Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero cu trapa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero cu trapa


    Eu zic ca arata destul de bine.
    Daca aveam de ales, as fi ales un Sandero cu trapa.
    Cred ca sistemul nu este unul care sa permita intrarea apei pe la garnituri . Asta este vesnica problema la masinile .ro. Cu cat au mai multe chestii cu atata creste mai mult probabilitatea ca subansamblele sa vibreze, sa permita intrarea apei, etc etc etc.

  • #2
    prieteneeeeeee..asta e trapa din aia smechera...electrica, adevarata...mdea se merita si e si practica.
    -fara-

    Comment


    • #3
      Dap e frumoasa, chiar ma intrabm am vazut trapa pe dacii 1310, si pe sandel....nu

      Comment


      • #4
        Ii sta bine cu trapa. E montata ulterior, nu?
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

        Comment


        • #5
          Da, se pare a fi un tunning facut ulterior de un domn anume (Webasto):

          "A hand-operated version starts at about 400 euros including VAT and installation, the comprehensive implementation of electric Henk is about 700 euros."

          Comment


          • #6
            mi-ai place asa ceva, dar un pic mai mare.

            Comment


            • #7
              e suficient de mare. gandestete ca plafonul e destul de mic, si ii scazi rezistenta.(sper sa nu te rastorni si sa constati ca se face o cutiuta).
              -fara-

              Comment


              • #8
                ezit sa cred ca se taie ceva din structura de rezistenta...

                Comment


                • #9
                  daca imi aduc aminte bine s.a discutat si pe logan club, ca sa nu fie afectata structura de rezistenta, plafoniera trebuie pusa pana in ramforsarea din mijloc!
                  Attached Files
                  my ride

                  Comment


                  • #10
                    Arata bine cu trapa,la viteze mici este foarte placut cu trapa deschisa,dar la viteze mari apare zgomotul provocat de vant (mai ales in cazul modelului din poza care culiseaza spre exterior)

                    Am avut trapa la un Audi A6 mai vechi,din pacate nu mai etansa bine si la fiecare ploaie se umezea tavanul,iar la cealalta masina,un Golf 2 protectia interioara zdranganea la fiecare denivelare.Cand masina este noua este OK cu sunroof,dar cu timpul poate deveni o problema...

                    Asa cum spune spune si nicu_rcn,se monteaza fara a elimina ramforsarea transversala de la jumatatea plafonului.

                    Comment


                    • #11
                      LOOOOL, adica daciile nu ai sistem prin care atunci cand sprituiesti parbrizul cu apa, sa porneasca automat stergatoarele, nu are un banal filtru de habitaclu si voi vreti trape electrice ?????????????????????????????????????????????????? ???????????

                      Comment


                      • #12
                        cum se pot activa stergatoarele la sprituire, cum se poate monta filtru in habitaclu, de ce nu s.ar putea monta si trapa?
                        my ride

                        Comment


                        • #13
                          personal ... nu-mi place sincer , este prea mica si arata plafonul inghiesuit ideea de trapa in general este una geniala ... dar in cazul de fata ... clar NU

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google