Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

modificari sandero chel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • modificari sandero chel

    salut am un sandero chel , vine vara si vreau aer conditionat si servodirectie . nu vreu decat preturi pentru piese si servis bun cu oameni buni care sa faca treaba bine si in garantia dacia deci un servis autorizat . as vrea sa stiu daca merg unele piese de pe loganuri avariate care nu au suferit lovituri la motor , si daca se potrivesc acele piese de pe logan pe sandero referitor la aer si inchidere

  • #2
    si eu am un sandero fara dotari. cand l-am luat am luat in considerare doar fiabilitatea si utilitatea masinii; nu m-a interesat altceva pentru ca mai am o masina si banii erau si asa putini si m-am intins la un motor 1.6 sperand ca ulterior sa pot pune acele dotari.
    cand m-am dus dupa 1-2 luni la dealer mi s-au spus niste preturi exagerat de mari...

    si pe mine ma intereseaza solutii AC si servo directie.

    nu mai dati "quote" cand raspundeti la ultimul post al topicului!
    Last edited by Seba; 11 May 2009, 16:22.

    Comment


    • #3
      nu vreau sa fiu "vocea critica" a forumului, dar nu stiu cum v-ati gandit ca o masina cu toate pe ea din fabrica e mai scumpa decat daca puneti voi optional dupa aceea...
      au mai fost cazuri pe loganclub, acum vand masinile sau pun piese din daune totale...oricum la bani mai multi decat daca ar fi luat masina cu toate cele pe ea.
      in fine, sper macar pentru altii sa fie un exemplu pataniile voastre. pacat ca ati patit-o, dar uitati cum sta treaba.
      pt servodirectie: trebuie in primul rand pompa servo, furtunaraie, un senzor de presiune servo, rezervor, caseta de servo (difera de cea normala). cand faceti schimbarea, ar fi bine sa puneti si a/c deodata, pt ca si acolo trebuie compresor, senzor presiune a/c, furtune, tevaraie, vaporizator, radiator...iar la montaj se da jos jumatate din botul masinii, probabil si motorul. se schimba suportii de accesorii, pozitia alternatorului, cureaua de alternator. se scoate grupul motoventilator din bordul masinii pt a se monta vaporizatorul. operatiile facute in service, costa sute bune de euro doar directia si inca niste sute bune a/c. plus manopera...
      garantie sa primiti la ce? la piese de schrott? iar daca faceti cu piese noi, de la dacia...acum un an o montare aftermarket a instalatiei de climatizare costa undeva la 1200 de euro. unii fac la atelierele din coltul blocului cu 4-500...nu stiu in ce conditii, insa.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #4
        eu unul sunt de parere ca daca vrei sandel cu AC mai bine il vinzi si iti cumperi altu cu AC. Eu unul de cand am cumparat masina stiam ca nu se merita sa iti montezi dupa aia AC, (tinand cont de servisurile din tara) am vrut ceva ieftin si usor de intretinut, a ca dupa aia mai montezi un cd si o inchidere e alceva fata de AC . Nu creau sa fi rau dar eu na te sfatuiesc sa faci acest lucru 2000 euro e ceva.

        Comment


        • #5
          merci de reply-uri Seba ai fost foarte la subiect si apreciez raspunsul.

          cum ziceam.. e masina "de rezerva" si tot ce cer de la ea e sa ma duca pe niste drumuri de tara neasfaltate. nu fac din ea obiect de muzeu insa am inceput sa ii prind gustul si de aia voiam sa fac un upgrade. mai mult ma interesa servo directia decat AC-ul. eu inca vad situatia in genul urmator : cu cat mai simplu cu atat mai bun. taicameu e foarte incantat ! de la dacia 1310 din 88 sau 89... e un salt frumusel! mai ales ca ii 1.6L si la 90hp trage fata de aia mica veche )))))))))))))
          bafta la toti posesorii si va doresc sa aveti grija de ele si ele de voi ! Doamne ajuta!

          Comment


          • #6
            azi am sunat la focsani sa sima bayer cred ca asa se scrie , concesionarul dacia din zona , am vorbit cu un baiat si a spus ca pentru un aer conditionat un pret aproximativ este in jur de 3000 euro , pret piese si manopera , chestia curioasa este ca tot spunea ceva de pitesti ca te duci la ei si ei te trimit undeva in pitesti . toata instalatia se pune in garantie numai cu piese originale
            dar la 3000 euro pret aproximativ vand sandelu si cu aia trei mii iau una noua cu tot ce trebuie , astia nu sunt sanatosi la cap cand cer preturile astea fenomenale
            cine este din zona pitesti va rog sa va interesati daca se monteaza aer in zona , un pret manopera si pret piese , unele piese le pot procura din zona de la dezmembrari sunt cateva firme serioase pentru piese sh

            Comment


            • #7
              nu v-am zis de la inceput sa renuntati la varianta cu montaj in service autorizat? la ce adausuri de cocaina au aia la piese, ma mir ca nu va cer o masina noua in plus. mai cautati, s-a gasit pt logan de la 500 la 1200 de euro, parca. la sandero tot atata trebuie sa fie, ca doar e aceeasi masina, acelasi motor...doar carcasa exterioara arata altfel, in rest merg piese de pe una pe alta ca la lego
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                Rog pe cine se pricepe mai bine sa-mi spuna daca instalatia completa de A/C de pe logan 1.4 mpi e identica cu cea de pe Sandero 1.4. Sandero al meu e Preference si nu are a/c , eu am gasit la cineva toata instalatia de pe un Logan ( compresor, conducte+butelie, aeroterma, radiatoare) la un pret foarte avantajos dar nu stiu daca le pot monta la mine.Din primele analize facute ochiometric toate par cam la fel , in afara de comanda de a/c de la bord, la Logan modelul vechi difera amplasarea comenzilor pe consola centrala.In principiu ar trebui sa mearga...
                Va rog sa ma ajutati cu niste pareri daca se poate

                Comment


                • #9
                  In mod normal ar trebuii sa mearga. Este cineva pe loganclub, aurelian_68 sau aurelian 68, ia legatura cu el, si-a montat singur, dupa cate am inteles mai este problema directiei asistate, cu sau fara, un tip de directie mai lat, un tip de directie mai putin lat, plus resoftarea pt ca isi schimba relantiul sau cam asa ceva.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google