Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dacia City - noul model de oras DACIA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia City - noul model de oras DACIA

    Ce ziceit de noile speculatii?
    Urm?toarea mutare Dacia pe pia?a european? va fi un model de ora? economic, care ar avea ?anse chiar s? coste 5.000 de euro.

    Ar intra intr-un segment in care are destui concurenti: Chevrolet Spark, Hiunday I10, Peugeot 107, Citroen C1 s.a.

  • #2
    Cam asa se discuta ca dupa SUV va fi un MINI si un MPV
    Acuma ramane de vazut
    La cum evolueaza Dacia strategia e sa ofere cate o varianta in fiecare sector
    Are Sedan,Hatch,4x4...

    Comment


    • #3
      Nu ar strica si un mini. Atunci ar cam acoperi toata gama de modele.

      Comment


      • #4
        Adevarul e ca de la Tico/Matiz pe piata din Romania nu a mai fost un Mini ieftin.
        Concurenta (C1,Panda,Spark,etc) este OK dar si preturile sunt altele.
        Asa cum am mai spus-o ramane de vazut.
        Ca motorizari cred ca vor avea 1.2 16V ceea ce este destul de ok pt Mini
        Sau vor scoate un 1.0 desi ma cam indoiesc.

        Comment


        • #5
          Am auzit si eu stirea azi.Ce sa zic,suna bine.Chiar,ar mai ramane sa intre pe piata cu un model sport-coupe-cabrio si gama ar fi completa.Dar cu motor de 1.2 16V? Nu ar merge mai bine un motoras de 0.7-0.8 l? Daca tot se vrea de oras...

          Comment


          • #6
            Despre motorizări se spune că vor proveni de la Renault Twingo, în prim plan aflându-se motorul 1.2 de 60 CP, sau poate într-un caz fericit de 75 CP, pentru versiunea de top, cea de bază fiind un model low cost get-beget.
            Ar fi intr-adevar frumos 0.7-0.8 numai ca nu stiu sa aibe Renault-Nissan 0.7-0.8

            Comment


            • #7
              Motoare de 0.7 - 0.8 L nu dar au de 1.2 L cu diverse puteri: 1.2 60 CP, 1.2 16V 75 CP, 1.2 16V 100 CP (TCe 100). Renault foloseste aceste motorizari pe Renault Twingo si alte modele din gama Renault. Asa ca nu ar fi exclus sa foloseasca motoarele de 1.2 60 CP pentru versiunea de baza si 1.2 16V 75 CP pentru versiuni superioare.
              Si cei de la Chevrolet folosesc pe noul Spark motoare cu aceeasi cilindree dar puteri diferite.

              http://www.*******.ro/auto-6/masini-...ewsletter_8842

              NU este exclus sa se foloseasca de motorizarile diesel de 1.5 DCI 65 CP, 1.5 DCI 70 CP, sau chiar 1.5 DCI 85 CP, desi ma indoiesc ca ar pune motorul de 1.5 DCI 85 CP.
              Se vrea o masina de oras si cred ca se va opta pentru motorizari de maxim 70-75 CP, care sa fie si economice.
              Acum ramane de vazut.

              Comment


              • #8
                NU este exclus sa se foloseasca de motorizarile diesel de 1.5 DCI 65 CP, 1.5 DCI 70 CP, sau chiar 1.5 DCI 85 CP, desi ma indoiesc ca ar pune motorul de 1.5 DCI 85 CP.
                Se vrea o masina de oras si cred ca se va opta pentru motorizari de maxim 70-75 CP, care sa fie si economice.
                Acum ramane de vazut.

                Iata concurentii pentru Dacia City
                Uzina Dacia abia face fa?? comenzilor, iar cei din conducere deja fac planuri pentru viitorul apropiat. Au în gam? o berlin?, un hatchback, un 4x4, mai multe utilitare, iar, în curând va fi lansat City, o buburuz? de ora?.
                Last edited by Seba; 6 May 2010, 11:17. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Din cele 9 cred ca mai degraba concureaza cu trei: i10,Spark si Panda
                  Sa fim seriosi si sa nu comparam Dacia cu Toyota nici la pret nici la fiabilitate

                  Comment


                  • #10
                    intr-adevar, daca ne uitam la problemele totoiei din ultimele luni, nici la genunchiul daciei nu se ridica legendara fiabilitate japoneza
                    oricum, de la schitele mincinosilor vanatori de senzational de la promotor, pana la realitate, e cale mult mai lunga decat isi inchipuie lumea care-i citeste.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      Asta cu schitele chiar Dacia ne-a demonstrat-o
                      "Duster Concept, viitorul model de serie va avea elemente inspirate din el"
                      sincer nu am vazut pe cineva sa zica:
                      "Vedeti surubul acesta ? El este inspirat de pe Duster Concept"
                      Asta este, ramane de vazut ce va fi intr-adevar de City-ul Dacia

                      Comment


                      • #12
                        Nu arata rau deloc
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Hm...farurile alea imi plac ff mult. Dar nu va arata asa in veci masinuta.Vezi concept car-Duster si ce a iesit.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt rare cazurile cand un concept car devine masina de serie. De obicei imprumuta diverse elemente, dar la Duster nu este nici o asemanare intre concept si modelul de serie.
                            Daca poza cu Dacia City este o poza oficiala este foarte posibi sa arate asa masina de serie.
                            Vom vedea ce va iesi cand se va lansa modelul. Oricum cred ca mai avem de asteptat destul pana la lansare.

                            Comment


                            • #15
                              Dacia Lodgy, noul model de familie al mărcii româneşti vine în martie la Geneva. Galerie FOTO

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google