Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

2 probleme care ma sacaie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 probleme care ma sacaie

    Salutare,

    Am nevoie de sfatul vostru. Am un sandel laureat 1,6 de cca 2 saptamani. Am urmatoarele probleme:

    1) in fiecare dimineata cand pornesc masina, motorul se tureaza pana la 1500. Pana aici totul normal. Urmeaza o scadere a turatiei, pana la ultima liniuta. Masina tremura. Dupa aproximativ 2-3 secunde, se tureaza iar. In cca 30s isi revine cu totul, ajungand la 900. Asta in fiecare dimineata. Am dus-o in service-ul Emilian, Sibiu(eram in trecere)...mi-au zis ca pe testar nu apare nimic. Mi-au umblat la motorasul pas cu pas. Nu s-a rezolvat nimic.

    problema 2

    2) am mers cu aerul conditionat dat drumul. Am oprit masina. M-am intors dupa cca 2-3 ore. Se aude ca si cum cade apa...am sunat la service. Cica e condensul de la aer. Instalatia are o cuva de eliminare a apei la mijlocul masinii... . OK, am inteles...dar dupa 3 ore ce condens mai poate fi?

    V-ati confruntat cu astfel de probleme? Aveti sa imi dati vrun sfat?

    Va multumesc anticipat,
    Andrei

  • #2
    P.S. colac peste pupaza. vad ca masina a inceput sa tremure putin si la relanti...nici motorul nu se aude "liniar". Mai mult, cand am deschis aerul astazi la pranz, intoarcere de la servici, parca ma rugam la ea sa mearga. Lucru care nu s-a mai intamplat pana acum...
    Last edited by Stefan; 12 August 2008, 20:54.

    Comment


    • #3
      ai dat de belea...

      am avut si eu probl asta pe logan..asa a incept nu l-am bagat in seama si s-a terminat rau.adica pornea si se oprea, nu statea la relanti. in turatie se ducea dar daca nu o tineam din acceleratie se oprea.si cel mai rau e ca pe la 120 km la ora cand calcam ambreajul se oprea motorul...si stii ce inseamna asta fara directie, fara frane, nu aveam timp decat sa imi fac cruce...si de fiecare data cand ma duceam cu ea la dealer isi revenea.pe tester nu gasea niciodata nimic.pana cand am prins o zi calduroasa si mi se oprea motorul la fiecare ridicare de picior de pe acceleratie.si la dealer mi-au schimbat o piesa(echivalentu carburatorului de la decia veche) ma rog o chestie in care se opreste cablul de acceleratie.ceva cu came ..nu stiu exact cum se numeste piesa.si dupa ce mi-au schimbat-o nu mai am nicio probl..porneste la prima cheie se tureaza la 1200 si revine in max 1 min la 800-900 acolo unde ii e locul in functie de temperatura motorului.deci fugutza cu ea la dealer si vb cu ei ca iti da garantie.bafta
      -fara-

      Comment


      • #4
        Merci de raspuns. O sa ajung in week la dealerul de unde am cumparat-o si o sa ii pun sa testeze si ce ai patit tu. Ca o prima idee, si ei au vazut problema...am lasat masina acolo seara saptamana trecuta si am pornit-o impreuna cu 2 mecanici dimineata, dar nu aveau in momentul acela un testar nou. Mi-au zis ca e foarte probabil sa fie un "cip"-senzor...care nu detecteaza bine uleiul and stuff...dar asta ar explica doar pornirea la rece...nu si tremuratul. Ghinion mai mare ca asta nu puteam sa patesc la o masina noua, de 11kE.

        Iti multumesc mult si iti doresc o seara faina.

        nu cita mesajul anterior
        Last edited by Stefan; 13 August 2008, 00:27.

        Comment


        • #5
          mai exact.

          este vorba de cei doi senzori care inchid si deschid clapeta pt a intra benzina in motor.si daca unul este defect, e defecteaza si celalalt.deci unul inchide si celalalt deschide, de aceea tremura la relanti.ideea e ca o sa vezi ce aiurea e cand se opreste si nu sta la relanti.si trebuie sa o ti din acceleratie.daca aungi la dealer explica-le despre piesa din plastic, in care se opreste cablul de acceleratie.ciao
          -fara-

          Comment


          • #6
            ai rezolvat problema?

            ai fost la service?ce problema avea?
            -fara-

            Comment


            • #7
              acea piesa se numeste corp clapeta fluture.
              din acea piesa se murdareste motorasul pas cu pas, cealata piesa cu mufa, este potentiometrul clapetei fluture, care daca se strica nu mai accelerezi in veci, nu doar se opreste motorul in mers.
              masina fiind noua acel motoras "pas cu pas" nu are cum sa fie murdar, doar daca nu are filtru de aer masina.
              de stricat, poate fi stricat din fabrica, lucru care se remediaza pe garantie.

              Comment


              • #8
                mda...s-a rezolvat in mare fel.

                am lasat-o in service 2 saptamani. COnstatare...da domne masina are ceva...Pe bune??? Vai. De parca eu am adus-o de bou, cretin, idiot. Concluzia: au chemat echipa de constatare din Pitesti. A venit, s-a uitat la masina, a vazut ce are. Mai departe a inceput circul. Au desfacut cam tot de sub capota. Au testat-o de la un cap la altul. Nu a descoperit nici un defect. Au pus toate piesele la loc...si bing bang...masina nu mai facea probleme. Cel putin asta mi-a spus tata, eu fiind in concediu. O sa ma duc sa o iau saptamana viitoare de acasa, un orasel de langa Valcea, si revin cu detaliile. Ei au zis ca probabil nu era ceva pus bine din fabrica. Nu au gasit o explicatie. Ramane sa vad daca s-a rezolvat.

                Comment


                • #9
                  problema sacaitoare no. 3

                  Dupa o saptamana de mers cu masina, in care a/c a mers normal, a inceput sa se auda un bazait. De fapt nu e a/c de vina, ci ventilatia. Localizarea sunetului e undeva la aeratorul de la parbriz.
                  Sunetul se aude cu ventilatia pornita, cu sau fara a/c.

                  Comment


                  • #10
                    asa cum am promis revin cu detalii...

                    am luat masina din service. se pare ca problema cu pornirea dimineata s-a rezolvat. Insa, celelalte doua probleme nu. Adica, inca tremura la relanti si se aude de parca e motorul desiel. Nu merge rotund de nicio culoare. I-am sesizat telefonic, le-am dat un email...sa vedem ce se intampla. Pana una alta, daca mai e cineva care are acelasi fel de problema sa ma contacteze.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stefan View Post
                      Dupa o saptamana de mers cu masina, in care a/c a mers normal, a inceput sa se auda un bazait. De fapt nu e a/c de vina, ci ventilatia. Localizarea sunetului e undeva la aeratorul de la parbriz.
                      Sunetul se aude cu ventilatia pornita, cu sau fara a/c.
                      Am uitat sa mai zic cum am rezolvat problema. Cand a aparut zgomotul, prima mea presupunere a fost ca e o frunza intrata, asa ca am dat ventilatia la maxim. Nimic, tot era zgomot. Am presupus ca e altceva, pana cand am mers cu un prieten in masina, si a mai incercat si el cu ventilatia la maxim. Si zgomotul a disparut. Era o frunza.

                      bnx - zgomotul de diesel e la toate asa ca stai linistit.

                      Comment


                      • #12
                        sa va povestesc eu ceva...am condus sandero unui prieten de la reprezentanta pana acasa pentru ca el isi uitase permisul de emotie..in fine si cand ajungem la bloc surpriza..iesea fum de sub capota. Ne-am speriat rau, au inceput flacari.. repede luam stingatorul si alta surpriza : se rupe maneta. Norocul nostru a fost cu niste batrani care ne-au dat stingatoarele lor. In sfarsit stingem focul, sunam la dacia asistenta, vin si mergem la dealer, unde am aflat ca au uitat sa scoata o bucata de plastic pe care o folosesc la transport. In final, cu scandal a primit alta, pentru ca aceasta nu mai era functionabila.
                        In contradictoriu sandero pe care l-am primit eu merge foarte bine, nici o problema la sistemul de mers, dar o usa nu se inchide bine, finisajele lasa de dorit.. asta e romania

                        Comment


                        • #13
                          aceleasi probleme le am si eu:
                          Masina a fost ridicata pe 29 septembrie si in fiecare dimineata motorul porneste normal si se opreste.Am fost la service ,mi-au spus ca nu au ce sa faca ca ar fi prima care intra in service,sa mai caut prin alte serviceuri,dar a doua zi am luat legatura cu cineva pe care il cunosteam de la mecanica si uite cum tipul ala de m-a trimis in alta parte,si-a amintit de mine ca am venis si aseara si mi-a spus sa stau linistit ca trebuie sa soseasca de la dacia un soft pentru calculatorul de bord si se rezolva.cica ar fi informatii pe care nu le stie nimeni si nu trebuie decat o resoftare si ca dureaza 2 luni pana fac ei rost de soft.am trimis un mail la vocea clientului si maine sau poimaine ma duc pentru ca au trimis softul cum au auzit de aceasta problema.
                          Cica nu deschide bine atunci cand temperatura scade sub 20 de grade.
                          Ma rog sper sa se rezolve...

                          Fara mirc te rog
                          Last edited by Stefan; 6 October 2008, 15:26.

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Ai avut dreptate in legatura cu soft-ul. Insa, mie nu mi-a rezolvat problema. Am fost ieri la o reprezentanta din Bucuresti, asta dupa ce am trimis doua sesizari la Vocea Clientului, fiind indreptat catre seful sectiunii Garantii. I-am explicat ce problema are masina si mi-a zis ca se rezolva in 2 minute. Pai cum asa? Pai simplu. Cica de sambata a aparut softul de care povestesti tu. Mi-a facut updateul de firmware...si acum masina face si mai urat. Tremura in continuare. Parca motorul merge mai rotund, dar tremuratul... Asta din ce aud eu...de aici trag concluzia ca tremuratul s-ar putea sa fie de la cutia de viteze. Oricum...in 3 zile ma duc inapoi, asa am convenit cu domnul de acolo sa vada daca s-a rezolvat problema sau nu. Pana una alta o sa ma intresez la ANPC care sunt etapele pe care trebuie sa le urmezi pentru schimbarea masinii. PLus ca, fiind jurnalist, ma si gandesc sa fac niste materiale...cu toate probleme astea care apar. sa stie oamenii la ce se baga atunci cand cumpara o masina noua.

                            Comment


                            • #15
                              Pe mine inca nu m-au chemat.Mi-a spus de la vocea clientului ca daca pana marti nu ma cheama asa cum au stabilit ei,sa revin cu un telefon.
                              Daca spui ca face mai urat,si eu sunt pe punctul de a cauta niste proceduri si direct la anpc.Oricum problema daca va fi mediatizata vom avea un castig de cauza sper insa daca e la fel masina,cu ce pret?
                              eu am avut logan inainte tot de 1.6 luat in februarie 2008 si eram tare multumit de el insa mi-a placut sandero si l-am dat.
                              Sa speram ca problemele isi vor gasi o rezolvare.
                              Nu cred sa fie de la cutie,mai degraba de la ambreiaj sau de la socul automat.
                              Sa ma tii la curent cu ce rezolvi.

                              Nu mai folosi limbaj IRC
                              Last edited by Stefan; 10 October 2008, 22:15.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google