Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tips And Tricks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bune sfaturi mai dai, dar din pacate posesorii de autorurisme schimba bujiile numai cand una este nefunctionala si motorul nu mai merge rotund, iar in cel mai rau caz o schimba numai pe cea defecta.

    Daca le spui ca se schimba la 40.000 iti spun ca ai probleme cu mansarda. Aici intra si cei care schimba placutele numai dupa ce freaca fir pe fier si scatatie de le ia mama dracu.

    Comment


    • #17
      dar sa stii ca eu am pus placute si discuri Brembo noi. si dupa 500 de km stanga a inceput sa scartaie! am aproape 10 000 cu placutele si de atunci cand franez violent pe stanga scartaie rau.
      -fara-

      Comment


      • #18
        Spanu-le, ce bujii ai pus ca vreau si eu sa le schimb? Ma batea gandu de ngk iridium da cand am vazut scorul am zis pas.

        Comment


        • #19
          Cu benzina MOL are consumul mai mare, aceeasi cifra octanica. Cu benzina de la OMV cifra mare consuma si mai mult. Acum bag Petrom OMV si conduc la fel, in oras scot 9, in afara 5.1. Nu mi-a mai "parait" avansul de ceva vreme.

          Cand pomeniti consumul uitati-va in CB si la viteza medie. Daca ai 13 l/100 km uita-te si la viteza medie, sigur ai pana in 20km/h, asta inseamna ca ai facut orasul cu multe stopuri.

          Filtrul de aer, bujiile, benzina sunt factori pentru consum si putere. Si nu doar astea, greutatea masinii, vantul/aerodinamica, panta drumului, starea drumului, aderenta. Sandero scoate cam intre 4.1 subturata cu a v pe la 60 km/h drum drept si 7.5 cu 170 km/h. Asta am facut eu pe 1.4 mpi.

          Am schimbat totul la masina timp de 4 ani ca la carte. Mai putin pompa de apa cu cureaua de distributie. Masina avea 45000 km, dar pompa nu avea lacrimi. O schimb ca apare ceva. Si a mai ramas cureaua de accesorii care era impecabila dupa 4 ani.

          Totul am luat de origine. Am vrut sa incerc iridium, dar am mai avut la logan si nu s-a simtit cine stie ce diferente. Daca masina este intretinuta corect, nu faci diferente.

          Comment


          • #20
            Eu de cand alimentez de la romnamol nu mai paraie avansul. Cu petrom mie mi se pare mai puturoasa masina si cand bag motorina in corsa-ul prietenei e mult mai afumator ca si motorina de la romnamol.

            Comment


            • #21
              Ieri am stat si am citit destul de mult despre bujiile NGK Iridium. O diferenta sigur se va simti, dar va fi ceva de genul resoftarii. In schimb daca pui NGK Iridium si schimbi si fisele sigur o sa lucreze mai bine aprinderea si vei simti o diferenta mica si un consum mai scazut daca mergi cu masina la fel ca inainte. Eu dupa resoftare am simtit o oarecare crestere a cuplului - ce-i drept ft mica dar s-a simtit.

              Eu cred ca pt un plus de performanta sunt mai multi factori care se influenteaza unul pe altul - deci resoftare + bujii NGK Iridium + fise = un consum mai mic si o crestere de 10% a puterii - acest 10 % cred ca va fi unul real. In primavara o sa incerc sa anung la un dyno sa vad exact cuplul si poneii. Daca la cele scrise mai sus adaugam o admisie imbunatatita si o evacuare complet noua de inox cu accelerator de gaze pe ea cred ca urca in maxim 85 - 90 de ponei. Restul costa prea mult, dar ma bate gandul la un ax cu came sport. Oricum astea sunt planuri pt anul viitor; momentan am comandat ieri, cu ocazia sarbatorilor de iarna, "cacadou" pt Sandel` urmatoarele: bujii NGK Iridium si fise bujii racing de la Racing Nick. Daca am luat sau nu plasa o sa vedem incepand de luni. Sambata va primi Sandelul urmatoarele: capeti bara, placute frana, filtru ulei, filtru aer, ulei 5w 30 Castrol, bujii NGK Iridium si fise bujii racing.

              Pareri, poze si impresii urmeaza in Mu Ride - "Sandel 75 ponei"

              Comment


              • #22
                Fara suparare dar din chip -tuning nu o sa duci tu motorul ala in 85-90 de cai nici in cadere libera si cu vant din spate...ca sa nu mai vorbim de contributia enorma adusa de niste fise racing.Restul modificarilor (admisie,evacuare,ax cu came ...etc ) costa cat nu face ,si pe Sandero de 1,4 chiar nu face .De ce nu ai luat un 1,6 sau un 1,6 16 valve? Ieseai mai ieftin decat cu ce vrei tu sa faci.Incearca sa pui pe dino un sanden cu cel putin 50000 la bord ,sa vezi ce surpriza vei avea cand va afisa ,,poneii".

                Comment


                • #23
                  M-am convins astazi.

                  O sa o las asa - bine fise si bujii oricum ii pun pt ca deja le am.

                  Nu merita investitia - ai dreptate.

                  Originally posted by SERGHEI View Post
                  Fara suparare dar din chip -tuning nu o sa duci tu motorul ala in 85-90 de cai nici in cadere libera si cu vant din spate...ca sa nu mai vorbim de contributia enorma adusa de niste fise racing.Restul modificarilor (admisie,evacuare,ax cu came ...etc ) costa cat nu face ,si pe Sandero de 1,4 chiar nu face .De ce nu ai luat un 1,6 sau un 1,6 16 valve? Ieseai mai ieftin decat cu ce vrei tu sa faci.Incearca sa pui pe dino un sanden cu cel putin 50000 la bord ,sa vezi ce surpriza vei avea cand va afisa ,,poneii".
                  "Daca la cele scrise mai sus adaugam o admisie imbunatatita si o evacuare complet noua de inox cu accelerator de gaze pe ea cred ca urca in maxim 85 - 90 de ponei"
                  Last edited by ninjoaca; 6 November 2012, 15:31. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Dupa mine nu merita investitiile astea. E prea simpla masina ca sa te apuci sa o modifici asa. Daca vrei adrenalina si viteza mergi pe Hungaroring, inchiriezi o masina si te dai cu ea pana ii sar pistoanele prin capota.

                    Comment


                    • #25
                      Acum sti cum este: Fiecare cu damblaua lui. Nu pot sta fara sa surubaresc sau sa schimb ceva la ea.

                      Comment


                      • #26
                        Nici eu . Tocmai de aceea mi-am comandat display pe negativ sa il schimb sa fie ca la sandero-urile din 2010 incoace.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bogdan_cj View Post
                          Nici eu . Tocmai de aceea mi-am comandat display pe negativ sa il schimb sa fie ca la sandero-urile din 2010 incoace.
                          Intrebare: cutia de la tabloul de bord cu indicatoarele este sigilata? Adica pierd garantia pe partea electrica daca umblu la ea sa-mi schimb seriografia sau sa activez anumite functii?

                          Comment


                          • #28
                            Nu e sigilata si nu au treaba aia din service daca vrei sa pui cb de exemplu. In caz ca pierzi garantia(dar 99%) ca nu, se pierde doar la tabloul de bord. Vrei sa pui cb?

                            Si oricum acum poti sa faci revizia in orice service autorizat rar, fara sa pierzi garantia la masina. Intreaba-i pe cei de unde ai cumparat masina si daca comenteaza pune-le legea pe masa.
                            Last edited by bogdan_cj; 7 November 2012, 19:42.

                            Comment


                            • #29
                              Nu cred ca imi pun CB, nu il consider foarte folositor si foarte real in indicatii, masina se stie cat consuma in mare.
                              Ma gandesc la o seriografie alba si eventual la activarea altor beculete la bord gen usi deschise, semnalizare separata stanga/dreapta etc.
                              Chestia e ca la schimbarea seriografiei se dau acele jos si nu cred ca la punere la loc se pot regla exact ca initial ( vitezometrul si tahometrul).

                              Comment


                              • #30
                                ba, se regleaza cum era initial si nu e greu deloc. Semnalizare separata stanga dreapta nu se poate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google