Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tips And Tricks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se pare ca de cand nu am mai scris aici pe forum, subiectul a deviat. Sa revenim la tips and tricks.
    Daca farurile prezinta zgarieturi fine, matuire acestea pot fii indeparate cu pasta de dinti.

    I used Crest toothpaste to clean a 2000 VW Jetta Headlight and IT WORKED!


    Spor

    Comment


    • #32
      exista si paste de dinti mai abrazive, de albire a dintilor. Eu la 307 am polisat un far (avea matuire si zharieturi fine) cu cif si pasta de polisat tip fina, manual de mai multe ori cu o carpa tare, polisat si apoi spalat de mai multe ori iar rezultatele au fost multumitoare. Bineinteles ca difera si tipul de far, tipul de plastic, calitate, daca e sticla etc.

      Comment


      • #33
        Sau exista XERAPOL. Orice tip de far.

        Comment


        • #34
          Sau exista ateliere specializate unde u 50 lei iti fac un far ca nou. :-) Si dau si cu un lac de protectie peste...

          Comment


          • #35
            De ce toti isi polisheaza farurile si le pun folie cand sunt deja matuite si nu pun folia dinainte? cu folie nu se mai matuiesc

            Comment


            • #36
              pentru ca atunci cand iti cumperi masina sh sunt deja matuite, iar cand o cumperi noua nici prin cap nu iti trece ca o sa ajunga farurile sa se matuiasca.
              -fara-

              Comment


              • #37
                mai bine sa previi decat sa repari. de ce nime nu da masina cu materiale izolante pe dedesubt inainte sa rugineasca?

                Comment


                • #38
                  Pentru ca toate masinile noi au un strat de protectie anticoroziva pe dedesupt si te gandesti ca nu are rost sa 'strici' stratul acela frumos, dat de fabrica, vopsit in culoarea masinii, care ofera o protectie mai buna decat un antifon dat cu pensula(care crapa in timp, tine apa etc). In momentul in care rugineste caroseria, stratul acela izolant este deteriorat, cade sau trebuie dat jos pentru a repara portiunea afectata, iar dupa reparatie se aplica un nou strat menit sa protejeze tabla inca o perioada de timp.
                  Altfel spus, atata timp cat stratul protector al caroseriei, dat de fabrica, este intact(nu prezinta deteriorari) nu isi are rostul aplicarea unui alt strat peste deoarece acesta nu va fi la fel de rezistent ca cel original.
                  Daca tot vrei sa intarzi aparitia coroziunii, exista niste solutii anticorozive care se sufla in lonjeroane, praguri, portiere etc.
                  Despre faruri, la fel, cand iti iei masina noua, nu iti bati capul cum vor fi afectate de soare unele elemente peste n ani. Te gandesti ca e masina noua si ca cel putin pana la prima revizie nu are nevoie de nimic decat de benzina si solutie de spalat parbrizul.

                  Comment


                  • #39
                    folie pe faruri am pus pe faruri dupa ce in prealabil le-am polishat .e ok.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by L3on_rgby View Post
                      mai bine sa previi decat sa repari. de ce nime nu da masina cu materiale izolante pe dedesubt inainte sa rugineasca?
                      Am o masina care are aproape 10 ani (Peugeot) si nu are nici macar 1 mm de rugina, nicaieri. Sunt curios cum o sa fie cu Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        au am acum un laguna din 2006 si farurile sunt putin matuite. daca le dau cu ceara nu se mai vede. par noi. La urmatoarea masina am sa le foliez inainte sa se matuiasca

                        Comment


                        • #42
                          Nu cred ca va iesi cu ceara; eventual si cel mai sigur un polish si ies ca noi. Nu am auzit pana acum pe nimeni ca a dat cu ceara si au iesit.

                          Comment


                          • #43
                            1. incerci sa le faci tu acasa in garaj cu polish cu diferite solutii specializate
                            2. le duci la un atelier specializat unde cu aprox 50 lei/far ti le fac aia si iti dau si cu lac pe ele de protectie
                            3. sau iti iei altul nou :-)

                            Comment


                            • #44
                              iesi si cu ceara. data viitoare am sa fac si poze cand am sa le ceruiesc. Nu ies chiar 100% ca noi insa ies destul de ok

                              Comment


                              • #45
                                Pai si ceara poate fi o solutie fina abraziva asa ca tot o polishare este. Am spus ca eu si cu CIF de ala galben de bucatarie am avut rezultate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google