Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Intretinere Vopsea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cum sa fie mai pe baza de apa....ca atunci ai da cu ariel si o faci gri-metal....o dai cu lac si zice lumea ca e de inox
    Bafta!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stefan View Post
      Cu ce ai spalat masina?

      Si eu am descoperit 2 zgarieturi dupa ce am spalat-o si am tot avut remuscari ca eu am zgariat-o la spalare. Desi nu prea vad cum. Sunt genul de zgarieturi care pot fi inlaturate la polish, dar oricum
      Am spalat-o ca de obicei, la spalatorie cu spuma activa si ceara.Eu am foarte multe zgarieturi, parca nu imi vine sa cred cate sunt.Pe oglinda din partea soferului se vede ca si cum ar fi fost stearsa, are multe zgarieturi pe ea si vopseaua nu mai luceste.Sunt unele locuri in care oricat m-as gandi nu imi pot da seama cum s-a zgariat.Nu sunt adanci si cred ca iasa cu un polis.Mai am un loc chiar pe muchia de langa luneta...nu stiu cum sa explic unde, din cauza zgarieturilor nu mai luceste vopseaua.Daca in 3 luni ii asa...la ce sa ma astept peste 1 an, 2, 3...?

      Comment


      • #18
        Originally posted by yr-zbg View Post
        Cum sa fie mai pe baza de apa....ca atunci ai da cu ariel si o faci gri-metal....o dai cu lac si zice lumea ca e de inox
        Ii spune vopsea ecologica, din aceea care se fabrica cu ani in urma nici nu se mai gaseste.

        Comment


        • #19
          Originally posted by TheOne View Post
          Am spalat-o ca de obicei, la spalatorie cu spuma activa si ceara.
          Nu stiu cat de buna e si spuma aia activa...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Stefan View Post
            Nu stiu cat de buna e si spuma aia activa...
            Pai cu ce altceva sa o spal?

            Comment


            • #21
              Sincer cel mai bine o speli cu spuma pt ca te duci la spalatorie, iti da cu apa, spuma, si iar apa, eviti ca masina sa intre in contact cu bureti sau alte jucarii care pot zgaria/luat luciul vopselei. Iar pentru zgarieturile mici te poti duce la un service pt un polish profesional, sau iei de la magazin un polish gen scratch out si ies destul de bine.

              Comment


              • #22
                puteti gasi informatii despre intretinere auto aici... http://www.detailingclub.ro
                sper sa nu se supere cineva pe mine ca am postat linkul asta...
                www.detailing-club.ro

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vic24 View Post
                  Si eu am gasit zgarieturi aparent inexplicabile pe capota..... fine..... poate de la spalare (am spalat-o eu in curte, dar mai ceva ca pe un ou am tratat-o, abia am atins-o). An incercat sa le scot cu o crema GS si ceva dar nu am insistat si inca se mai vad... e chiar atat de ... simandicoasa vopseaua asta ? A! si.. e pe baza de apa in loc de ulei ?
                  atentie la modul cum stergi apa de pe masina dupa ce o speli...mai degraba ai grija cu ce. foloseste lavete din microfibre pt sters si evita sa folosesti buretele.
                  www.detailing-club.ro

                  Comment


                  • #24
                    orice vopsea se strica la spalarea cu buretele adica la tine in curte indiferent de marca masinii.acum ma gandesc ca daca ai un porsche nu prea stai sa il speli acasa.iti deschizi spalatorie.apropo am vazut ca baietii din spalatorii la final sterg masina cu o carpa din piele de caprioara.asta lasa zgarieturi in timp?

                    Comment


                    • #25
                      Pielea de caprioara nu numai ca nu lasa zgarieturi, dar nu lasa nici urme dupa uscare. Conditia e ca pielea sa fie curata si stoarsa des. Pentru un rezultat bun se sterg mai intai geamurile apoi restul masini...iar dupa ce a-ti terminat cu masina spalati pielea de caprioara...si nu va mirati de jegul care iese din ea....

                      Din pacate baietii pe la spalatorie sar peste aceasta etapa cu spalatul si dupa cateva masini deja rezultatele sunt dezamagitoare.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #26
                        eu recomand si pielea (au cei de la Sonax de o calitate exceptionala,cu mare putere de absorbtie si nu lasa nici urme) dar si lavetele din microfibre
                        www.detailing-club.ro

                        Comment


                        • #27
                          Un sfat nu o duceti la spalatorii automate pentru ca o zgarie. Parerea mea e ca spalatul clasic e cel mai bun. Zic din experienta am avut o solenza si am spalat-o numai la automata si rezultatul a fost ca dupa 4 ani nici dupa polish nu au iesit urmele....
                          Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

                          Comment


                          • #28
                            eu o spal saptamanal, la o anumita spalatorie. Se da un strat de spuma, nu sampon..spuma activa..se lasa vreo 5 min, apoi se spala si se da un strat de spuma cu ceara lichida...se lasa tot asa, se spala se sterge doar cu carpa din piele fina, apoi se sterge cu un pic de ceara pasta pe capota si aripi fatza. Asa in fac de fiecare data de 2 ani deja...spun 2 ani pentru ca mai am o masina si inainte mergeam doar cu una, acum cu 2. Totul ma costa 50 pentru amandoua. Si imi place cum arata, ploaia nu o murdareste asa repede, nici praful nu prea se vede atat de tare...

                            Comment


                            • #29
                              Am observat pe capota un punct in care era sarita vopseaua cred ca de la ceva piatra sarita prin trafic.Cu ce sau cum as putea remedia problema ca sa nu inceapa sa se decojeasca de acolo sau sa inceapa rugina?Mi se pare mie sau este foarte fragila vopseaua?

                              Comment


                              • #30
                                Da, e destul de fragila. Daca e suprafata mica da cu putin lac de unghii transparent. Cu rugina nu ar trebui sa ne confruntam pt ca e galvanizata tabla, spre deosebire de logan (eu asa stiu). Offtopic : cu cat apar zgarieturi si alte asemenea eu imi dau seama ca trebuie sa merg cat mai mult cu ea, ca sa nu imi para rau ca am tinut-o de bibelou. Ieri cu a patra pe la 5500 - peste 140 kmh. Ce fain e sa o calci pe a patra de pe la 70 - 80 in sus..... uiti de micile bube instant. Recomand.
                                A! Inca ceva: daca te ajuta psihic (pe mine m-a ajutat, dar puuuuutin) - vopseaua nu e rezistenta ca cele de acum cativa ani pentru ca este ecologica - adica se degradeaza natural in timp mai usor ca cele vechi, si fara sa lase reziduuri toxice, si astfel nu poluam planeta.
                                Last edited by vic24; 27 December 2008, 08:54.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google