Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Scaun dreapta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scaun dreapta

    Salut.

    Aș vrea să intorc scaunul din dreapta șoferului la 180 de grade și să-l fixez într-o anumită poziție. Am voie?

  • #2
    Naiba stie...cred ca cel mai bine intrebi la RAR!
    Interesant este de ce vrei sa faci acest lucru?!

    Comment


    • #3
      De camd sunt eu nu am mai auzit asa ceva.

      Am auzit de scaune copil care se monteaza invers acolo cu spatele la drum.

      Personal nu cred ca e OK sa intorci scaunul, nu asa a fost proiectat si omologat.

      Comment


      • #4
        E vorba despre accesul direct la al treilea copil care are voie să ocupe acel loc în scaunul lui special.

        Am sunat la Poliția rutieră și mi s-a spus că nu e nici o problemă dacă fac asta, atît timp cît scoica lui bebe3 e asigurată și airbagul e dezactivat. Și că din moment ce nu aduc modificări de spațiu șamd, nu e nimic ilegal. Și că în toată experiența lui nu a auzit de așa ceva, evident.

        Cei de la ITP mi-au zis că pot trece testul lor dacă pun la loc scaunul temporar. La urma toată e vorba de 4 șuruburi din cîte am văzut.

        Urmează să sun la RAR să se mire și ei.

        După vîrsta de 2 ani poți să explici copilului că trebuie să ocupe locul din spate împreună cu frații lui care chiar mai repede au înțeles asta și au mers doar cu mine prin oraș. Pentru că scaunul de copii mai mari nu mai are voie în față.

        Asta versus a vinde mașina și a cumpăra ceva cu 7-9 locuri.

        Comment


        • #5
          Prinderea de centură e pe fixată pe partea stângă a scaunului, care va deveni parte dreaptă după rotirea la 180 așa că faza atît timp cît scoica lui bebe3 e asigurată pică.
          sigpic

          Comment


          • #6
            * scaunul soferului ramane neintors, nu? :-)

            Comment


            • #7
              Am întors scaunul și... surpriză! Prinderile de lîngă uși sînt mai jos decît celelalte. Și la niveluri diferite chiar. Dar se poate rezolva.

              Mai este și problema airbagului lateral care-și schimbă poziția, de văzut și cum e prinderea scoicii în centură.

              Și ce zic cei de la RAR.

              Comment


              • #8
                Am si eu o intrebare: daca e scaunul dreapta intors, copilul e in scoica in scaunul intors, in spate sunt 2 adulti (sa zicem) si Doamne fereste e un accident, adultii nu vin peste copil?

                Se poate observa in testul Euro NCAP Sandero ca in spate e scaunul copilului si la accident copilul din spate ajunge pana la spatarul din fata, dar daca ar fi fost adulti....

                https://www.youtube.com/watch?v=rP69YfNElo8

                Parerea mea, ca unul care are 2 copii acasa este ca cel mai sigur loc pentru scaunul copilului este pe bancheta din spate, scaunul montat intors invers (cu spatele la directia de mers) si pozitionat mai catre mijlocul banchetei.
                Last edited by ascomp; 20 October 2016, 11:47.

                Comment


                • #9
                  Scoica se montează tot cu spatele înspre direcția de mers. Avînd încă 2 copii, unul din ei poate sta în dreptul scoicii pentru impact minim în caz de accident. Dar, recunosc, e un argument bun, m-am gîndit la el.

                  Oricum, între timp am reușit să-l instalez cum am vrut. Trebuie șuruburi lungi cu filet M8, din metal călit, cu cap torx sau imbus, dar le-am găsit.

                  Probleme suplimentare:

                  - prinderea centurii (mufa mamă) este fixată de scaun, adică se întoarce pe partea cealaltă o dată cu scaunul. Se pot da 2 găuri în metal pentru mutarea ei, nu ar fi mare lucru.

                  - dar motivul pentru care nu pot să circul cu scaunul invers este că... nu mai am vizibilitate în oglinda din dreapta din cauza spătarului! Doar dacă-l trag mult înapoi și aplec spătarul, însă scoica nu mai stă confortabil.

                  Deci caz închis. E posibil să-l întorc, dar nu pot circula cu el așa.

                  PS: Trebuie să fac o poză înainte de rollback...

                  Comment


                  • #10
                    Volvo s-a gândit la ce vrei tu. Ai nevoie de un scaun special, platformă, pe care să plasezi scoica. Vezi dacă un meșter îți poate transforma un scaun obișnuit într-o platformă ca asta.

                    Comment


                    • #11
                      Numai ca e Volvo, mama masinilor in materie de siguranta rutiera.

                      Orice modificare importanta trebuie bine studiata, cu studii de rezistenta materialelor ca daca nu la un mic accident se pot intampla nenorociri stupide.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google