Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Revizii Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura la buson e o saiba de cupru care cica e recomandat sa fie schimbata tot la al doilea schimb. Este vorba de saiba de dedesupt de la baia de ulei, unde e surubul ce se desface pt a curge uleiul.

    Comment


    • Aha, mersi...mie nu mi-au schimbat-o la a 2-a revizie...in fine...e riscul lor nu al meu

      Comment


      • off...topic am venit azi pe oltenitei...cam vreo 2 km..era in spatele meu un sandero negru orange...PKZ si pe banda 1 ...un sandero gri si unu rosu...deci p;aci is destule sandero...

        Comment


        • Si la Cluj va cel putin 3-4 in fiecare zi. Se pare ca si aici le-a mers. Surprizantor si Duster vad destul de multe. Poate ca le prea urmaresc eu, ce sa zic...

          Comment


          • tot offtopic: si in Zalau sunt mai multe Duster decat Sandero

            Comment


            • Mie mi-au facturat la ambele revizii garnitura de la buson

              Comment


              • Originally posted by bunicuta View Post
                tot offtopic: si in Zalau sunt mai multe Duster decat Sandero
                Sandero trage în jos producţia Dacia
                Chiar daca in unele zone sunt si in altele nu prea, la nivel national ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by Goan View Post
                  Sursa

                  De la 304 la 272 e intr-adevar o diferenta, mai ales ca tu ai pus Havoline fata de Dacia Oil, dar 272 nu e 210
                  Da intradevar am gresit era 272 am verificat factura, ma gandeam la alta factura si le-am confundat.

                  Comment


                  • Am facut azi revizia a 3a la Dacoserv
                    Manopera 118,05
                    filtru ulei 33,57
                    filtru aer 56,04
                    Ulei (m-am destrabalat) Castrol slx 5w40 213,7
                    Total 421,36


                    Suplimentar mi-am pus si aparatori noroi fata spate 100

                    Comment


                    • Originally posted by bobocul View Post
                      Ulei (m-am destrabalat) Castrol slx 5w40 213,7
                      LOL e mai scump uleilul ca masina, imi place cum va aruncati unii banii aiurea

                      Comment


                      • uff trebuia tu sa zici ceva bunicutoo

                        eu tot pe la dacoserv fac revizia...vad ca uleiul a fost mai scump ca anu trecut..parca manopera la fel... la care dacoserv ai fost? mecanicul etajul

                        Comment


                        • La cel din Militari. Jos in dreapta la nea Aurica. Am fost avertizat ca uleiul este f scump. A fost alegerea mea. O data la 3 ani merita si ceva mai scump.

                          Comment


                          • Azi 07.07.2011 am efectuat revizia obligatorie la 3 ani la DAREX Suceava.
                            Nr km. 38811
                            Total de plata 615,56 ron
                            Piese inlocuite
                            1. Dacia OIl Plus Premium 5W30 4L=111,60 ron
                            2. Filtru habitaclu=37,76ron
                            3.Filtru ulei= 32,24ron
                            4. Filtru habitaclu= 42,00ron
                            5. Element filtrant= 52,08ron
                            6. Set placute frana= 148,80ron
                            total piese de schimb =342,32ron
                            Manopera= 154,10ron
                            TVA= 119,14ron
                            Am cerut suplimentar o verificare a caroseriei si au gasit un punct de coroziune in zona gurii de umplere a rezervorului care se va remedia pe garantie.
                            Au mai gasit in pasajele rotilor din spate urme de lovituri de pietre , una a lovit chiar pe muchia pasajului si in acel loc a sarit vopseaua pe o suprafata de aprox 1cm2. Aceste lovituri se vor remedia pe buzunarul propriu candva....
                            Pentru faptul ca au schimbat placutele de frana pe fata au verificat presiunea in toate rotile si au efectuat testul de franare si verificare a amortizoarelor ocazie cu care am constatat ca diferenta intre stanga si dreapta fata este de 14%, eficacitate frana serviciu 74%, eficacitate frana parcare 23%.
                            La amortizoare treaba e mai putin placuta in sensul ca pe axa fata stanga are 38% iar dreapta 41%(dezechilibru 3%)
                            Axa spate stanga are 49% iar dreapta 53%(dezechilibru 4%).
                            Mentionez ca toate piesele au fost achizitionate de la reprezentanta.
                            Mi-am pus si eu acel filtru in exterior (sub capota) care impiedica corpurile mai mari(frunze, ace de brad, flori de tei) sa patrunda in interior. E adevarat ca filtrul de polen retine aceste lucruri dar azi cand am scos filtrul de polen am vazut ca erau in el frunzulite uscate, parti din florile de tei si alte mizerii mai mari.
                            Montajul l-am realizat singur. A durat putin sa ma prind cum se desface acea grila fara sa rup vreo clema si in final am reusit sa fac operatiunea de demontare si remontare corecta ( n-au ramas piese in plus, nu am rupt nicio bucatica din acea grila de plastic).
                            Si am primit de la ei un voucher in valoare de 30 de ron pe care il pot folosi la o alta interventie in service.
                            Last edited by sv03tbh; 7 July 2011, 19:58.
                            Sandero Laureat 1.4 MPI

                            Comment


                            • "filtru in exterior" de unde l-ai procurat ? Sau l-ai confectionat tu.

                              Comment


                              • filtrul exterior este acel filtru habitaclu care costa in jur de 30 de ron si care se monteaza sub capota motor. Pe cutie scria Motrio(fabricat in Germania) si este compatibil cu Logan si Sandero. Filtrul respectiv este de culoare alba decupat conform cu modelul grilei pe unde se face admisia aerului din exterior.
                                Sandero Laureat 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google