la norma ACEA A5/B5 se recomandă testare) şi Mobil 1 SuperSyn 5W-30 (norma A1/B1, A5/B5).
    Citind specificațiile celor 2 sortimente şi ţinând seama că Dacia recomandă ulei norma ACEA A3/B4 sau ACEA A5/B5 eu înclin spre Mobil 1 ESP Formula 5W-30.
    Voi ce părere aveţi?
    Iti recomand mobil 1 ESP Formula 5w30 acesta este full sintetic,de cand am masina numai acest tip de ulei folosesc. Bafta!

    Comment


    • #17
      vine iarna! ce ar trebui sa facem sa ne protejam motoarele mai bine? ce recomandati? un aditiv pentru ulei?un ulei mai bun? care ar fi uleiul pe care l-ati recomanda? dacia oil nu cred ca e asa stralucit!.
      -fara-

      Comment


      • #18
        si eu astept niste pareri referitoare la ulei. am 8700 km. in weekend mai fac vreo 900 si ajung
        imediat la 10.000 cind vreau sa schimb primul ulei (mai ales ca e ala de rodaj). mi sa- recomandat sa pun full sintetic. astia la noi la dacia vad ca folosesc elf. voi ce ziceti? eu solicit motorul mai mult si merg mai turat si vreau ceva mai k lumea. multzam!

        Comment


        • #19
          am facut doua ierni cu dacia oil fara probleme. ce tot aveti cu chestiile romanesti? e ulei havoline/texaco 5w30 pe care s-a aplicat o eticheta dacia. havoline/texaco/elf fac parte din grupul "total". acelasi "total" care furnizeaza uleil "qurtz" folosit in rally-raid-uri, wrc, irc, le mans...care e problema? daca bagati alt 5w30 credeti ca o fi mai bun? e ulei "multigrad", merge de la -20 la +40, deci pt clima de la noi.
          ma intreb cateodata, unii dintre voi la ce v-ati luat dacie? trebuia sa va luati ford, ca-n ala se baga castrol. ford focus st va trebuia, ala merge cu castrol formula. ulei de calitate, numai ca atunci intrebati daca nu se poate baga dacia oil, ca-i mai ieftin...
          oricum o dati, la romani nimic nu e suficient de bun sau suficient de ieftin...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            Super tare postul,Seba! Si din pacate,perfect adevarat...merge Dacia oil fara probleme,nu va mai faceti atatea griji.

            Comment


            • #21
              mai am foarte putin pina la 10.000 cind vreau sa schimb prima data uleiul; lasind la o parte marca si pretul de care vad ca se tot discuta, astept in continuare recomandari si pareri referitor la ce ulei sa folosesc. ma refer la caracteristicile uleiului vis-a-vis de exploatarea motorului.
              revin si spun ca merg in forta cu masina, ca doar e benzina (nu particip la competitiii..dar o "frig" mai mereu cind pot si am loc)..asadar? pareri, recomandari?
              multumesc.

              Comment


              • #22
                S-au discutat si caracteristicile uleiurilor,daca consideri ca nu in suficiente detalii,intra pe loganclub.ro,unde gasesti si mai multe discutii.Personal,daca ar trebui sa schimb acum si banii nu ar fi o problema,as pune din gama mobil1.Bafta!

                Comment


                • #23
                  Daca alegi Elf, preferabil ar fi Evolution 5w30 in locul lui 5w40. Asta pt ca primul este A5/B5 si al doilea A4/B3. Adica primul este mult mai stabil termic, ca durata de viata, etc samd. E drept ca este mai subtire vara, dar calitatea definita clar de norme este superioara. Parerea mea...

                  Comment


                  • #24
                    Salutare,
                    Am trecut si eu binisor de 5000km. Cand am luat masina uleiul era aproape transparent...o usoara tenta de galbui.
                    Pe la 2000km deja se facuse maroniu...si este in continuare un maroniu limpede (nu opac).
                    Cum la slz foloseam doar halvoline si culoarea era de la inceput pana la sfarsit (10000km) aceiasi nu imi fac probleme pt ca stiu ca asta e culoarea obisnuita.
                    Grija mea provine de la mirosul uleiului. La sandero dupa 5000km uleiul miroase a ulei ars...cum mirosea uleiul de la skodita sau de la berlina lu' tata...doar ca ala era negru tuci.
                    Ma ingrijoreaza serioas mirosul uleiului...pt. ca la SLZ nici dupa 10000km uleiul nu mirosea a ulei ars.
                    Stiu ca e cam ciudat sa intreb ...dar la voi cum miroase uleiul?
                    Intrebarea este adresata strict celor care au luat-o de jos de la masini cu carburator si care prin prisma experientei stiu cum miroase un ulei ars.
                    Mentionez ca nu conduc supraturat dar nici sub 2300-2500 ture, dar merg cam mult in oras. "La mana" uleiul pare ok....in sensul ca nu e ca la skodita sau berlina cand pe langa faptul ca mirosea a ars si era negru il simteai clar la degete ca nu "unge" cum trebuie.

                    Bafta!

                    ps. repet....ma adresez celor care au surubarit in motoare, au gustat benzina sufland jigloare, au avut ulei in cap desfacand bai de ulei, biele, cuzineti etc... si care inteleg ce incerc eu sa descriu aici.
                    Bafta!

                    Comment


                    • #25
                      mai eu de mirosit nu l-am mirosit., desi am surubarit ei eu si am suflat in jiglere la vechea mea masina!
                      saptamina asta cred ca il schimb chiar daca nu am inca 10.000, dar mai e foarte foarte putin. la mine e maroniu ruginiu si inca transparent. la momentul cind am luat masina era transparent transparent de abia se vedea nivelul. eu am ales sa fac primul schimb la 10.000. urmatoarele cred ca le voi face undeva la 15.000, in nici un caz la 20.000 cum zice fabrica. salut

                      Comment


                      • #26
                        Sincer si pe mine ma bate gandul sa il schimb acum pe la vreo 7mii...apoi dupa 13mii (adica la rev de 20) si apoi voi vedea...
                        Dar la cum evolueaza situatia sincer ma indoiesc ca as suporta ideea ca am uleiul asta pana la prima revizie.

                        Bafta!
                        Bafta!

                        Comment


                        • #27
                          Pai aproximeaza cu km facuti pana acuma unde ajungi prima data:
                          - la 20.000 km inainte de 1 an
                          - un an de revizie cu ~ 10.000 km
                          si in functie de asta iei decizia de a schimba sau nu inainte de revizie.

                          Comment


                          • #28
                            yr-zbg uleiul descris de tine este in regula, eu l-am schimbat la 10000 de km pt ca atunci am facut si revizia. Daca este colorat inseamna ca a lucrat bine, vascozitatea spui ca este in regula iar ca miroase a ars chiar nu vad pt ce iti faci probleme, ai prins rodajul in lunile de vara cand motorul se incinge ceva mai mult.

                            Comment


                            • #29
                              Sper sa ai dreptate...si mirosul sa fie de la perioada de rodaj unde evident simteam motorul cam strans si tot evident temperaturile erau destul de mari.

                              Masina am luat-o pe 19 iulie....si acu am ~5400km....estimez ca termin anu cam cu 8000...si cel mai probabil prima revizie va fi la un an (max. 15000km).

                              Bafta tuturor.
                              Bafta!

                              Comment


                              • #30
                                Cu toate ca nu voi schimba uleiul pana in primavara azi m-am hotarat sa-l cumpar (scap de-o grija). Am citit pe site-uri, pe loganclub si pana la urma m-am decis la elf 5w30 evolution sxr. Costa 34 de lei 1L, carref milit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google